Mi az a-törvény algoritmus?
Az A-törvény egy szabványos tömörítési algoritmus, amelyet a digitális távközlés hangfeldolgozására használnak. Ezt a kompenzáló algoritmust Európában használják az analóg jel dinamikus tartományának optimalizálására, mielőtt digitalizálnák.
Az A-law a két szabványos G.711 változat egyike. Az a-law kodek hasonló az u-law algoritmushoz, amelyet Dél-Amerikában és Japánban használnak digitális kommunikációra és telefonálásra. A fő különbség azonban a kettő között az ezeket alkalmazó országokon kívül az, hogy az u-law valamivel nagyobb dinamikatartománnyal rendelkezik.
Általánosságban elmondható, hogy a dinamikatartomány a torzítás nélküli leghangosabb hang és a háttérzaj aránya. Adott biteknél az a-törvény algoritmussal történő kódolás csökkenti az audiojel dinamikus tartományát, ami növeli a kódolás hatékonyságát és magasabb jel/torzítás arányt biztosít, mint a lineáris kódolás. Az A-törvényű tömörítés azonos zajszintet biztosít, miközben tisztább hangzást tesz lehetővé torzítás nélkül.
Az A-törvényt a telefonálásban és a távközlésben használják mind az újabb digitális, mind a régebbi analóg rendszerekben. Amint egy digitális számítógépes rendszer fogadja a hangot, egy analóg alapú rendszer az analóg jeleket digitálissá alakítja. Az a-törvény algoritmusának megfelelően az analóg jelhez kvantálási szinteket kell beállítani egy egyenlőtlen térben. Ez egy nemlineáris erősítésű erősítő használatával történik.
Ha az audiojel már digitalizált, akkor nem kell tömöríteni. A legtöbb számítógép szimbólum mérete könnyen felismeri a 8 bites digitális adatfájlt.
Az a-törvény algoritmus használatával végzett hangfeldolgozás néhány előnye:
- Megnövelt kódolási hatékonyság – kevesebb energia szükséges az audiojelek dekódolásához
- Dinamikus tartomány biztosítása az alacsony amplitúdójú jelek felbontásának megőrzése mellett
- Jobb jel-torzítás arány, mint amit lineáris kódolással kapunk
Improve your call center customer service
LiveAgent has a built-in call center packed with features, that is easy to set up and handle.
LiveAgent egy hatékony eszköz az ügyfélkapcsolatok kezelésére, időt takarít meg és javítja az ügynökök teljesítményét. Az előnézeti tárcsázó segíti az ügynököket a hatékonyabb kapcsolatfelvételben. Az LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldás, amely integrálható más rendszerekkel. Az előnézeti tárcsázó hasznos lehet összetett értékesítési kampányok esetén. Try LiveAgent today!
Miért kellene használnia a jegykezelési rendszert?
A LiveAgent jegyrendszere több előnyt kínál, mint a kérések rendszerezése, automatizált folyamatok, ügynöki hatékonyság növelése és ügyfél-elégedettség javítása. A szöveg arra ösztönzi az olvasókat, hogy próbálják ki a LiveAgentet ingyen.