Infobip IVR értékelés

Compare Infobip IVR értékelés with other in: How Infobip IVR értékelés is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
107 reviews

Az Infobip egy jól ismert platform a marketing, az értékesítés és az ügyfélszolgálat területén. Sokféle funkcióval rendelkezik, amelyeket az ügyfelek szerte a világon megszerettek. Az Infobip IVR funkciója nem más, mint robusztus, miközben elérhető marad.

Pricing
Starting from:
499   havonta
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4.3
Felhasználói tapasztalat
4
Ár
4.5
Implementálás
4.5

Key takeaways

Pros

  • Nagymértékben testreszabható
  • Könnyen kezelhető
  • Robusztus

Cons

  • A használt Lingo zavaró lehet
  • A nyelvészlelés kissé nehézkes lehet

Számos konfigurálható opciójával ez az IVR-funkció kiválóan alkalmas nagyobb vállalkozások számára, amelyek automatizálni szeretnék kapcsolattartó központjuk működését. A kis cégek azonban ugyanolyan hasznosnak találhatják az Infobip szoftverét. A rengeteg funkció és opció ellenére beállíthatja anélkül, hogy aggódnia kellene attól, hogy túlterhelt vagy összezavarodik.

Ismerkedés az Infobip IVR funkcióval

Az Infobip szoftverét Windows 10-en teszteltem, de Linuxon is futhat. Az Infobip ingyenes próbaverziójának beállítása meglepően unalmas volt. A „Regisztráció” gombra kattintva továbbítottam az ügyfél-elégedettségi felmérésükhöz. Miután körülnéztem a webhelyen, megpróbáltam megszerezni az ingyenes fiókomat a docs oldalak segítségével. Miután átkattintottam a cikkeket, végre sikerült regisztrálnom egy ingyenes próbafiókra.

Miután megkaptam az ellenőrző e-mailt és a telefonomra küldött aktiváló kódot, elkezdhettem az IVR funkció beállítását.

Ez azonban egy kis kihívást jelentett. Ha olyan vagy, mint én, elveszettnek fogod érezni magad, ha olyan ismerős kifejezéseket keresel, mint a „folyamat” vagy a „hívásautomatizálás”. A legjobb megoldás az volt, hogy visszatértem a támogatási portálhoz. Az IVR funkció beállításával kapcsolatos információk keresése meglehetősen egyszerű. A támogatási dokumentáció azonban nem tesz említést olyan dolgok beállításáról, mint a személyes profil, a címkék, a csatornaesemények stb. Ha ezt megtette, visszatérhet az útmutatóhoz.

Bár az első lépések kissé elkeserítőek voltak, onnantól már zökkenőmentesen ment.

Az IVR funkció beállításához kattintson a Pillanatok elemre a bal oldali menüben. Ha először csinálja ezt, az Infobip egy rövid oktatóanyagot kínál, amely végigvezeti az alapvető lépéseken.

Infobip IVR beállítási útmutató

Folytassa a Folyamat létrehozása gombra kattintva, majd a Kezdés a nulláról gombra kattintva.

Infobip új folyamatot létrehozása

Ezt követően néhány aktiválási lehetőség közül választhat. Telefonfa létrehozásához kattintson a Bejövő hívásra.

Infobip IVR aktiválása

Most már elkezdhet játszani az IVR funkcióval. Az Infobip felhasználói felülete nagyon letisztult és intuitív, így még egy új felhasználó sem érzi magát túlterheltnek.

Szövegfelolvasó vagy előre felvett hangfájlok segítségével automatikusan válaszolhat a bejövő hívásokra üzenettel. Egyszerűen feltölthet egy hangfájlt a szoftverbe közvetlenül a számítógépéről. A szöveg-felolvasó üzenet testreszabásához többféle hangbeállítás közül választhat. Ezen kívül beállíthatja a beszédsebességet, a szünet időtartamát stb.

Infobip IVR konfiguráció

Az Infobip lehetővé teszi nagyon egyszerű hívásfák, valamint összetettebb folyamatok beállítását. Más kommunikációs csatornákat is hozzáadhat fiókjaihoz, például SMS-t, e-mailt és Whatsapp messengert. Ily módon az Infobip többcsatornás élményt hoz létre Önnek és ügyfeleinek.

Infobip kész IVR fa

Amit szeretek ebben a szoftverben, az az, hogy rengeteg lehetőséget kínál. Beállíthat nyomon követhető célokat az IVR-rendszerhez, vagy beállíthatja, hogy adatokat gyűjtsön és tároljon a felhasználók által beírt számjegyekről.

Az Infobip felhasználói beviteli gyűjtő beállításai

Számos speciális beállítást konfigurálhat bonyolult és nagymértékben testreszabott folyamat létrehozásához. Az Ön üzleti igényeitől függően az IVR lehet olyan csupasz, mint a csont, vagy olyan összetett, amennyire csak szeretné.

Hogyan működik az IVR?

Annak ellenére, hogy a hívásfák beállításának első lépései kissé frusztrálóak, a funkció jól működik. Az Infobip a megbízhatóságáról ismert, így nem lepődtem meg, hogy minden zökkenőmentesen és akadozás nélkül működött. Ezzel a szoftverrel játszhat a konfigurációval, így mindent megkaphat, amire szüksége van. Még a fejlettebb opciók is elérhetők a felhasználók számára különösebb műszaki ismeretek nélkül. És még akkor is, ha eltéved vagy összezavarodik, az Infobip dokumentációs oldalán könnyen navigálhat, és számos cikket és útmutatót kínál, amelyek segítenek az út során.

Árazás

Az Infobip árazása többnyire egyedi. Az alap előfizetési csomagok árait csak ingyenes fiókkal lehet megtudni. Az Infobip három árképzési lehetőséget kínál: Pillanatok, Beszélgetések és Válaszok. Az IVR funkció használatához szüksége lesz a Moments csomagra, amely havi 499 eurótól kezdődik. Egyéni csomag megszerzéséhez forduljon ügyfélszolgálatukhoz vagy értékesítési csapatához.

Következtetés

Az Infobip IVR funkciójának összefoglalására a „funkcionális” szó jut eszembe. Nagyon jól konfigurálható, miközben minden típusú felhasználó számára elérhető marad. A felhasználóbarát felületnek és az egyszerű legördülő menüknek köszönhetően akkor sem fog megijedni, ha először állít be hívásfát. A több kommunikációs csatorna választása lehetővé teszi, hogy valóban többcsatornás élményt teremtsen ügyfelei számára. Ezenkívül közvetlenül az IVR-ben is beállíthatja a követést, így a telefonközpont mindig a KPI-k csúcsán marad. A kisebb kellemetlenségek ellenére az Infobip egy csodálatos szoftver mind a kisvállalkozások számára, akik kapcsolati központot szeretnének létrehozni, mind a nagy iparági vezetők számára, akiknek automatizálniuk és egyszerűsíteniük kell folyamataikat.

Gyakori problémák

Nem tudom integrálni az Infobip IVR-jét a CRM-mel

Ha adatokat szeretne lekérni harmadik fél adatbázisából vagy CRM-ből, használhatja a Call API szolgáltatást. Adja meg a folyamattal integrálni kívánt rendszer URL-címét. Győződjön meg arról, hogy az URL helyes, hogy a folyamat kommunikálni tudjon vele. Ezután adjon meg egy módszert, amellyel a folyamat kéréseket küld az URL-re. Ha ezt megtette, már indulhat is. Ha az út során bármilyen problémát tapasztal, lépjen kapcsolatba az Infobip ügyfélszolgálatával.

Az IVR-em nem működik

Ellenőrizze még egyszer az IVR-folyamattervet, hogy nem tartalmaz-e hibákat, és javítsa ki azokat. Ha továbbra is problémái vannak az IVR-rel, próbálkozzon az Infobip súgójában, vagy forduljon segítségért az ügyfélszolgálathoz.

Product reviews

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót