Twilio IVR értékelés

Míg a Twilio egy kiterjedt kommunikációs megoldás, amelyet az egyszerűség szem előtt tartásával a felhasználók esetleg nem preferálnak, az IVR funkció hihetetlenül jól működik. Könnyen megépíthető és kivitelezhető, és minden probléma nélkül működik. Ha nem bánja, hogy megtanulja az utat a gazdag funkciók között, a Twilio IVR-je minden lépésben jó szolgálatot tesz. Kezdő lépések a…
Twilio IVR értékelés
Compare Twilio IVR értékelés with other in: How Twilio IVR értékelés is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
1024 reviews

Az Interactive Voice Response (IVR) a call center szoftverek népszerű funkciója, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy a hívásokat különféle feltételek szerint szervezzék. Az IVR segítségével "fák" hozhatók létre, amelyek a hívókat a megfelelő részlegre irányítják a hangon vagy a…

Pricing
Starting from:
$ N/A   havonta
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Felhasználói élmény
5
Ár
4
Implementálás
5

Key takeaways

Pros

  • Rugalmas IVR készítés
  • Könnyen megvalósítható
  • Megbízható és testreszabható

Cons

  • Előfordulhat, hogy egyes felhasználók számára nem könnyű navigálni a menükben
  • Az ár a felszereltséggel drágulhat

Míg a Twilio egy kiterjedt kommunikációs megoldás, amelyet az egyszerűség szem előtt tartásával a felhasználók esetleg nem preferálnak, az IVR funkció hihetetlenül jól működik. Könnyen megépíthető és kivitelezhető, és minden probléma nélkül működik. Ha nem bánja, hogy megtanulja az utat a gazdag funkciók között, a Twilio IVR-je minden lépésben jó szolgálatot tesz.

Kezdő lépések a Twilio IVR funkcióval

Az Interactive Voice Response csak egy a Twilio alkalmazásokban elérhető számos funkció közül. Ez a Studio alatt található irányítópult-beállításokból érhető el. A Studio a Twilio része, amely lehetővé teszi különféle munkafolyamatok létrehozását, nem csak az IVR-t. Közvetlenül az indítás után néhány lehetőség kínálkozik, amelyek lehetővé teszik, hogy teljesen a nulláról kezdje el, vagy kiválaszthat egy adott munkafolyamat-építőt. Az én esetemben úgy döntöttem, hogy az IVR-beállítást választom. Ami nagyszerű, az az, hogy a Twilionak van egy praktikus oktatóanyaga is az egyes munkafolyamat-összeállításokhoz.

Twilio IVR szoftver műszerfal

Bár az útmutató hasznosnak bizonyul, a Studio munkafolyamata önmagában meglehetősen egyszerű. Minden IVR-szint látható, és úgy tervezheti és térképezheti fel a műveleteket, ahogyan azt a felhasználói felület tervezője tenné egy webhely készítése során. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja, hogy az egyes szintek milyen műveleteket hajtsanak végre. Ezt úgy teheti meg, hogy a munkafolyamat bármelyik elemére kattint, és kiválaszt egy műveletet. Az első szintek két lehetőség közül választhatnak – üzenetet mondanak vagy lejátszanak egy üzenetet.

Twilio IVR beállítások

Az üzenet kimondása egy mesterséges intelligencia hangra utal, amely felolvassa az üzenetet az ügyfélnek, miközben az üzenet lejátszása lehetővé teszi egyéni hangfelvétel feltöltését. Az utóbbi szintek tartalmazzák a hívás egy adott számra történő irányítását és így tovább. Interaktívan térképezhet és tervezhet az összekötők mozgatásával, hogy a kívánt munkafolyamatot hozza létre. Ha végzett a munkafolyamat létrehozásával, bármelyik Twilio-számához csatolhatja, és bármikor módosíthatja.

Bár a munkafolyamatok létrehozása a Twilio Studio segítségével egyszerű folyamat, nehéz lehet megtalálni a lehetőséget, ha még nem ismeri ezt a megoldást. Mivel a Twilio rengeteg funkcióval rendelkezik, utána kellett néznem, hol találhatom meg az IVR építésének lehetőségét. Az interneten azonban rengeteg útmutató és oktatóvideó érhető el, így az indulás egyáltalán nem volt nehéz.

Hogyan működik az IVR?

Az áttekintés felhasználói élmény része az ügyfelek nézőpontjára és az interaktív hangválasz használata során tapasztalt ügyfélélményre összpontosít. Egyszerűen fogalmazva, a Twilio IVR funkciója remekül működik, és nincs okunk panaszra. Az IVR tesztelése során nem tapasztaltam hibát, és a kapcsolat probléma nélkül működött.

A rendszernek nem okozott gondot a hangutasítások megértése sem, és ugyanez vonatkozik a gombparancsokra is. Az előre beállított robothang közel sem tökéletes, de nagyon jól teszi a dolgát. Mindenkinek azonban azt javaslom, hogy használja a saját felvételeit, hogy az élmény egy kicsit természetesebb legyen minden leendő telefonáló számára.

Árazás

A Twilio Voice díjszabása attól az országtól függ, amelyben hívásokat kezdeményezni és fogadni kívánja, ezért az árváltozások minimálisak vagy jelentősek lehetnek. Függetlenül attól, hogy honnan folytatja vállalkozását, a Twilio Voice ára felosztó-kirovó alapú, ami azt jelenti, hogy csak annyit kell fizetnie, amennyit elköltött. Nincsenek előre fizetett csomagok, csak a bejövő vagy kimenő hívások percenkénti ára.

A kimenő hívások ára körülbelül 0,0270 USD/perc, bejövő hívások esetén pedig 0,0100 USD/perc. A Twilio drága és olcsó is lehet, attól függően, hogy hány percet tölt. Az IVR funkcióért azonban nem kell külön fizetni, mivel az a Voice megoldás szerves része.

Következtetés

Ha megbízható megoldást keres az IVR-hez, nem tévedhet a Twilio-val. A Twilio mindent jól csinál anélkül, hogy komolyabb problémák vagy hibák megállítanák Önt a munkanap alatt. Az IVR funkció probléma nélkül működik. Mivel azonban a Twilio nem csak IVR szoftver, el kell döntenie, hogy időt és pénzt fektet-e ebbe a rendkívül professzionális szoftverbe. Néha meglepheti Önt a különböző funkciók meredek tanulási görbéjével.

Gyakori problémák

Az IVR-folyamom nem működik

Ellenőrizze még egyszer az IVR-folyamat tervezési hibákat keresve. Győződjön meg arról, hogy nem hozott létre lehetetlen IVR-folyamatot, ellenőrizze, hogy nincsenek-e zsákutcák, és ellenőrizze, hogy megfelelő widgeteket és elemeket használt-e. Ha nem talál hibát az IVR-folyamatban, győződjön meg arról, hogy közzé van téve és aktív a számán.

Problémáim vannak az IVR-folyamom megtervezésével

Vessen egy pillantást néhány online cikkre, amelyek elmagyarázzák az IVR-készítés legjobb gyakorlatait, vagy használjon egy előre beállított folyamatot, amely megtalálható a Twilio Studio IVR-készítőjében. Ne feledje, hogy az egyszerű IVR használata kevésbé lesz frusztráló, ezért ne adjon hozzá extra szinteket, hacsak nincs feltétlenül szüksége rájuk a helyes hívásirányításhoz.

Product reviews

Olvassa el az Infobip IVR-ről szóló áttekintésünket, és ismerje meg a megoldás üzleti forgatókönyvben való használatának előnyeit és hátrányait.

Infobip IVR értékelés

Az integrációk kínálása lehet a különbség a nyereség és az ügyfelek megtartása között, így fontos a könnyen beküldhető integrációs kérelem sablonok használata. A LiveAgent helpdesk szoftvere hatékonyan javítja a forex üzleti tevékenységet, az Apptivo tudásbázis ár-érték arányban jó megoldást kínál, míg a Kavkom megfizethető IVR szoftverként jól végzi az alapfeladatokat. Azonban az utóbbi hiányzik néhány funkció, mint a többszintű IVR lehetőség.

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Érdekli a HelpOnClick szolgáltatás élő csevegési igényeinek kielégítésére? Tekintse meg értékelésünket, és megtudhatja, hogyan teljesített általános tesztjeink során.

HelpOnClick élő chat értékelés

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely számos különböző megoldást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszereket, az önkiszolgáló szoftvereket, a bejövő call center szoftvereket és az e-mail kezelő szoftvereket. A vállalat széleskörű támogatást és ajánlatkérést biztosít, valamint számos blogbejegyzést is tartalmaz a szóban forgó szolgáltatásokról. Felhasználási feltételeik és adatvédelmi irányelveik mellett áttekintést adnak a LiveAgent működésének állapotáról és naplójáról, amelyek biztonságához és hatékonyságához járulnak hozzá. A LiveAgent teljesen automatizált bemutatása elérhető és a szolgáltatás árának kiszámítására is alkalmazható.

Találja meg vállalkozása számára a megfelelő IVR szoftvert a legfontosabb jellemzőik, teljesítményük, áruk, korlátaik és általános teljesítményük áttekintése alapján.

IVR szoftver

Az IVR rendszerek számos előnnyel járnak, mint például a hatékonyság és az ügyfélélmény javítása. Az integráció más rendszerekkel, az automatizált híváskezelés, az önkiszolgálás és a beszédfelismerés is része lehet a szoftvernek. A jelentéskészítés és elemzés lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy nyomon kövessék a legfontosabb mutatókat és döntéseket hozzanak. A LiveAgent számos ilyen funkciót kínál.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót