Márkajelzés

Márkajelzés

A LiveAgentnél küldetésünk tiszta, funkcionális, könnyen használható és innovatív szoftverek létrehozása. Ez a küldetés nyilatkozat vonatkozik írott tartalmunkra, vizuális médiánkra, hirdetési példányunkra és szlogenjeinkre is. Reméljük, hogy márka útmutatónk segít Önnek megérteni szerepünket, színpalettánkat, esztétikánkat és szerkesztői stílus útmutatónkat – ezáltal zökkenőmentes és eredményes lesz a jövőbeni együttműködésünk.

Szín paletta

A LiveAgent aláírási színe gazdag, élénk “kaliforniai narancs”, narancssárga.

Színpalettánk használata:

  • Narancssárga színátmenet – gombok (csevegő gombok, tudjon meg többet gombok stb.)
  • Narancssárga – logó, webes elemek (például CTA-widgetek)
  • Szürke – szövegek
  • Fekete – ikonok, fejlécek, gombok
  • Narancssárga krém háttér – háttér különböző webes elemekhez, képekhez stb.
  • Fehér – weboldal háttér (fehér tér), web elemek
Márkajelzés

Narancssárga színátmenet RGB: 255,189,57 to 250,149,49 CMYK: 0,28,88,0 to 0,49,90,0 HEX: #FFBD39 to #FA9531

Márkajelzés

Fekete RGB: 5,5,5 CMYK: 75,68,67,88 HEX: #050505

Márkajelzés

Narancssárga RGB: 250,149,49 CMYK: 0,40,90,0 HEX: #FA9531

Márkajelzés

Narancssárga krém háttér RGB: 254,239,224 CMYK: 0,6,10,0 HEX: #FEEFE0

Márkajelzés

Szürke RGB: 101,103,107 CMYK: 61,52,38,18 HEX: #65676B

Márkajelzés

Fehér RGB: 255,255,255 CMYK: 0,0,0,0 HEX: #FFFFFF

Logó használata

Logóink rugalmasak. Két változat közül választhat.

Márkajelzés

Márkajelzés

Tegye:

  • Tartsa meg az eredeti arányokat
  • Használja az eredeti logó fájlokat
  • Használja a megfelelő fénykép formátumot
  • Használja a megfelelő színeket

Ne tegye:

  • Ne feszítse vagy sűrítse a logót
Márkajelzés
Márkajelzés
  • Ne rajzolja újra az emblémát és ne hozzon létre saját változatokat
Márkajelzés
Márkajelzés
Márkajelzés
Márkajelzés
  • Ne használjon más színeket
  • Ne használjon internetes letöltést nyomtatott kiadványhoz vagy fordítva
Márkajelzés
Márkajelzés

Illusztrációk, képek és termék képernyőképek

Képeink, illusztrációink és makettjeink minimalisták és egyértelműek. Kérjük, mindig kiváló minőségű termék képeket használjon, és ha nem találja meg azt, amit keres a weboldalunkon, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba és mi szívesen átadjuk Önnek a szükséges képeket.

Videók

Ha valós időben szeretné bemutatni termékeink működését, nyugodtan ágyazza be termék videóinkat cikkeibe, blogbejegyzéseibe vagy értékeléseibe.

Hivatalos YouTube-csatorna

Szerkesztői stílus útmutató

Vevő személye

Létrehoztunk egy vevő személyt, hogy jobban megértsük a célközönségét, és segítsünk írásában.

Márkajelzés

Richard Davidson “Növelni akarom a csapatom termelékenységét és hatását.” Kor: 32 Itt: Chicago Munkaköri beosztás: Az ügyfélsiker vezetője Életrajz: Richard egy sikeres e-kereskedelmi vállalkozásban dolgozik, amely több, mint 100 embert foglalkoztat. Munka után gondjai vannak a határokkal és ekkor is még válaszol a Slack üzenetekre és e-mailekre, amint beérkeznek. Felelősnek érzi magát a vállalkozás sikeréért, és megpróbál innovatív megoldásokat találni a meglévő problémákra.

Akarja és szüksége van rá

  • Hatalmazza fel ügyfélszolgálati csapatát az együttműködésre és a döntések önálló meghozatalára
  • Javítsa a CSAT, az NPS, a CES-t anélkül, hogy újra feltalálná őket
  • Technológia, amely egyszerűsítheti az ügyfelek kéréseit, és kifogástalan ár-érték arányú
  • Technológia, amely automatizálhatja a támogatási kéréseket, és időt takaríthat meg alkalmazottai számára

Csalódások

  • Nem akarja meghaladni a költségvetést
  • Nem akar több támogató ügynököt alkalmazni
  • Nem akar lassú, összetett eszközöket, amelyek minden funkcióért külön fizetősek

Írás útmutató

A tartalom írása és szerkesztése során ellenőrizze, hogy: 

  • A LiveAgentet mindig egybe írjuk. Kérjük, ne írja azt, hogy Live Agent vagy Live agent, mert ez helytelen
  • Optimalizálja a tartalmat meghatározott kulcsszavakhoz
  • Írjon olyan tartalmat, amely LSI kulcsszót tartalmaz http://lsigraph.com/
  • Használjon tényeket (és hivatkozást a forrásokra)
  • Ügyeljen arra, hogy ne legyen elfogult, és ne használjon szuperlatívuszokat
  • Soha ne beszéljen negatívan versenytársainkról
  • Soha ne hozzon létre közvetlen összehasonlításokat a LiveAgent és versenytársaink között
  • Írjon rövid, könnyen érthető mondatokat és bekezdéseket (Nincs mellébeszélés!)
  • Táblázatok és grafikonok segítségével hasonlítsa össze a különböző termékeket/szolgáltatásokat
  • Különböző formázási lehetőségeket használjon: fejlécek (h1, h2, h3 stb.), Erős/félkövér szöveg, felsorolási pontok, számozott szöveg stb.
  • Hozzon létre egy tartalomjegyzéket, amely hivatkozik a cikk minden szakaszára/fejlécére
  • Írjon használható tippeket, statisztikákat vagy bármilyen más érdekes tényt, amelyek értéket nyújtanak az olvasó számára

Ellenőrző lista írása

A munka beküldése előtt győződjön meg arról, hogy:

  • Megadta a meta címet és leírást
  • Ellenőrzött/leképezett kulcsszavak/szinonimák/LSI, amelyeknek van némi keresési mennyiségük
  • Megadott alt címkék, leírások és SEO-barát nevek az összes használt képhez
  • Ellenőrizte a nyelvtan helyességét Grammarly-vel
  • A Hemingway alkalmazás segítségével ellenőrizte, hogy a szövege nehezen olvasható-e
  • Ellenőrizte a teljes formázást és a bekezdések hosszát (nincsenek szövegfalak!)
  • Minden linket kipróbált (Nincsen 404 hibaüzenet!)

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.