Key takeaways
Pros
- Könnyen navigálható
- Megfizethető
- Testreszabható élő chat gomb
Cons
- Nincs valós idejű gépelési nézet
- Nem túl érzékeny
- Az ingyenes próbaverzió nem teszi lehetővé az üzemeltetők számára, hogy mellékleteket küldjenek
- Törött nézetek
A HelpOnClick első lépései
Az első dolog, amit észrevesz, amikor regisztrál a HelpOnClick szolgáltatásra, az az, hogy létrehozhat fiókot csak az élő chat szoftverhez vagy a teljes ügyfélszolgálati megoldáshoz.
![HelpOnClick - belépés](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/64899b6907559bcc6d1c6217be1196e9/HelpOnClick-log-in.png)
Miután megerősítettem az e-mail címemet, a fiókom másodperceken belül elkészült. Miután bejelentkeztem, tiszta, bár kissé csupasz felület fogadott.
![HelpOnClick élő chat irányítópult](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/c43c8b9ad4f85e6b6110260e9f7177e4/HelpOnClick-dashboard-1024x362.png)
Nagyra értékeltem azonban az azonnali felugró ablakot, amely bemutatta az alkalmazást. Gyorsan körülnéztem, majd rögtön belevágtam az élő chat beállításába a teszt webhelyemen.
![HelpOnClick élő csevegés beállítása](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/22991f3ac4af5fab33cd82482854ee55/HelpOnClick-setting-up-live-chat-1024x353.png)
Tetszett, hogy mennyi testreszabás volt rögtön. A webhelyén megjelenő élő csevegés gomb szinte minden vizuális aspektusát beállíthatja.
![HelpOnClick - élő chat testreszabás](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/65979aa7edb6da1d2262cce10282ebe0/HelpOnClick-live-chat-customization-1024x460.png)
Miután befejeztem a gomb testreszabását, a HelpOnClick biztosított nekem egy kód részletet, amelyet hozzáadtam a webhelyemhez, és íme, a HelpOnClick élő csevegése a webhelyemen volt.
![HelpOnClick - élő chat előnézet a webhelyen](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/aa40ccd5cdf4b4f9c1fb74608185cbae/HelpOnClick-live-chat-preview-1024x570.png)
Úgy döntöttem, hogy nem tetszik az az általános alapértelmezett kép, amelyhez az élő csevegés gombom eredetileg tartozott, ezért megváltoztattam, és chatelni kezdtem.
Sima ügyre számítottam. A beszélgetés elindításával azonban gondjaim akadtak. Nem tudtam elküldeni az első üzenetet. Csak annyit kaptam, hogy a látogatói oldalon a „Várakozás az operátorra”, az ügynök oldalán pedig a „Bejövő csevegésre várunk”. Egy ideig babráltam vele, de nem tudtam megoldani a problémát, ezért felvettem a kapcsolatot a HelpOnClick ügyfélszolgálatával.
Azt kell mondanom, hogy ugyanaz a kép, amelyet alapértelmezettként kínáltak, nem sok reményt keltett bennem. Bár kellemesen meglepett, hogy bot helyett emberi képviselővel beszéltem. Elmagyaráztam az esetemet, és azt javasolták, nyissunk jegyet a fejlesztőknek, és várjunk.
Természetesen túl türelmetlen voltam ahhoz, hogy 24-48 órát várjak a válaszra, ezért megnéztem a további dokumentációkat, néhányszor ki-be jelentkeztem, mindent frissítettem, kiürítettem a gyorsítótárat, és az ötödik-hatodik próbálkozásomra csodával határos módon beindult.
Funkciók és felhasználói felület
A HelpOnClick-et Chrome-on keresztül használtam, de futtathatja Safari, Edge, Opera és Firefox alatt is. OS-alkalmazásként is működik Windows és macOS rendszeren. Ezen felül a HelpOnClick mobileszközökön is használható, mivel kompatibilis az Android és iOS rendszerrel.
Ami tetszett a HelpOnClick élő chatjében, az az, hogy mennyire testreszabható. Gyakorlatilag mindent beállíthat, így a chat gomb tökéletesen illeszkedik a márkához.
![HelpOnClick - chat gomb testreszabása](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/7027328e4005db35ad70ad7330302c58/HelpOnClick-chat-button-customization-1024x476.jpg)
Egy másik hasznos funkció az adatok, amelyeket a HelpOnClick automatikusan gyűjt az Ön számára egy olyan látogatóról, akivel cseveg. Ezek az adatok magukban foglalják a látogató tartózkodási helyét, böngészőjét, IP-címét és egyebeket. Miután befejezte a beszélgetést, visszatérhet ehhez az információhoz, és végigolvashatja az archívumból a teljes csevegést.
![HelpOnClick - élő chat archívum](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/d615906815c88a5d89be2134841d7a05/HelpOnClick-live-chat-archive.png)
Amit hiányoltam ebből a szoftverből, az a valós idejű gépelési előnézet. Egy másik dolog, ami szerintem ront a tapasztalaton, az az, hogy az ingyenes próbaverzió használatakor az üzemeltető nem tud csatolt fájlokat elküldeni fizetős csomagra való frissítés nélkül.
Élő chat teljesítmény és felhasználói élmény
Ha az ügyfélélményről van szó, a HelpOnClick nem nyűgöz le. Félreértés ne essék, használható, de miután elkezdtem tesztelni, elég kényelmetlennek találtam. Miután végre elindítottam a csevegést, néhány oda-vissza üzenet után az élő chat ablaka egyszerűen beszakadt.
![HelpOnClick - nyissa meg az élő csevegést](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/681725e7ced84ef4713fab0a35f5c962/HelpOnClick-open-live-chat.png)
Nem láttam az összes küldött üzenetet, és a gépelési sáv sem mindig reagált a bevitelemre. A zárás és a felfrissítés nem működött, így el kellett viselnem.
Egy másik problémába ütköztem, amikor osztott képernyővel próbáltam egyszerre látni a látogató és a kezelő oldalát. Bár technikailag lehetséges, a HelpOnClick felülete nem értett egyet ezzel.
![HelpOnClick felület](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/55df10d346df2a6599cd5e4e3d282def/HelpOnClick-interface.png)
Árazás
Free
Ez a szint ingyenes, és lehetővé teszi egy operátor használatát. Havonta legfeljebb 100 csevegést folytathat, és a csevegési előzmények 30 napra nyúlnak vissza.
Silver
Ügynökönként 12,99 dollárért havonta korlátlan számú operátort, akár 300 havi csevegést és 90 napos csevegési előzményeket használhat.
Gold
Ez a csomag 19,99 dollárba kerül ügynökönként/hónap, és korlátlan számú operátort, részleget és csevegési előzményt tesz lehetővé.
Platinum
A legdrágább, valamint kiterjedt árképzési szint lehetővé teszi, hogy akár 10 webhelyen is élvezhesse a korábbi csomagok összes funkcióját ügynökönként havonta 49,99 dollárért.
Következtetés
Ha összefoglalnám a HelpOnClick élő csevegőszoftverével kapcsolatos tapasztalataimat, azt kell mondanom, hogy siker volt. Az élő chat megvalósítása a webhelyemen nagyon egyszerű volt, és kellemesen meglepett, hogy mennyire testreszabható. Ha problémába ütközik ezzel a résszel, a HelpOnClick kényelmes és informatív bemutatót kínál, amely oktatóanyagokat is tartalmaz minden beállításához.
Amikor azonban az élő csevegés tényleges használatával kapcsolatos tapasztalataimról van szó, kissé csalódott voltam. A beszélgetés indításával kapcsolatos problémáktól a csevegőablak és a kezelői alkalmazás nehézkes és törött nézetig a HelpOnClick nem győzött meg, hogy ez a legjobb oldal, ha a hatékonyságot díjazza.
Frequently Asked Questions
Nem tudom, hogy titkosítási biztonsági protokollt kell beállítani
Ha az alapcsomagtól eltérőt használ, a HelpOnClick lehetővé teszi a Secure Sockets Layer (SSL) protokoll beállítását. Ehhez lépjen az Adminisztrálás lapra, és kattintson a Beállítások elemre. Jelölje be az SSL kényszerítése négyzetet. Ez lehetővé teszi az SSL biztonságot az üzemeltetők és a webhely látogatói számára.
Nem kapok értesítést az élő csevegésről, ha offline vagyok
A probléma megoldásának legegyszerűbb módja egy mobilcsevegés SMS-ben történő beállítása. Élő chat üzeneteit SMS-ben kapja meg. Ehhez lépjen az Adminisztráció fülre, és kattintson a Beállítás gombra. Ezután válassza ki az operátort, és kattintson rájuk. Jelölje be az SMS jelölőnégyzetet, majd kattintson a Mentés gombra.
Automatikusan kijelentkeztetnek a fiókomból
Az automatikus kijelentkezés beállításához lépjen a Beállítások lapra. Keresse meg az „Automatikus kijelentkezési időt”, és állítsa be saját igényei szerint. Ezt a funkciót teljesen ki is kapcsolhatja.