Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Automatikus visszahívás

Mi az automatikus visszahívás?

Az automatikus visszahívás egy telefonhívási rendszer funkció, amelyet a hívók használhatnak a visszahíváshoz, ha a tárcsázott szám foglalt. Az automatikus visszahívási funkció utasítja a telefonrendszert, hogy mentse el és tárcsázza a hívó számát, amikor a vonal újra elérhetővé válik.

A visszahívási lehetőség az IVR rendszer közös jellemzője, és biztosítja, hogy az ügyfelek automatikus visszahívást élvezhessenek, nem pedig tartásba legyenek. Sok call center szoftver automatikus visszahívási funkciót kínál, mivel ez jobb módja a kényelmes call center kommunikációnak.

A LiveAgent call center szoftver a call center szoftvermegoldás részeként biztosítja az automatikus visszahívási funkciót. A LiveAgent automatikus visszahívási szoftver kiválasztásával könnyedén javíthatja az ügyfelek elégedettségét és csökkentheti a tartási időt.

automatizált visszahívás az ügyfélszolgálattól

Reduce abandoned call rates

Gain new sales opportunities with LiveAgent's automatic callback feature.

Learn more

Hogyan működnek az automatikus visszahívások?

Ez a funkció egy IVR (interaktív hangválasz) menü része. A menüopciók megjelennek a hívók számára, amikor tárcsázzák a számot. Például a menü felszólíthatja a hívókat, hogy „nyomja meg az 1-es gombot az értékesítéshez” vagy „nyomja meg a 3-as gombot a visszahívási kérelemhez”.

Ha a hívó fél a visszahívási opciót választja, akkor a rendszer elmenti és sorba helyezi a számát, és a hívást azonnal megszakítja. Amikor a hívó fél száma eléri a sor felső részét, a rendszer automatikusan tárcsázza a számukat, és csatlakozik egy támogató ügynökhöz.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Mik azok az automatikus visszahívási utasítások?

Az automatikus visszahívási utasítások a beépített számítógépes parancsok, amelyeket a hívók használnak a forgalmas telefonvonalak közötti navigáláshoz és a visszahívások kéréséhez. Az alábbiakban röviden bemutatjuk, hogyan kell követni az automatikus visszahívási utasításokat.

  • Hívóként amikor a tárcsa foglalt jelet ad, nyomja meg a kijelölt gombot az automatikus visszahíváshoz, miután meghallotta az IVR menülistát
  • A gomb megnyomása után a hívás megszakad
  • Ha letette a telefont a gomb megnyomása előtt, tárcsázza újra a számot, hallgassa meg az utasításokat, és nyomja meg az előre beállított opciót a visszahíváshoz
  • Amint a vonal elérhetővé válik, visszahívást kap
  • Vegye fel a telefont, és beszéljen a call center munkatársával

A másik oldalon, ha törölni szeretné a visszahívási kérelmet, tegye a következőket:

  • Hallgassa meg az IVR utasításait
  • Az automatikus visszahívási kérelem visszavonásához nyomja meg a kijelölt gombot
  • Várja meg a megerősítő hangot, és tegye le a kagylót

Miért fontos, hogy a call center szoftver fejlett visszahívási funkcióval rendelkezzen?

A Harvard Business Review szerint az automatikus visszahívások lojalitást építenek és csökkentik az ügyfelek erőfeszítéseit. Ez a funkció azonban nemcsak lojalitást épít; néhány lényeges előnyt biztosít a call centernek.

Íme néhány ok, amiért a visszahívási funkció létfontosságú a call center szoftver számára:

  • A visszahívási funkció javítja az ügyfelek elégedettségét és a felhasználói élményt
  • A call centerek a visszahívási funkcióval csökkentik az átlagos várakozási időt
  • A visszahívási funkció azt jelzi, hogy a call center értékeli az ügyfél idejét

A legtöbb hívásközpont úgy véli, hogy az automatikus hívásfunkciók az ügyfélélmény innovációja. A visszahívási funkciók által kínált érték további javítása érdekében a call centerek visszajelzést kérhetnek az ügyfelektől, és jobb felhasználói élményt nyújthatnak.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Hogyan lehet tesztelni, hogy működik-e a funkció

Miután telepítette az automatikus visszahívási szoftvert az IVR-be, ellenőrizheti, hogy működik-e az IVR szkript, ha kipróbálja a következő műveleteket a LiveAgent alkalmazásban.

  1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
  2. Hívja fel a LiveAgent-fiókjához kapcsolt telefonszámot. Győződjön meg arról, hogy a szám aktív IVR-parancsfájllal rendelkezik
  3. Hallgassa meg a többszintű IVR menüt
  4. Kövesse a tárcsázási utasításokat az IVR menüben, és kattintson a megadott tárcsázás gombra. Például az IVR menü megkövetelheti, hogy a 4 gombot nyomja meg a visszahíváshoz
  5. Figyeljen arra, hogy a hívás hogyan csökken a hívó oldaláról
  6. Vegye figyelembe, hogy a hívás csenget az ügyintézői felületen, és fogadható, vagy elküldhető a sorba
  7. Válaszoljon a hívásra az ügyintézői felületről
  8. A LiveAgent automatikusan újrahívja a hívó számát. Várjon, amíg ez a folyamat megtörténik
  9. Hívóként várja meg az automatikus visszahívást, és fogadja a hívást, amikor az bejön

Ha sikeresen végrehajtja ezeket a lépéseket, biztos lehet benne, hogy a visszahívási funkció tökéletesen működik, és készen áll az azonnali használatra.

Increase customer satisfaction

With LiveAgent's built-in call center software you'll be able to provide reliable and personalized service to your customers.

Try it today

GYIK

Mi az automatikus visszahívás?

Az automatikus visszahívás egy telefonos IVR funkció, amely lehetővé teszi a hívó felek számára, hogy később visszahívják őket, és ne tartsák a telefont hosszú ideig várakoztatva. Általában segíti az ügyfeleket egy elfoglalt vagy nem elérhető call center vonal visszahívásában. Az automatikus visszahívási funkció sorba állítja a hívó feleket, és azonnali hívást kezdeményez, amint a tárcsázott szám elérhetővé válik.

Hogyan működnek az automatikus visszahívások?

Az automatikus visszahívások az IVR menübe való integrálással működnek. Az integrálás után a hívó felek felszólítást kaphatnak, hogy nyomjanak meg bizonyos gombokat az automatikus visszahívási funkció aktiválásához. Az automatikus visszahívási kérelem benyújtása után a hívás azonnal megszakad. Így például a LiveAgent szoftver újrahívja a vonalat, amikor a hívó fél száma a visszahívási sor tetején található.

Mik azok az automatikus visszahívási utasítások?

Az automatikus visszahívási utasítások olyan szoftverparancsok vagy folyamatok, amelyekkel a hívók vagy ügynökök kezdeményezhetnek visszahívási kérelmeket és válaszolhatnak rájuk. Ezek az utasítások általában a telefon kijelölt gombjainak megnyomásával és a tárcsázás követésével határozzák meg, hogy mikor fordulhat elő automatikus visszahívás.

Miért fontos, hogy a call center szoftver fejlett visszahívási funkcióval rendelkezzen?

Szükséges, hogy a call center szoftverek fejlett visszahívási funkciót tartalmazzanak sokféle okból. 

  • A visszahívási funkciók lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy jobb élményt és támogatást élvezzenek
  • A visszahívási funkciók azt is bizonyítják a hívók számára, hogy az idejük értékes
  • Az automatikus visszahívások hasznosak annak biztosításában, hogy a call center ügynökök nyugodt, személyre szabott és alapos válaszokat nyújtsanak a hívóknak a megfelelő időben

Hogyan lehet tesztelni, hogy működik-e a funkció?

A hívásközpont szoftverébe bejelentkezve és teszthívást futtatva megállapíthatja, hogy működik-e a visszahívási funkció.

  • Hívja a visszahívási fiókjához kapcsolt vonalat, és hallgassa meg az IVR menüt
  • Kövesse a tárcsázás parancssorát, és várja meg, amíg a hívás befejeződik

  • Ezt követően a hívó fél hívást fog kapni, ha sorra kerül a hívó sorban

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.