Zoho Desk tudásbázis értékelés

Compare Zoho Desk tudásbázis értékelés with other in: How Zoho Desk tudásbázis értékelés is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
7672 reviews

A tudásbázis szoftverek olyan megoldások, amelyek elengedhetetlen részét képezik a help desk szoftver ügyfélportáljának. Az ilyen típusú szoftverek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy olyan tudásbázist építsenek és kezeljenek, amely információs cikkek, útmutatók és ügyfélszolgálati központként szolgálnak.

Pricing
Starting from:
20   havonta
Equal to LiveAgent's Ticket plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4.5
Felhasználói tapasztalat
4.5
Ár
4
Implementálás
5

Key takeaways

Pros

  • Teljes értékű tudásbázis funkció
  • Nagyszerű szövegszerkesztő
  • Jól megtervezett felület

Cons

  • Használhatna jobb szervezési funkciókat

A Zoho Desk tudásbázis mindent kínál, amit egy tudásbázis szoftvertől szeretne. Könnyen használható, minden szükséges funkciót kínál, és gond nélkül működik. A Zoho Desk tudásbázisára nincs sok panasz. Mindössze a kiterjedt Zoho Desk eszközkészlet különböző részeihez kapcsolódó egyéb funkciókat kell figyelembe vennie, valamint az általános árat és értéket.

A Zoho Desk első lépései

A Zoho Desk egy jól ismert help desk megoldás, amely világszerte számos vállalkozás ügyfélszolgálati igényeit elégíti ki. Jó képességű jegykezelő rendszeréről ismert, amely képes kezelni az általános ügyfélkommunikáció szempontjából fontos kommunikációs csatornákat. Ez magában foglalja a Zoho Desk Community funkciót, amely lényegében a megoldás neve egy tudásbázisnak.

A Zoho Desk használatának megkezdése olyan egyszerű, mint a próbafiók létrehozása. Nem tart sokáig, amíg elkezd ismerkedni a felhasználói felülettel. Mindössze annyit kell tennie, hogy regisztrál, és bejelentkezik fiókjába. A kezdéshez nem kell demóhíváson keresztül mennie, és nem kell megadnia hitelkártyaadatait, ami minden szoftver esetében nagyra értékelhető.

Zoho Desk irányítópult áttekintése

A Zoho Desk egy jól megtervezett alkalmazás egyszerű, de nagyon hatékony felülettel. Professzionálisan néz ki, és könnyen navigálható. A főmenü opciói a webalkalmazás tetején kontrasztos sötét sávval vannak kiemelve. A Zoho Desk felhasználói felülete nagyon letisztult és rendezettnek tűnik, bár személy szerint néhány dolgot kissé zavarónak találtam. Például a Zoho Desk tudásbázis funkcióját Súgónak hívják. Lehet, hogy ez csak egy apró hiba volt részemről, de néhány perc google-özésbe telt, míg rájöttem, milyen könnyen elérhető a tudásbázis funkció az alkalmazásban.

Zoho Desk - cikk hozzáadása a tudásbázishoz

Felhasználói élmény és funkciók
Újabb kisebb zűrzavar történt, amikor végre megnyitottam a tudásbázist, és nem találtam lehetőséget új cikk írására. Azok számára, akik ezt olvassák, mielőtt használnák, a felső menüpanel jobb oldalán található plusz gomb alatt találhatják meg a lehetőséget. Azt kell mondanom, hogy ez a gomb sokkal szembetűnőbb lehet, hogy a felhasználói felület egy kicsit hangsúlyosabb legyen az új felhasználók számára. Azonban el kell ismernem, hogy ami ezután következik, az valóban a nagyszerű tervezés példája.

Zoho Desk  Kép hozzáadása a tudásbázis cikkéhez

A tudásbázis cikkszerkesztője egyszerűen nagyszerű. Az összes alapvető írási és formázási funkció azonnal látható, csakúgy, mint a szövegmezők és a csatolási lehetőségek. A Zoho Desk tudásbázis szövegszerkesztőjére alig lehet panasz. Ezenkívül van néhány további beállítás a keresőoptimalizáláshoz, az engedélyekhez, a cikkek lejáratához, a kategóriákhoz és még néhány további beállításhoz.

A cikkszerkesztővel zökkenőmentesen dolgozhat, és nem lesz gondja bármikor megtalálni a funkciókat. A cikkek írása teljesen problémamentes, és lehet képeket is hozzáadni. Lehetőség van videók, HTML-kódok, táblázatok és egyéb elemek beágyazására is. Bármikor válthat teljes képernyős nézetre, hogy jobban összpontosítson az írására. Ez valóban egy nagyszerű tudásbázis, amelyből semmi fontos nem hiányzik.

Zoho Desk - Adjon hozzá hivatkozást a tudásbázis cikkéhez

A cikk elmentésekor visszatérhet a tudásbázis kezdőképernyőjére, ahol megtekintheti az összes cikket. A cikkek rendszerezése, bár funkcionalitásában elegendő, kényelmesebb lehetne. Minden cikkrészleten belül kiválaszthat egy cikk kategóriát, de nincs mód a cikk kategóriák tömeges műveletben történő módosítására. Minden cikkhez külön kell módosítania a kategóriát, ezért ne felejtse el megtenni a cikk közzététele előtt.

Zoho Desk - Betekintés a publikált tudásbáziscikkből

Árazás

A Zoho Desk árképzéséhez három csomag tartozik, amelyek árkülönbségei attól függően változnak, hogy éves vagy havi előfizetést szeretne fizetni. Minden csomag árral bővíti a szolgáltatáskészleteket, így csak Ön dönti el, mennyit szeretne fizetni ezért a tudásbázis szoftverért.

Standard

A Standard csomag a legolcsóbb Zoho Desk csomag, és havi 20 euróba kerül felhasználónként, vagy havi 15 euróba az éves előfizetéssel. Az összes alapvető help desk funkciót kínálja, többek között 5 e-mail csatornát, súgóközpontot (tudásbázist), öt speciális webes űrlapot és egy közösségi média márkatámogatást.

Szakmai

A Professional csomag havi 30 euróba kerül felhasználónként, vagy havi 23 euróba az éves előfizetéssel. Ezzel a csomaggal a normál csomagból mindent megkaphat nagyobb mennyiségben – tíz e-mail csatornát, osztályonként tíz speciális webes űrlapot, telefonszolgáltatást és még sok mást.

Vállalkozás

A Vállalati előfizetés ára felhasználónként havi 50 eurótól, éves előfizetéssel pedig felhasználónként havi 40 eurótól indul. Megkapja a teljes elérhető Zoho Desk funkciókészletet, amely magában foglalja a több márkára vonatkozó súgóközpontot és a HTML testreszabási lehetőségeket.

Következtetés

Összességében a Zoho Desk tudásbázis-funkciója erős versenyző. Mindent megkap, amire szüksége van egy szövegszerkesztőből, és nem valószínű, hogy nem fogja megtalálni azokat a funkciókat, amelyeket egy tudásbázisszerkesztőtől vár vagy amire szüksége van. A felhasználói felület könnyen navigálható, és ezzel a megoldással nem fog semmilyen hibát tapasztalni. Bár a cikkek kezeléséhez valamivel jobb szervezeti funkciókat is használhat, ez csak egy kis probléma egy egyébként jól teljesítő tudásbázis szoftverben.

Gyakori problémák

Nem találom a tudásbázist a Zoho Deskben

A Zoho Desk tudásbázis neve Súgóközpont. Egyszerűen kattintson a Súgóra a felső menüben, és a rendszer átirányítja a Zoho Desk tudásbázisra.

Nem tudom, hogyan lehet új cikket létrehozni a Zoho Desk tudásbázisban

A Zoho Desk tudásbázis cikkei a felső menüpanelen található plusz gombra kattintva hozhatók létre. Ott megtalálja az új cikk létrehozásának lehetőségét.

Product reviews

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót