Zendesk IVR értékelés

Compare Zendesk IVR értékelés with other in: How Zendesk IVR értékelés is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1557 reviews

Az Interactive Voice Response (IVR) a call center szoftverek népszerű funkciója, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy a hívásokat különféle feltételek szerint szervezzék. Az IVR segítségével "fák" hozhatók létre, amelyek a hívókat a megfelelő részleghez irányítják a hangon vagy a…

Pricing
Starting from:
$ 99   havonta
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.5
Felhasználói tapasztalat
4.5
Ár
3
Implementálás
3

Key takeaways

Pros

  • Jól teljesítő IVR
  • Átfogó felhasználói felület

Cons

  • Az IVR tervezés és létrehozása zavaró lehet
  • Az ár drágulhat

A Zendesk IVR funkcióját nem a legkönnyebb beállítani, de nem is a legnehezebb. Jól működik, minden akadozás nélkül, de az IVR beállítása némi előzetes tervezést igényel, hogy elkerülje a félreértéseket a létrehozási folyamat során. A Zendesk egy nagyszerű univerzális szoftver, és még ha az IVR-konfigurációnak is bőven van hova fejlődnie, mégsem hibázhat vele. A Zendesk erősségei máshol rejlenek, és ha hajlandó meredekebb árat fizetni a szolgáltatásaiért, valószínűleg nem fog csalódni.

Kezdő lépések a Zendesk IVR funkcióval

A Zendesk IVR funkciója könnyen elérhető a jól megtervezett és egyszerűen használható felületnek köszönhetően. Az ingyenes próbaregisztráció befejezése után azonnal hozzáférhet a felülethez, amely néhány perc alatt elvégezhető. Az IVR a Zendesk adminisztrációs központ Talk opciói alatt található, amely a bal oldali menüpanelen található.

Zendesk admin központ - IVR menük

Az IVR létrehozásának folyamata nem optimális, és nem is olyan egyszerű, amennyire csak lehetne. Nincs vizuális tervezési segítség, csak kiválaszthatja az IVR opciókat és műveleteket. Bár magát a folyamatot könnyű elvégezni, nincs jó áttekintése a teljes IVR-ről. Az egyes IVR-szintek külön lapok, amelyek nem mutatják világosan és átfogóan, hogy hová vezetnek, összehasonlítva néhány más IVR-megoldással. Ez némi zavart és problémákat okozhat a bonyolultabb IVR-beállítások létrehozása során. Azt javaslom, hogy előre vizuálisan tervezze meg az IVR-szinteket.

Minden IVR-szint lehetővé teszi, hogy a hívó fél billentyűzetén minden egyes gombhoz műveleteket válasszon. Nincs nyilvánvaló korlátja, hogy hány szintje lehet, így szükség esetén megtervezheti és elkészítheti a bonyolultabb IVR-eket. Lehetőség van üdvözlet kiválasztására is, de úgy tűnt, hogy a tesztjeim során nem működött. Az egyetlen lehetőség a „Nincs üdvözlés” volt. Később azonban megtaláltam az üdvözlések hozzáadásának lehetőségét a Talk beállítás egy másik részében. Minden IVR-szint átnevezhető, hogy jobb tervezést tegyen lehetővé a létrehozás során.

Zendesk IVR vonalak konfigurációja

Az egyes telefonvonalak konfigurációja alatt engedélyezheti az IVR-t telefonvonalaihoz. Ez a menü könnyen elérhető a bal oldali panel Talk konfigurációjából. Különböző telefonszámokhoz különböző IVR beállításokat csatolhat.

Zendesk IVR beállítások

Hogyan működik az IVR?

A kevésbé felhasználóbarát létrehozási folyamat mellett a Zendesk IVR általában nagyon jól teljesít. A tesztelés során nem tapasztaltam rendszerhibák által okozott problémákat; azonban az első néhány próbálkozás során létrehoztam egy nem működő IVR-t. Mindenképpen tervezze meg IVR-szintjeit, mielőtt megpróbálná létrehozni őket, mert rendkívül hasznosnak találtam. Összességében a teljesítmény nagyszerű volt, és a megfelelő tervezést követően minden IVR a tervezett módon működött.

Árazás

Míg a Zendesk többféle árazási csomagot kínál, ezek közül csak kettő biztosít hozzáférést a felhasználóknak az IVR-funkciókhoz. Az IVR benne van a Suite Professional és a Suite Enterprise csomagban, amelyek a két legdrágább Zendesk csomag. Mindkét csomag előfizetés alapú, és a végső ár a szükséges ügynöki fiókok számától függ.

Suite Professional

Ez a csomag ügynökenként havi 99 dollártól kezdődik, és főként a call center funkciók és szolgáltatások hozzáadására összpontosít a Zendesk szolgáltatáskészlethez.

Suite Enterprise

A Suite Enterprise ügynökönként havi 150 dollártól kezdődik. Számos olyan szolgáltatást ad hozzá, amelyek a vállalati szintű feladatokat és a kommunikáció kezelését célozzák.

Következtetés

Bár a Zendesk az egyik legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldás, az IVR funkciója határozottan javítható. A funkcionalitás tökéletes, és nincs vele probléma, de a beállítás és a megvalósítás meglehetősen zavaró lehet, különösen az új felhasználók számára. A második nagy probléma az ár, mivel ez meglehetősen meredek más IVR-t kínáló szoftverekhez képest. Ha olyan széles szolgáltatáskészlettel rendelkező szoftvert keres, amely rendelkezik IVR-rel, de nincs szüksége rá, hogy tökéletes legyen, az ár indokolható. Egyébként azt javaslom, hogy nézzen meg más olcsóbb és jobban megtervezett IVR megoldásokat.

Gyakori problémák

Az IVR üdvözlés nem fog lejátszódni

Ha olyan számot ad hozzá külső számként, amely már szerepel a fiókjában, megakadályozhatja az IVR üdvözlő üzenetek lejátszását. Előfordulhat, hogy egy másik üdvözlés jelenik meg helyette, vagy egyáltalán nem játssza le az üdvözlést. Javasoljuk, hogy távolítsa el az érintett számot a Külső számok listájáról.

Az IVR üdvözlés többször is lejátszódik

A Zendesk IVR-köszöntése alapértelmezés szerint háromszor ismétlődik, ha a rendszer nem észlel billentyűleütéseket. Ha az üdvözlés háromnál többször ismétlődik, akkor meg kell győződnie arról, hogy az IVR Aktív útvonalai alatt az Útvonal szerkesztése részben található üdvözlés nem egyezik meg a menüszinteken megjelenő üdvözlettel. Ha továbbra is problémái vannak az IVR üdvözléssel, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a Zendesk ügyfélszolgálatával.

Product reviews

Hogyan működik a Twilio IVR funkció, és mennyire könnyű használni? Erről a Twilio ismertetőnkből tájékozódhat.

Twilio IVR értékelés

A Twilio Interactive Voice Response rendszere rugalmas és könnyen használható. Az alapfunkciók között üzenet-küldés és adatátvitel található. Az árazás függ az országtól, és csak az elköltött időre kell fizetni. Az IVR tesztelése során nincs probléma, de a robot hangja javítható saját felvételek használatával. A Twilio díjszabása per perc alapú.

Találja meg vállalkozása számára a megfelelő IVR szoftvert a legfontosabb jellemzőik, teljesítményük, áruk, korlátaik és általános teljesítményük áttekintése alapján.

IVR szoftver

Az IVR rendszerek számos előnnyel járnak, mint például a hatékonyság és az ügyfélélmény javítása. Az integráció más rendszerekkel, az automatizált híváskezelés, az önkiszolgálás és a beszédfelismerés is része lehet a szoftvernek. A jelentéskészítés és elemzés lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy nyomon kövessék a legfontosabb mutatókat és döntéseket hozzanak. A LiveAgent számos ilyen funkciót kínál.

Lehet, hogy a Kavkom IVR a megfelelő választás vállalkozása számára. Tekintse meg áttekintésünket, és tudjon meg többet a teljesítményéről.

Kavkom IVR értékelés

A Kavkom IVR szolgáltatása megfizethető, és a csomagokban az IVR funkciók is benne vannak. A Basic csomag havi 10 eurótól indul, a Comfort csomag havi 20 eurótól. Egyedi árajánlat kérhető. Bár nem a legdivatosabb IVR szoftver, kivételesen elvégzi a feladatot. Gyakori problémák közé tartozik, hogy az IVR nem működik, és a Kavkom nem támogatja a többszintű IVR-t. A LiveAgent lehetőséget kínál az ingyenes fiók indítására.

Infobip IVR értékelés

Az integrációk kínálása lehet a különbség a nyereség és az ügyfelek megtartása között, így fontos a könnyen beküldhető integrációs kérelem sablonok használata. A LiveAgent helpdesk szoftvere hatékonyan javítja a forex üzleti tevékenységet, az Apptivo tudásbázis ár-érték arányban jó megoldást kínál, míg a Kavkom megfizethető IVR szoftverként jól végzi az alapfeladatokat. Azonban az utóbbi hiányzik néhány funkció, mint a többszintű IVR lehetőség.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót