Mi a Beszélgetés?
Conversation is a discussion with someone about a particular subject.
Az ügyfél beszélgetés egy üzenetlánc, általában egy ügyfél, és egy ügynök között. Beszélgetés történhet csevegés, e-mail, vagy egyszerű, telefonbeszélgetés formájában. Ezen felül, létrehozhat beszélgetéseket (ún. Jegyeket) Facebook privát üzeneteken, vagy Tweeteken keresztül is.

Hogyan beszéljen ügyfeleivel:
- Üdvözölje őket
- Mutatkozzon be
- Legyen udvarias
- Legyen magabiztos
- Irányítsa a beszélgetést a jó irányba
- Tudassa velük, hogy segíteni fog nekik
- Kérjen elnézést, ha szükséges
- Legyen türelmes
- Hallgasson proaktívan
- Adjon nekik tényszerű információt
- Ne szakítsa félbe az ügyfelet, ha nem szükséges
- Legyen pozitív
Példa egy jó, és egy rossz ügyfél beszélgetésre:
ROSSZ: Nem biztosítjuk ezt a funkciót.
JÓ: Bár jelenleg nem rendelkezünk ezzel a funkcióval, örömmel hallunk róla Öntől. Bármilyen fejlesztés során, mindig törekszünk az ügyfelek véleményeire/észrevételeire, mint az Öné is.
Tippek, hogyan kezeljen egy dühös ügyfelet:
- Legyen nyugodt
- Mutasson empátiát
- Ne vegye személyesen
- Kérjen elnézést a kellemetlenségért
- Ismételje meg/összegezze ügyfele problémáit. Ezzel azt érezteti, hogy proaktívan hallgatja. Továbbá, ez segíthet, hogy tisztábban lássa az ügyfél problémáját.
- Magyarázza el a következő lépéseket
- Adjon különböző lehetőségeket a megoldásra – engedje az ügyfelet választani
- Ha valamit megígér az ügyfélnek, mindenképpen kövesse nyomon
It is so much easier to be nice, to be respectful, to put yourself in your customers' shoes and try to understand how you might help them before they ask for help than it is to try to mend a broken customer relationship.
Mik a vevő párbeszéd típusai?
A párbeszéd általában egy ügyfél képviselő, és egy ügyfél között történik.
A klasszikus típus a személyes párbeszéd. Vannak azonban más fontos formái is a párbeszédeknek.
Íme néhány párbeszéd típus:
Telefon
A vállalatnak mérlegelnie kell a megfelelő hozzáállást az egyes típusokhoz. Ennél is fontosabb, hogy a vállalat minden platformon elérhető legyen.
Hogyan kezdjen beszélgetést egy potenciális ügyféllel?
Íme néhány példa a beszélgetés indításra:
- tegyen fel általános kérdést (értékesítési szándék nélkül)
- kérdezze őket a munkájukról/érdeklődési körükről
- bókoljon nekik
- beszéljen az időjárásról
- kérdezze őket hétvégi terveikről
Hogyan javíthatja az ügyfél beszélgetéseket az ügyfélszolgálati szoftverrel?
Az ügyfél beszélgetésnek zökkenőmentesnek, gyorsnak, és személyesnek kell lennie. Az ügyfélszolgálati szoftver javítja ügynökei napi feladatait, vagyis az ügyfél kéréseket. A szoftver, mint például a LiveAgent, sok szempontból segíthet ügyfeleinek, és ügynökeinek.
Funkciók, amik hozzájárulnak a jobb ügyfél beszélgetésekhez:
- Használjon konzervált üzeneteket
- Használjon előre definiált válaszokat
- Használjon GIF-eket
- Adjon hozzá hivatkozásokat
- Irányítsa az ügyfelet egy tudásbázis cikkre
- Használjon tárolt ügyfél adatokat a zökkenőmentes, gyors és könnyű beszélgetéshez
Az ügyfélszolgálati szoftver növeli az eladásokat, az ügyfelek megtartását, és az ügyfelek elégedettségét.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.
Szakértői megjegyzés
A beszélgetés az ügyfél és az ügynök közötti kommunikáció, legyen az csevegés, email vagy telefonbeszélgetés. Fontos az udvariság, türelem, az ügyfél problémáinak megértése és az azonnali segítségnyújtás.

Élő chat üzleti vállalkozások számára
Az élő csevegés fontos a vállalkozások számára, amelyek jobb ügyfélszolgálatot szeretnének nyújtani. Az ügynököket fel kell készíteni a csevegésre és figyelniük kell az ügyfelek preferenciáit. Az élő csevegés könnyen integrálható a webhelyekre, biztonsági funkciókkal rendelkezik a védett adatvédelem érdekében.