LiveAgent IVR értékelés

Compare LiveAgent IVR értékelés with other in: How LiveAgent IVR értékelés is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
3731 reviews

Az Interactive Voice Response (IVR) a call center-szoftverek népszerű funkciója, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy a hívásokat különféle feltételek szerint szervezzék. Az IVR segítségével "fák" hozhatók létre, amelyek a hívókat a megfelelő részleghez irányítják a hangon vagy a telefon…

Pricing
Starting from:
$ 49   havonta
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Felhasználói tapasztalat
4.5
Ár
4
Implementálás
4

Key takeaways

Pros

  • Az IVR remekül működik
  • Nagyfokú rugalmasság és testreszabhatóság
  • Ésszerű árképzés
  • Nagyszerű 24 órás ügyfélszolgálat

Cons

  • Nem egyszerű beállítás az új felhasználók számára
  • Némi szkriptelési tudást és készségeket igényel

A LiveAgent IVR nagyon jól teljesít, és a továbbfejlesztett felhasználói felületnek köszönhetően nem tart túl sokáig az IVR funkció megtalálásához. Noha a LiveAgent IVR-jének beállítása nem a legegyszerűbb feladat a világon, az a tény, hogy a hét minden napján, 24 órában rendelkezésre álló ügyfélszolgálat bármikor segíthet Önnek, kárpótol. A LiveAgent IVR-je nagyon rugalmas lehet némi türelemmel és egy kis hozzáértéssel. Egy másik ok, amiért érdemes a LiveAgentet választani, a többi nagyszerű funkció ésszerű ára, amelyeket mindenképpen figyelembe kell vennie az ügyfélszolgálatnál.

A LiveAgent IVR funkció használatának megkezdése

A LiveAgent egyszerű regisztrációs folyamattal rendelkezik, amely közvetlenül a webhelyről érhető el. Csak néhány percet vesz igénybe, hogy befejezze, és hozzáférjen LiveAgent webalkalmazásához. Miután odaért, megkezdheti a teljes LiveAgent ügyfélszolgálat beállítását, beleértve az IVR-t is. A LiveAgent minden kommunikációs csatornájához tartozik egy praktikus üzembe helyezési útmutató. Miután engedélyezte a hívásokat és hozzáadta VoIP-számát, kattintson a beállításaira, és megkezdheti az IVR beállítását.

Hívásbeállítások a LiveAgent alkalmazásban

A LiveAgent IVR beállítása kezdetben kissé szokatlan. Nem kínálja az IVR-szintek vizuális megjelenítését, ezért minden tervezést előre el kell végezni. Az IVR beállítását és konfigurálását YAML szkripttel kell elvégezni. Ha most először dolgozik vele, ne aggódjon – van egy útmutató és a linket közvetlenül a LiveAgent IVR beállításaiban találja meg. Ha el szeretné kerülni, hogy a teljes IVR-t egyedül írja meg, választhat egy IVR-példát, másolhatja, és ízlése szerint testreszabhatja.

Noha az IVR létrehozásának ez a folyamata nem a legjobb, könnyebbé válhat annak az erőfeszítésnek köszönhetően, amelyet egy átfogóbb, példákat tartalmazó útmutató elkészítése során tettünk. Egészen más szintű rugalmasságot is biztosíthat azon gyakorlott felhasználók számára, akik ismerik ezt a módszert. Minden parancssor egy új szintet vagy műveletet nyit meg az IVR-ben, így bonyolult IVR-eket készíthet némi hozzáértéssel és türelemmel. Az egyszerűbb IVR-ek elkészítése csak néhány percet vesz igénybe a korábban említett IVR-példák használatával.

IVR beállítása a LiveAgentben

Dönthet úgy is, hogy hozzáadja saját felvételeit az IVR beállításához, vagy letöltheti a mintafelvételeket a LiveAgent támogatási portál cikkéből. Ezeket manuálisan kell hozzáadnia a rendszerhez. A cikkben található egy hasznos útmutató is, amely elmagyarázza, hogyan lehet felvételeket hozzáadni a rendszerhez.

Bár ez a fajta beállítás nem a legjobb, leginkább a LiveAgent 24 órás ügyfélszolgálata kárpótol, amely a folyamat minden lépésében segíthet. Alternatív megoldásként megkérheti a támogatási ügynököket, hogy készítsék el az IVR-t, így a szakértőkre bízza az ügyet anélkül, hogy egyetlen sornyi szkriptet is meg kellene írnia. Nem minden IVR-szoftver kínál ilyen típusú segítséget, és ezért a LiveAgent a bonyolultabb beállítás ellenére külön dicséretet érdemel.

Hogyan működik az IVR?

A LiveAgent IVR olyan jól teljesít, ahogy Ön tervezi. Összességében gond nélkül működik, ha jól van megtervezve, és nagyszerű élményt nyújt a hívóknak. Soha nem tapasztaltam komolyabb problémát egyik teszt során sem, és az élmény kellemes volt. Könnyen elkészítheti és feltöltheti saját felvételét, ami nagyszerű lehetőséget ad arra, hogy személyre szabja az IVR-t márkájával, és professzionálisabb hangulatot adjon. Összességében a LiveAgent IVR-je tökéletesen elvégzi a feladatot, ha hajlandó erőfeszítéseket tenni.

Árazás

A LiveAgent IVR funkciója csak az All-inclusive csomagban van jelen, amely ügynökönként havi 49 dollártól kezdődik. Ez a LiveAgent legkiterjedtebb csomagja, amely teljes körű call center funkciót, valamint más fontos ügyfélszolgálati csatornákat kínál. A teljes kommunikáció egy jegykezelő rendszeren keresztül valósul meg, amely egy helyen kezeli az e-maileket, az élő chat-et, a közösségi médiát, a messenger alkalmazásokat, a call centert és az ügyfélportált.

Következtetés

Bár a LiveAgent IVR-je nem a legjobb versenyző, nagyon jól teszi a dolgát, és biztosan nem fog csalódást okozni. Az egyszerű IVR-beállítást kereső felhasználók kedvét elriaszthatja a LiveAgent IVR-készítési folyamata; az IVR azonban csodákra képes, ha megvan a hajlandóság a tanulásra. A nem szakképzett felhasználók bármikor használhatják a LiveAgent ügyfélkapu cikkeiben található előre beállított értékek egyikét, vagy felvehetik a kapcsolatot a 24 órás ügyfélszolgálattal, hogy segítsenek nekik ingyenesen megtervezni IVR-jüket. Az IVR hihetetlenül rugalmassá válhat, és rendkívül jól fog működni, ha megfelelően tervezik.

Gyakori problémák

Nem tudok rájönni, hogyan tervezzem meg az IVR-folyamomat

A LiveAgent IVR-készítője a YAML-szkriptre támaszkodik a vizuális IVR-készítő helyett. Ha gondjai vannak a folyamat megértésével, olvassa el az IVR útmutatót, használja az IVR példákat azok másolásához és testreszabásához, vagy kérjen további segítséget az ügyfélszolgálati csapattól az IVR felépítéséhez.

Product reviews

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Nézze meg hogy teljesít az ügyfélszolgálati részlege és hogyan értékelik a vevők azokat, akik kapcsolatba léptek velük! Fedezze fel a legújabb trendeket!

Ügynökbesorolási áttekintés

Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést nyújtanak az összes ügyfélszolgálati igényről és tevékenységekről. Az Értékelés és Javaslat Tábla lehetővé teszi az ügyfél-visszajelzések előállítását. Mindkét eszköz lehetővé teszi az ügyfélközpontú termékfejlesztést. LiveAgent rendszerében elérhető 11 jelentési lehetőség áll rendelkezésre.

LiveChat élő chat értékelés

Az oldalon található felhasználási feltételekről, adatvédelmi irányelvekről és a GDPR-ról szóló információkon kívül a LiveAgent szolgáltatásra is felhívják a figyelmet. Az oldal sütik használatát is bemutatja, illetve lehetőséget ad a LiveAgent előnyeinek megismerésére és az ügyfélszolgálati kapcsolatfelvételre.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót