Userlike alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb OTRS alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Alternatives animation
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent a piacon a leggyorsabb élő chat widgetet, egy többcsatornás jegyrendszert, valamint számos olyan funkciót és integrációt kínál, amelyek segítenek az ügyfélszolgálat csúcsminőségének elérésében. Emelkedjen felül a fantasztikus csevegési platformon és támogatási csapatának biztosítson egy jegykezelő rendszert, amely képes kezelni az e-maileket, élő chat üzeneteket, közösségi médiát, telefonos központot és ügyfélportált.

Olvasson tovább és derítse ki, miért a LiveAgent a tökéletes Userlike alternatíva. Ingyenes, 14 napos próbaverziónk megmutatja, hogy mitől lesz a LiveAgent egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver az Ön vállalkozásához.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

UserLike vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent UserLike
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A UserLike nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A UserLike az Élő csevegést csomagban 30 USD/ügynök/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A UserLike nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A UserLike nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további $39/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A UserLike Facebook-integrációt kínál csomagban, 30 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A UserLike nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A UserLike nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A UserLike nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A UserLike nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A UserLike nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike automatizálást és szabályokat kínál csomagban, 49 dollár/ügynök/hónap áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike az API funkciókat csomagban kínálja, 49 dollár/ügynök/hónap áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A UserLike nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A UserLike nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike korlátlan előzményeket kínál csomagban 30 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike korlátlan weboldalakat kínál csomagban 30 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 30 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál 30 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A UserLike nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A UserLike nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Kezelje hatékonyan a bejövő csevegéseket

Építsen ügyfél lojalitást és gyorsabban válaszoljon az ügyfél kérdéseire a megfelelő élő csevegéssel. A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabbal, a csevegés sebessége 2,5 másodperc. Javítsa az ügynökök hatékonyságát az olyan élő csevegési funkcióknak köszönhetően, mint a valós idejű gépelési nézet, a proaktív csevegési meghívók és az egyéni csevegő gombok. Tudjon meg többet az élő csevegés funkcióiról, vagy próbálja ki még ma, és nézze meg, mi teszi nagyszerűvé.

Biztosítsa ügyfeleinek a legjobb csevegési élményt

Ügyfélkommunikáció több csatornán keresztül

Ügyfélkapcsolatok kiépítése egy jegyrendszerrel, amely kezeli az ügyfelek által használt összes csatornát. Válaszoljon e-mailekre, oldja meg a problémákat élő chat útján, fogadjon ügyfélhívásokat, írjon ügyfélportál cikkeket és vegye fel a kapcsolatot a Facebookon, Twitteren, és az Instagramon. A LiveAgent képes kezelni a Vibert is. Biztosítsa az ügyfelek elégedettségét mindenhol, miközben egyetlen ügyfélszolgálati szoftvert használ.

Mockup-Facebook connection

Nyújtson ügyfélszolgálatot minden csatornán keresztül

A LiveAgent leegyszerűsíti az összes ügyfélszolgálati csatornát egyetlen szoftverré
Gifs in ticket

Felhasználóbarát és hatékony eszközkészlet

Minden kommunikációs csatornát, amelyet a LiveAgent segítségével lefedhet, üzleti eszközök és funkciók segítik, amelyek segíthetnek a munkájában. Szűrje az ügyfelek kérdéseit, kövesse nyomon az ügyfelek visszajelzéseit, címkék segítségével rendezze a dolgokat, vagy a játékos funkciókkal javítsa az ügynökök teljesítményét és elkötelezettségét. Tekintse meg a szolgáltatások teljes listáját és derítse ki, hogyan javíthatja a munkafolyamatot.

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobbra értékelt és legtöbbet áttekintett ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje az eladásokat azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Az ügyfelek elégedettsége mindkét irányba megy

Az ügyfél-elégedettség biztosítása az egyik fő prioritásunk, ezért mindent megteszünk azért, hogy mindenki számára lenyűgöző ügyfélélményt teremtsünk. Ez lehetséges e-mailben, élő csevegésben, vagy telefonon elérhető 24/7 támogatásunknak köszönhetően. Bármikor kapcsolatba léphet velünk, ha porblémája van, vagy valami újat szeretne megtudni a LiveAgentről.

Mockup-Chat invitation gallery
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Készen áll az ügyfél-interakciók javítására?

Kezdje javítani az ügyfélszolgálatát és adjon hozzá további kommunikációs csatornákat az ügyfélszolgálathoz. Tekintse meg bemutató videónkat és nézze meg megfizethető díjcsomagjainkat. Ha szeretné kipróbálni a LiveAgent élményt, kezdje meg ingyenes, 14 napos próbaverziónkat. Nincsenek kötelezettségek.

Hasonlítson össze minket másokkal

Kapcsolódó cikkek ehhezUserlike alternatíva
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkciók

Fedezze fel a LiveAgent összetett ügyfélszolgálati funkcióit, jegykezelés, élő chat, hívóközpont és még sok más! Próbálja ki most!

A LiveAgent előfizetések 9 USD/ügynök/hó áron kezdődnek, és tartalmazzák az e-mailes jegykezelést, az élő chat funkciót, a tudástárat és egyebeket. A teljes előfizetés 69 USD/ügynök/hó áron érhető el.

LiveAgent Árak

LiveAgent: Ügyfélszolgálati szoftver átlátható árakkal, AI és élő chat funkciókkal. Próbálja ki 30 napig ingyen!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start a Free Trial x