Bitrix24 IVR értékelés

Compare Bitrix24 IVR értékelés with other in: How Bitrix24 IVR értékelés is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1557 reviews

Az Interactive Voice Response (IVR) a call center szoftverek népszerű funkciója, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy a hívásokat különféle feltételek szerint szervezzék. Az IVR segítségével "fák" hozhatók létre, amelyek a hívókat a megfelelő részleghez irányítják a hangon vagy a…

Pricing
Starting from:
49   havonta
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Alexander Šípka

Editor's rating

Alexander Šípka
Overall rating
4
Felhasználói tapasztalat
4.5
Ár
4.5
Implementálás
3

Key takeaways

Pros

  • Könnyen létrehozható IVR szintek
  • Haladó beállítások
  • Könnyen használható, ha egyszer megszokta
  • Árképzés és ingyenes csomag

Cons

  • A felhasználói felületen nehéz eligazodni
  • Elavult útmutatók

A Bitrix24 IVR nagyszerű teljesítményt nyújt, bár eltarthat egy ideig, amíg megszokja ezt a funkciókban gazdag megoldást. Az IVR-beállítások megkeresése eltarthat pár percig, de biztos lehet benne, hogy ha egyszer megtette, a beállítás felhasználóbarát lesz, és a funkciók rendeltetésszerűen fognak működni. A Bitrix24 nagyszerű, különösen akkor, ha figyelembe vesszük, hogy több mint méltányos árú, és ingyenes csomagja is elérhető, fizetési információk megadása nélkül.

Ismerkedés a Bitrix24 IVR funkcióval

A Bitrix24 használatának megkezdése általában egyszerű feladat, amelyhez ingyenes regisztráció szükséges. Az e-mail megerősítése után azonnal hozzáférést kap a munkaterületéhez. Az egész folyamat gyors volt, és nem igényelt hosszú várakozást. Amikor hozzáfér a Bitrix24 alkalmazáshoz, elkezdheti a böngészést a kiterjedt menüben. A Bitrix24 webalkalmazással, valamint számítógépére letölthető alkalmazással érkezik. A teszthez a webes alkalmazást használtam.

A menü zavaró lehet az új felhasználók számára, mivel sok ikon van, amelyeknek nincs látható leírása, amíg rá nem viszik az egeret. A webalkalmazásban található még egy kereső widget, valamint lehetőség van a menüikonok átrendezésére vagy elrejtésére, ami némileg megkönnyíti a munkafolyamatot. Eltartott egy ideig, amíg megtanultam, hol találhatom meg az IVR létrehozásának lehetőségét a Bitrix24-ben. Az alkalmazás integrált súgóútmutatóval rendelkezik, de elavult volt, ezért nem volt hasznos.

Az útmutatóban szereplő menü nagyon különbözött attól az alkalmazástól, amelyet a felülvizsgálat írásakor használtam. Azok számára, akiket érdekel, hogy a Bitrix24-ben hol találják meg az IVR beállításait, menjen a bal oldali menüben a CRM-be, a felső menüből válassza a Kiegészítők menüpontot, kattintson a Telephony elemre, lépjen tovább a Telefónia konfigurálása lehetőségre, végül válassza a Hang menüt, és Menü hozzáadását.

Bitrix24 Műveletgombok beállításai – Új műveletgomb hozzáadása

Az Interactive Voice Response létrehozási folyamata nem nehéz, és meglehetősen egyszerű. A Bitrix24 számos testreszabási lehetőséget kínál, ami mindig jó dolog azoknak a felhasználóknak, akik konkrétak akarnak lenni az IVR teljesítményét illetően. Felül lehetősége van szöveget írni a szövegfelolvasó opcióhoz, vagy feltöltheti saját hangfájlját. Ez a felvétel akkor kerül lejátszásra, amikor a hívó fél csatlakozik az IVR-hez.

A létrehozás nem a felhasználói felület kialakításához hasonló folyamatot foglal magában, hanem azt a lehetőséget, hogy kiválassza, hogy a hívó tárcsázóján lévő egyes számok milyen műveletet hajtsanak végre. Rendelkezik a szabványos átirányítási számokkal, amelyek más felhasználókhoz irányítják őket, és így tovább. Összességében a folyamat nagyon egyszerű, és rövid ideig tart a befejezés, ha ismeri az IVR rendszereket.

Bitrix24 IVR Műveletgombok – A kész beállítások mentése

Ha végzett az IVR beállításával, egyszerűen kattintson a Mentés gombra. Most az IVR alkalmazásához csatlakoztatnia kell egy számhoz. Nyissa meg a Telefonálás > Kapcsolat > Számok konfigurálást > válasszon egy számot/alközpontot, és engedélyezze a Hang menüt a bejövő hívások átirányítása részben. Ez az, az IVR csatlakozik ezen lépések után.

Hogyan működik az IVR?

Szerencsére a Bitrix24 IVR-jével telefonálni egyszerű, és az IVR létrehozásakor minden a szándék szerint működik. Csináltam néhány teszthívást, és nem találkoztam semmilyen problémával az IVR teljesítményével. Maga az IVR olyan jó, amilyenné csinálja, a Bitrix24 nem áll az útjába. Nem volt hiba vagy egyéb probléma a teszthívásom során.

Összességében a hívói elvárhatják és megtapasztalhatják a szokásos IVR-élményt, amely zökkenőmentesen összekapcsolja őket a megfelelő részlegekkel. Akár a szövegfelolvasó hangot, akár a saját felvételeit részesíti előnyben, az általános élmény jó, és nincs komolyabb panaszom.

Árazás

A Bitrix24 árazása határozottan az egyik csúcspontja. Ahelyett, hogy menet közben fizetne, választhat egyet az árazási csomagok közül. Ezt az árat csak a funkciók száma és a tárhely korlátozza. A legjobb az egészben az, hogy a Bitrix24-hez ingyenes csomag is tartozik, ami azt jelenti, hogy nem kell hatalmas összegeket fizetnie az IVR funkció megszerzéséért.

Ingyenes csomag

Az ingyenes csomag 5 GB tárhelyet kínál, valamint hozzáférést biztosít az együttműködési funkciókhoz, feladatokhoz és projektekhez, CRM-hez, meghajtóhoz, kapcsolattartó központhoz és webhely-készítőhöz. Kiváló értéket és funkcionalitást kínál egy ingyenes megoldáshoz.

Basic csomag

Az alapcsomag 24 GB tárhelyet tartalmaz, az ingyenes csomag minden funkcióját tartalmazza, valamint online áruház létrehozásának és kezelésének lehetőségét is tartalmazza. 49 dollárba kerül havonta 5 felhasználónak.

Standard csomag

A normál csomag 100 GB tárhelyet kínál, az előző két csomag minden funkcióját, valamint marketing- és online dokumentumokat kínál. 50 felhasználónak havi 99 dollárba kerül.

Professional csomag

A professzionális csomag 1024 GB tárhelyet kínál, a korábbi csomagok összes funkcióját, és új funkciókat ad hozzá, például értékesítési intelligenciát, automatizálást és HR-t. 199 dollárba kerül havonta 100 felhasználó számára.

Következtetés

A Bitrix24 IVR-je nagyszerűen működik, de összességében a megoldást nehéz lehet használni a teljesen új felhasználók számára. Ez azonban nem akadályozhatja meg abban, hogy ezt a dedikált IVR-szoftvernek tekintse. A Bitrix24 tisztességes árazású, nagyszerű funkciókkal rendelkezik, és úgy működik, mint egy álom, ha időt szán a használatának megtanulására. Erős versenyző minden call center számára.

Gyakori problémák

Nem találom az IVR opciót a Bitrix24-ben

A Bitrix24 egy összetett megoldás számos eszközzel és funkcióval, ezért ne aggódjon, ha az IVR megtalálása nehéznek tűnik. Lépjen a CRM elemre a bal oldali navigációs menüben, majd válassza a Bővítmények lehetőséget a felső menüből. Kattintson a Telefonálás, majd a Telefonálás konfigurálása elemre. Válassza a Hang menüt, végül a Menü hozzáadása lehetőséget. Itt kezdheti meg az IVR felépítését. Ha továbbra sem találja az IVR opciót, feltétlenül ellenőrizze, hogy rendelkezik-e a megfelelő csomaggal, amely lehetővé teszi az IVR-t.

Nem tudom, hogyan kapcsolhatom az IVR-t egy adott számhoz a Bitrix24-ben

Ha az IVR-folyamatok egyikét szeretné használni, minden számhoz külön kell engedélyeznie a Hang menüt. Lépjen a Telefonálás > Kapcsolat > Számok konfigurálása menüpontra. Ezután válasszon ki egy számot/alközpontot, és a bejövő hívások átirányítása részben kattintson a Hang engedélyezése menüre.

Product reviews

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót