MessageBird IVR értékelés

Compare MessageBird IVR értékelés with other in: How MessageBird IVR értékelés is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
269 reviews

Az Interactive Voice Response (IVR) a call center-szoftverek népszerű funkciója, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy a hívásokat különféle feltételek szerint szervezzék. Az IVR segítségével "fák" hozhatók létre, amelyek a hívókat a megfelelő részleghez irányítják a hangon vagy a telefon…

Pricing
Starting from:
$ 30   havonta
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Felhasználói tapasztalat
4
Ár
5
Implementálás
4.5

Key takeaways

Pros

  • Könnyen beállítható és felhasználóbarát
  • Megfizethető
  • Támogatja a bonyolult IVR-beállításokat

Cons

  • Korlátozott testreszabás
  • Az ügyfélszolgálatot időnként nehéz elérni

A MessageBird Flow Builder nagyszerű lehetőség azok számára, akik egyszerű IVR menüt szeretnének beállítani. A felhasználói felület intuitív és könnyen navigálható, így nem kell attól tartania, hogy túlterheli vagy elveszik a rengeteg kódban. A MessageBird gyors oktatóanyagot biztosít a Flow Building funkcióval való első interakció során. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy még a technológiában nem jártas felhasználók is könnyedén beállítsák saját folyamaikat. Az egyetlen probléma, amit találtam, az az IVR-üzenetek testreszabásának hiánya. Nem hiszem azonban, hogy ez olyan dolog, ami elriasztja a felhasználókat a MessageBird IVR szoftverétől.

A MessageBird IVR funkció használatának megkezdése

A MessageBird próbaverziójára való regisztráció meglehetősen egyszerű. Miután kitöltötte adatait, és hozzáadta ügynökei számát, egy letisztult megjelenésű irányítópult fogadja Önt, amely nem tűnik elsöprőnek egy első felhasználó számára.

MessageBird üdvözlő műszerfal

Bár az IVR funkciót nem találja meg azonnal, ez a beállítás mégis megkönnyíti az eligazodást a műszerfalon. Az IVR funkció konfigurálásához közvetlenül a műszerfalról vagy a Flow Builder bal oldali menüjéből érheti el.

MessageBird IVR funkciók

Ezután kattintson a Sablonok elemre. Ott az áramlásépítési és automatizálási lehetőségek meglehetősen széles választékát találja. A beállítás folytatásához kattintson az Egyszerű telefon menüre (IVR).

Amit nagyon hasznosnak találtam, az az a MessageBird oktatóprogram, amelyet az IVR konfigurációjának elérése után kínál. Ez az oktatóanyag végigvezeti Önt négy egyszerű lépésen keresztül, hogyan hozhat létre folyamatokat többcsatornás környezetben, telefonhívásokat stb. Ha szeretné, elvégezheti ezt az oktatóanyagot, vagy kihagyhatja.

MessageBird IVR építési oktatóanyag

Az első dolog, amire szüksége van, egy telefonszám megvásárlása. Ezt közvetlenül a Flow Builderből teheti meg, ha rákattint egy felugró ablakra.

Miután készen van a telefonszám, elkezdheti konfigurálni a hívásfákat. Folytassa a Mondás gombra kattintva, létrehozhatja üzenetét, és beállíthat olyan változókat, mint a nyelv, a hang és egyebek.

Sajnos nem tud hangfájlt hozzáadni az üzenethez, ezért a szöveg-felolvasó opcióra van korlátozva. Több nyelv közül választhat, beleértve a különböző angol akcentusokat is. Nem sok hangbeállítást kap, így férfi és női hang között választhat.

MessageBird IVR konfigurációs lehetőségek

Miután beállította az üzenetet, folytathatja fiókjainak létrehozását. Több elágazási beállítást is létrehozhat külön üzenetekkel és triggerekkel. Bár gyorsan beállíthat egy nagyon egyszerű IVR-menüt, a MessageBird lehetővé teszi egy meglehetősen bonyolult IVR-beállítás létrehozását. Az elsődleges IVR-beállítások hozzáadása után további ágakat hozhat létre és egyéb műveleteket konfigurálhat, vagy bezárhatja az ágat.

Ez a menü lehetővé teszi egy egyszerű IVR-beállítás konfigurálását, amellyel ügyfelei gyorsan és gond nélkül kapcsolatba léphetnek vállalkozásával. Ha azonban bonyolultabb beállításra van szüksége, azt is elérheti számos elágazási lehetőséggel és további beállításokkal.

Hogyan működik az IVR?

Az egész Flow Builder funkció kiválóan és problémamentesen működik. A beállítás meglehetősen intuitív a grafikus felhasználói felületnek és a kezdeti oktatóanyagnak köszönhetően. Az IVR sajnos nem teszi lehetővé az egyéni audio médiafájlokat, de ha ez nem jelent problémát Önnek, akkor a szövegfelolvasó funkció problémamentesen működik. Maga az IVR teljesítménye nagyszerű, és ha valami egyszerűt és könnyen használhatót keres, annak minden elvárásnak meg kell felelnie. Ha azonban nehezen érti meg az elágazást, a változókat vagy bármi mást az IVR konfigurációval kapcsolatban, a MessageBird könnyen követhető oktatóanyagot biztosít a támogatási központjában.

Árazás

Ingyenesen használhatja a MessageBird áramlásépítő képességeit, ha nincs szüksége 2-nél több helyre, és hajlandó telefonszámot vásárolni. Ha bővíteni szeretné tevékenységét, frissíthet a havi 30 dolláros opcióra, amely 3-10 helyet tesz lehetővé.

Következtetés

Ez egy nagyszerű lehetőség főleg kisebb kapcsolattartó központok számára. A MessageBird számos funkciót, egyszerű IVR-beállítást és többszintű IVR-beállításokat kínál elfogadható áron. Az egész felhasználói felület intuitív és könnyen navigálható. Annak ellenére, hogy nem olyan testreszabható, mint szeretné, a MessageBird nem fog csalódást okozni, ha egyszerű és megfizethető megoldást keres.

Gyakori problémák

Nem tudom, hogyan kell telefonszámot vásárolni

A MessageBird IVR funkciójának használatához meg kell vásárolnia egy telefonszámot. Ehhez jelentkezzen be fiókjába, és kattintson a Számok ikonra az irányítópulton. A következő oldalon ki kell töltenie a szükséges adatokat, majd kattintson a Vásárlás gombra. Ezt követően ellenőrizze a rendelés összesítését, és erősítse meg a vásárlást. Miután kifizette a számot, hozzáadhatja fiókjához.

Az IVR-em nem működik

Ellenőrizze még egyszer az IVR áramlási tervét, és javítsa ki a talált hibákat. Ha további segítségre van szüksége az IVR-rel kapcsolatban, keresse fel a Messagebirds súgóját vagy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

Product reviews

Infobip IVR értékelés

Az integrációk kínálása lehet a különbség a nyereség és az ügyfelek megtartása között, így fontos a könnyen beküldhető integrációs kérelem sablonok használata. A LiveAgent helpdesk szoftvere hatékonyan javítja a forex üzleti tevékenységet, az Apptivo tudásbázis ár-érték arányban jó megoldást kínál, míg a Kavkom megfizethető IVR szoftverként jól végzi az alapfeladatokat. Azonban az utóbbi hiányzik néhány funkció, mint a többszintű IVR lehetőség.

Találja meg vállalkozása számára a megfelelő IVR szoftvert a legfontosabb jellemzőik, teljesítményük, áruk, korlátaik és általános teljesítményük áttekintése alapján.

IVR szoftver

Az IVR rendszerek számos előnnyel járnak, mint például a hatékonyság és az ügyfélélmény javítása. Az integráció más rendszerekkel, az automatizált híváskezelés, az önkiszolgálás és a beszédfelismerés is része lehet a szoftvernek. A jelentéskészítés és elemzés lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy nyomon kövessék a legfontosabb mutatókat és döntéseket hozzanak. A LiveAgent számos ilyen funkciót kínál.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Elvárások vs. valóság

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Az ügyfélszolgálat ott van a vásárlóknak, hogy segítse őket. A vásárlótól függ, hogy mennyire lesz jó vagy rossz az értékelés. Az értékelések változóak lehetnek.

Ügyfélszolgálati értékelések

A cikk számos tanácsot ad az ügyfélértékelések és a hívásátirányítások kezeléséhez. Az elégedett ügyfelek fontosak, ezért fontos a rendszeres ügyfél-visszajelzések begyűjtése és használata. A hívásátirányítások pedig segíthetnek javítani az ügyfél-elégedettséget és az ügynökök hatékonyságát. A LiveAgent kínál számos olyan funkciót, amelyek segíthetnek a call centerek hatékonyabb működésében.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót