A Huawei egy kínai multinacionális vállalat, amely hálózati és telekommunikációs készülékeket és szolgáltatásokat biztosít, és világszerte 170 országban és régióban kínálja termékeit.
Vezető globális információs- és kommunikációs technológiai szolgáltatóként a Huawei felismerte az ügyfelekkel történő valós idejű kapcsolattartás fontosságát. Elkezdtek egy olyan, jegykezelő rendszert tartalmazó ügyfélszolgálati szoftvert keresni, amely képes növelni az ügyfélszolgálati munkatársak hatékonyságát élő chat biztosításával. A keresés befejeztével, 2013-ban úgy döntöttek, hogy a LiveAgentet választják.
“Gyorsan hozzászoktunk a több digitális csatornán keresztül érkező ügyfélkérdések monitorozásának és megválaszolásának egyszerű módjához.”
A Huawei napi szinten használja az élő csevegést és a csevegési meghívókat, ami segíti őket az ügyfelekkel történő proaktív kapcsolatfelvételben. Emellett sikeresen megszüntették a call centerbe érkező hívások egy jelentős részét, rengeteg időt szabadítva fel ezzel minden egyes nap. (háromszor annyi ügyfelet lehet kezelni élő chat-ben, mint telefonon.)
“A valós idejű szolgáltatások bevezetésével 29%-kal tudtuk növelni a vevői elégedettséget.”
A Huawei az általános vevői elégedettség felméréséhez a LiveAgent jutalmazás/megrovás visszajelző-funkcióját használja. A pozitív és a negatív visszajelzések egyaránt segítenek a Huawei ügyfélszolgálati képviselőinek munkájuk általános minőségének növelésében. Segít a vezetőknek, hogy rálássanak, hogy ki teljesít jól, és ki az, akinek további képzésre van szüksége. Egy csevegés utáni pozitív visszajelzés az ügyfélszolgálati munkatársakat is motiválja.
Hála a Twitter és Facebook integrálásának, a Huawei képes minden vásárlói bejegyzést és kérdést a LiveAgent-en belül követni.
“Kiváló eszköz, ami növelte ügyfélszolgálati csapatunk hatékonyságát.”
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..