JustCall IVR értékelés

Compare JustCall IVR értékelés with other in: How JustCall IVR értékelés is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
297 reviews

A JustCall IVR minden helyzetben tökéletesen működik, így meglehetősen sokoldalú versenyző. Meglehetősen könnyű beállítani és megvalósítani, és egy praktikus IVR-szimulációs funkciót kínál, amely lehetővé teszi az IVR tesztelését a megvalósítás előtt.

Pricing
Starting from:
$ 24   havonta
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Felhasználói tapasztalat
4.5
Ár
5
Implementálás
5

Key takeaways

Pros

  • Könnyű beállítás és megvalósítás
  • Nagyszerű felhasználói felület
  • IVR szimulációs funkció

Cons

  • Nincs az IVR-nek vizuális ábrázolása
  • A többszintű IVR-hez drágább csomagok tartoznak

Bár az IVR-készítő javítható a szintek vizuális megjelenítésével, továbbra is könnyen használható mindenki számára, függetlenül a háttértudásától. A JustCall rendkívül kedvező árú, ami azt jelenti, hogy semmilyen körülmények között nem fogja tönkretenni a költségvetését ezzel a jól lekerekített IVR-megoldással.

Ismerkedés a JustCall IVR funkcióval

A JustCall használatának megkezdése a lehető legegyszerűbb: egy gyors és egyszerű próbaregisztrációval. Meg kell adnia hitelkártyaadatait, hogy valóban hozzáférhessen az összes elérhető funkcióhoz. A felhasználói felület nagyon jól van kialakítva. Szerény, tiszta és nagyon könnyen navigálható. Ez azt is jelenti, hogy könnyedén megtalálhatja az IVR funkciót anélkül, hogy bonyolult menükön és kijelöléseken kellene átmennie. Megtalálható: Telefonszámok > Bejövő hívások > IVR (Hívás menü).

JustCall IVR beállítások

Az IVR alapértelmezés szerint le van tiltva, ezért először engedélyezni kell. Ha ezt megteszi, hozzáférést kap az IVR-készítőhöz. Az IVR-készítő önmagában nem bonyolult, azonban nem biztosítja az IVR-szintek vizuális megjelenítését, ezért érdemes előre megtervezni valamit. Kiválaszthat egy számot a billentyűzeten, és mindegyikhez kiválaszthat egy műveletet. Ez elég egyszerű, és minden szinten megkapja a szabványos IVR testreszabási lehetőségeket. Ez magában foglalja a belső és külső számokra történő továbbítást is. Azt is választhatja, hogy mi történjen, ha a szám nem érhető el.

JustCall IVS beállítások - Hívás menü

A JustCall IVR rendelkezik szövegfelolvasó hanggal, valamint egyedi felvételek készítésével, amelyek kényelmesen feltölthetők a rendszerbe. Összességében az IVR építési folyamata egyszerű annak ellenére, hogy nem rendelkezik az egyes szintek vizuális ábrázolásával. Nagyon érdekes kiegészítés a beállítások szimulálása. Ez lényegében egy tesztgomb, amely lehetővé teszi az IVR működés közbeni kipróbálását és annak megállapítását, hogy minden működik.

Hogyan működik az IVR?

A JustCall IVR jól teljesít, ahogy az a legtöbb IVR-megoldástól elvárható. A hozzáadott lehetőség az IVR-beállítások szimulálására nagy előny, és segíthet elkerülni a nem működő IVR-eket, amelyeket esetleg rosszul terveztek vagy hajtottak végre. Arra az esetre, ha az IVR-je nem úgy teljesített, ahogyan azt várta, rendkívül hasznos funkció az átrendezés és a tesztelés lehetősége, ahányszor csak szükséges. Remek teljesítményre és jól működő IVR-re számíthat a JustCall segítségével. Nem ütköztem semmi problémába az IVR tesztjeim során.

Árazás

A JustCallnak három díjcsomagja van, amelyek mindegyikében IVR is szerepel. Vegye figyelembe, hogy a legolcsóbb Standard csomag csak az alapvető IVR-funkciókat kínálja, míg a prémium csomag többszintű IVR-t kínál. Mielőtt kiválasztaná a csomagot, fontolja meg, hogy az IVR-nek több szinttel kell-e rendelkeznie, és hogy szüksége van-e szélesebb szolgáltatáskészletre vagy sem. Azonban vegye figyelembe, hogy még a legolcsóbb JustCall-csomag is nagy rugalmasságot kínál. Vessünk egy pillantást a csomagokra, és nézzük meg, hogy mit kínálnak.

Standard

A legolcsóbb JustCall csomag havi 24 dollártól indul felhasználónként, minimum két felhasználóval. IVR-t és egyéb alapvető funkciókat kínál, beleértve a helyi számot, a korlátlan percek számát, a hívásátirányítást, az SMS-eket és MMS-eket, a visszahívási automatizálást, a nyitvatartási időt, a megjegyzéseket és az értékeléseket és még sok mást.

Premium

A prémium csomag egy speciális funkciókészletet kínál, amely havi 48 dollártól indul felhasználónként, legalább két felhasználóval. A Standard csomag szolgáltatásai mellett a Premium csomag élő hívásfigyelést, SMS-automatizálást és tömeges SMS-eket, többszintű IVR-t, egyéni munkafolyamatokat, kiemelt támogatást és még sok mást is tartalmaz.

Custom

A Custom csomaghoz egyedi árajánlat tartozik, amely az Ön vállalkozására szabott. Mindent megkap a két korábbi csomagból, valamint többek között SLA-t, egyéni elemzéseket és jelentéseket, dedikált fiókkezelőt és technikai támogatást, valamint híváshangulatelemzést.

Következtetés

A JustCall IVR egy nagyon jó versenyző, amely általánosan nagyszerű funkcionalitást kínál minimális kompromisszumok mellett. Ez határozottan az egyik legjobb és legegyszerűbb IVR szolgáltatás. Ami még jobbá teszi, az az elfogadható árcédula, és a rendelkezésre álló egyéb call center funkciók jó választéka. A JustCall IVR funkció bármilyen vállalkozáshoz alkalmas, és biztosan jól fog működni, akárcsak a tesztjeim során.

Gyakori problémák

A Justcall IVR nem működik

Ellenőrizze az IVR-folyamat hibáit, és használja a szimulációs funkciót a teszteléshez. Az IVR-ekkel kapcsolatos legtöbb probléma általában tervezési hibákból adódik.

Nem találom az IVR funkciót a Justcallban

A Justcall IVR buildert engedélyezni kell a hívószám beállításainál. Miután megpöccintette az engedélyezési gomb kapcsolóját, el kell érnie az IVR funkciót.

Product reviews

Infobip IVR értékelés

Az integrációk kínálása lehet a különbség a nyereség és az ügyfelek megtartása között, így fontos a könnyen beküldhető integrációs kérelem sablonok használata. A LiveAgent helpdesk szoftvere hatékonyan javítja a forex üzleti tevékenységet, az Apptivo tudásbázis ár-érték arányban jó megoldást kínál, míg a Kavkom megfizethető IVR szoftverként jól végzi az alapfeladatokat. Azonban az utóbbi hiányzik néhány funkció, mint a többszintű IVR lehetőség.

Nézze meg hogy teljesít az ügyfélszolgálati részlege és hogyan értékelik a vevők azokat, akik kapcsolatba léptek velük! Fedezze fel a legújabb trendeket!

Ügynökbesorolási áttekintés

Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést nyújtanak az összes ügyfélszolgálati igényről és tevékenységekről. Az Értékelés és Javaslat Tábla lehetővé teszi az ügyfél-visszajelzések előállítását. Mindkét eszköz lehetővé teszi az ügyfélközpontú termékfejlesztést. LiveAgent rendszerében elérhető 11 jelentési lehetőség áll rendelkezésre.

Érdekli a HelpOnClick szolgáltatás élő csevegési igényeinek kielégítésére? Tekintse meg értékelésünket, és megtudhatja, hogyan teljesített általános tesztjeink során.

HelpOnClick élő chat értékelés

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely számos különböző megoldást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszereket, az önkiszolgáló szoftvereket, a bejövő call center szoftvereket és az e-mail kezelő szoftvereket. A vállalat széleskörű támogatást és ajánlatkérést biztosít, valamint számos blogbejegyzést is tartalmaz a szóban forgó szolgáltatásokról. Felhasználási feltételeik és adatvédelmi irányelveik mellett áttekintést adnak a LiveAgent működésének állapotáról és naplójáról, amelyek biztonságához és hatékonyságához járulnak hozzá. A LiveAgent teljesen automatizált bemutatása elérhető és a szolgáltatás árának kiszámítására is alkalmazható.

A Zendesk IVR népszerű választás az ügyfelek körében. A napi forgatókönyvek szerinti teljesítményének eredményei ebben az áttekintésben találhatók.

Zendesk IVR értékelés

Az oldal adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveket tartalmaz, felajánlva a felhasználóknak a LiveAgent használatát. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van, a felhasználóknak pedig e-mailben küldik meg a belépési adataikat. A weboldal sütiket használ, amit a felhasználók elfogadhatnak vagy elutasíthatnak. A felhasználók a LiveAgent-del kapcsolatba léphetnek chaten, live messengeren vagy telefonon keresztül.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót