Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Analitika

Mi az analitika?

Az analitika úgynevezett jelentések a LiveAgenten belül, egy nagyszerű funkció, amely méri az ügyfelek elégedettségét. Tökéletes eszköz az ügyfélszolgálat javításához és az ügyfélképviselők motiválásához. Ez az eszköz az ügyfelekkel és a ügyfélszolgálat teljesítményével kapcsolatos információkat gyűjt. Ezután elemzi őket, és áttekintést készít. Az Analitika részletes diagramokat, grafikonokat, jelentéseket, statisztikákat és egyebeket tartalmaz. Segít figyelemmel kísérni az ügynök teljesítményét és összehasonlítani a statisztikákat. A legeredményesebb ügynökök díjazhatók, és az ügyfelek más képviselői tanulhatnak tőlük. A LiveAgent professzionális Analitikát kínál.

Tudjon meg többet az Analitikáról a LiveAgentben.

Analitika
<![CDATA[]]>

GYIK

Mit jelent az analitika?

Az Analitika az adatok vagy statisztikák szisztematikus számítási elemzése. Ennek köszönhetően értelmezhetjük és továbbíthatjuk azokat az adatmintákat, amelyeket a döntéshozatal támogatására használnak. Az üzleti adatok elemzésére szolgál, így leírhatja, megjósolhatja és javíthatja az eredményeket. Mivel az elemzés és az optimalizálás a siker kulcsa, az elemzésnek fontos szerepet kell játszania az ügyfélszolgálati stratégiában.

Milyen analitikai lehetőséget kínál a LiveAgent?

A LiveAgent elemző funkciójának köszönhetően elemezheti a bejövő és kimenő üzeneteket, csevegéseket és hívásokat. Ellenőrizheti az eredmények jelentéseit, idő, csatorna vagy osztály szerint rendezve. Ráadásul ügynöki teljesítményjelentéseket, teljesítményjelentéseket címkénként kap. Kiválaszthatja azt az időszakot, ahonnan az adatok származnak, és akár egy évvel visszamenőleg is.

Hogyan érheti el az analitikai lehetőségeket a LiveAgentben?

Az analitikai funkciókat a LiveAgent „Jelentések” lapján találja meg, majd az „Analitika Áttekintése” elemre kell kattintania. Kiértékelheti a teljesítményjelentéseket és ellenőrizheti az ügyfelek értékelésének bontását is.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.