Mi az a-törvény algoritmus?
Az A-törvény egy szabványos tömörítési algoritmus, amelyet a digitális távközlés hangfeldolgozására használnak. Ezt a kompenzáló algoritmust Európában használják az analóg jel dinamikus tartományának optimalizálására, mielőtt digitalizálnák.
Az A-law a két szabványos G.711 változat egyike. Az a-law kodek hasonló az u-law algoritmushoz, amelyet Dél-Amerikában és Japánban használnak digitális kommunikációra és telefonálásra. A fő különbség azonban a kettő között az ezeket alkalmazó országokon kívül az, hogy az u-law valamivel nagyobb dinamikatartománnyal rendelkezik.
Általánosságban elmondható, hogy a dinamikatartomány a torzítás nélküli leghangosabb hang és a háttérzaj aránya. Adott biteknél az a-törvény algoritmussal történő kódolás csökkenti az audiojel dinamikus tartományát, ami növeli a kódolás hatékonyságát és magasabb jel/torzítás arányt biztosít, mint a lineáris kódolás. Az A-törvényű tömörítés azonos zajszintet biztosít, miközben tisztább hangzást tesz lehetővé torzítás nélkül.
Az A-törvényt a telefonálásban és a távközlésben használják mind az újabb digitális, mind a régebbi analóg rendszerekben. Amint egy digitális számítógépes rendszer fogadja a hangot, egy analóg alapú rendszer az analóg jeleket digitálissá alakítja. Az a-törvény algoritmusának megfelelően az analóg jelhez kvantálási szinteket kell beállítani egy egyenlőtlen térben. Ez egy nemlineáris erősítésű erősítő használatával történik.
Ha az audiojel már digitalizált, akkor nem kell tömöríteni. A legtöbb számítógép szimbólum mérete könnyen felismeri a 8 bites digitális adatfájlt.
Az a-törvény algoritmus használatával végzett hangfeldolgozás néhány előnye:
Megnövelt kódolási hatékonyság – kevesebb energia szükséges az audiojelek dekódolásához
Dinamikus tartomány biztosítása az alacsony amplitúdójú jelek felbontásának megőrzése mellett
Jobb jel-torzítás arány, mint amit lineáris kódolással kapunk
Improve your call center customer service
LiveAgent has a built-in call center packed with features, that is easy to set up and handle.
A LiveAgent egy magyar ügyfélszolgálati szoftver, amely segít megoldani a vásárlói kérdéseket és biztosítja a kitűnő vásárlói élményt. A szoftver jegykezelő rendszerrel kombinálja az összes ügyfélszolgálati folyamatot. Az integrációs kérelmek beküldésére sablonokat készítettek, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy könnyen kérjenek új integrációkat. Az LiveAgent API segítségével Ön könnyen összehasonlíthatja az árakat a versenytársaival. Ingyenes 7 vagy 30 napos próbaverzió áll rendelkezésre bankkártya nélkül.
A LiveAgentben az ügyfélszolgálat felügyelője feladatokat delegál és figyelemmel kíséri az ügynökök munkáját, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatást nyújtanak. Az értesítési sablonok használatával időt és energiát takaríthatunk meg. Az ügyfélszolgálati jelentések és IT ügyfélszolgálat magyarázatok segítségével további hasznos forrásokhoz juthatunk. A LiveAgentben az admin körrel rendelkező ügynökök és ügyfél támogatók felügyelik és beállításokat végeznek a rendszerben. A felhasználó típusokról és sok másról tájékozódhatunk a LiveAgent weboldalán.
A kéttónusú többfrekvenciás jelzés a telefonkészülékek és a központok között információátvitelre szolgáló távközlési technológia. A DTMF lehetővé teszi a távolsági hívásokat és széles körben alkalmazzák a távközlésben és call centerekben. A technológia a tárcsázott szám azonosítására és folyamatinformációk gyűjtésére szolgál. Az A, B, C, D kulcsokat főként rádióberendezésekben és telefontársaságok belső hálózati vezérlésében használják. A DTMF magasabb szintű biztonságot nyújt és csökkenti a hibák valószínűségét.