Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Call center menedzserek

Kik a call center menedzserek?

A call center menedzserek irányítják a call centereket, napi tevékenységeiket és a hívásokat maguk kezelő alkalmazottakat. Fenntartják a rendet a call centereken belül, elhárítják a kezelők esetleges problémáit, és a helyes irányba terelik a call centert.

A call center csapatvezetőknek a legtöbbet kell kihozniuk csapatukból. A legtöbb hívóközpontot kijelölt feladatokkal rendelkező csapatokra osztják fel, és a call center felügyelő feladata, hogy felügyelje a különböző csapatokban zajló eseményeket, és segítse az üzemeltetőket céljaik elérésében.

A hívásközpont menedzser munkái meglehetősen kihívások elé állnak, mivel sokan függnek az útmutatástól, de a teljes siker aránya a hívásközpont menedzserek hozzáértésén múlik. A bejövő call centerben menedzserként dolgozni nagyon nehéz feladat, ezért a legtöbb call center menedzser munkaköri leírása némi tapasztalatot igényel ezen a területen, és általános ismereteket igényel az ipari szoftverek, például a LiveAgent használatában.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Free trial

Ettől eltekintve a call center menedzsment nagyon jövedelmező karrierlehetőség lehet, mivel a contact center vezetői jól meg vannak fizetve munkájukért. Nyugodtan mondhatjuk, hogy a call centerek vezetői hajtott, vezetésorientált, magabiztos emberek, hatékony kommunikációs készségekkel és felelősségteljes szemlélettel a szakmájuk iránt.

Mi a call center menedzsment?

A call center menedzsment szinte minden call centerben gyakori álláspont. A call center menedzserként tevékenykedő személynek sok mindent kell kezelnie, amelyek közül a legkiemelkedőbbek:

  • A napi műveletek irányítása
  • A munkaerő irányítása
  • Újonc dolgozók képzése
  • Az ügyfelek interakcióinak kezelése
  • A call center teljesítményének optimalizálása
  • A teljesítménymenedzsment elemzése

Ezektől eltekintve a call center menedzsment közvetlen kapcsolatban áll mind a call center dolgozóival, mind az ügyfelekkel, akiket kiszolgálnak – és feladata a két fél közötti kommunikáció egyszerűsítése és a forgalom javítása.

Hogyan lehet képzett call center menedzsereket felvenni?

Ha telefonos ügyfélszolgálatot üzemeltet, akkor néhány ügyes call center menedzserre lesz szüksége a helyszínen, ha a vevői elégedettség következő szintjére kívánja vinni vállalkozását. Ez most könnyűnek tűnhet, de egy képzetlen call center menedzser felkérése katasztrofális lehet a vállalkozása számára, ezért figyelnie kell arra, hogy kit vesz fel.

Magának a felvételi folyamatnak a lehető legegyszerűbbnek kell lennie, hogy minden tapasztalatlan ügyfelet kiiktasson. Ne vegyen fel valakit a call center menedzseri munkára, akinek nincs meg a szükséges tapasztalata és szakértelme.

A call center menedzser interjúja során a lehető legtöbbet szeretné megtudni a leendő alkalmazottairól, például arról, hogy jártasak-e olyan eszközökkel, mint a LiveAgent, korábbi tapasztalataikról és a menedzsment technikáikról. Ezért optimalizálnia kell a vezetői interjú kérdéseit, hogy megtudja, mit hozhat a jelentkező a vállalatnak.

Az interjú folyamata többet mond el, mint amennyit a munkavállalóról tudnia kell, ezért ügyeljen arra, hogy megfelelően végezze el. Alternatív megoldásként nem rossz ötlet, ha a HR osztályt bevonják az interjúba.

Mit csinál a call center menedzser?

A call center menedzsernek számos fontos feladata van, és mindegyiket a lehető legjobban kell elvégeznie. A call center menedzsment a következőket teszi:

  • Optimalizálja és javítja a szolgáltatási szintet
  • Tudja használni a szoftvereket, mint például a LiveAgent
  • Minőségi ügyfélszolgálatot biztosít
  • Maximalizálja az ügyfelek elégedettségét
  • Javítja az ügyfélélményt
  • Megoldja az ügyfelek problémáit
  • Rendezi az ügyfelek panaszát
  • Az ügyfelek visszajelzéseit indexeli
  • Tudja, hogyan kell bánni a dühös ügyfelekkel
  • Növeli az ügyfelek elégedettségének általános pontszámát
  • Csökkenti az átlagos kezelési időt
  • Interaktív hangválasz
  • Csökkenti a munkaerő költségeit
  • Megüti a legfontosabb mérési pontokat
  • Egyszerűsíti a bevételek növekedését
  • Csökkenti a létszámot

És ezek csak a kiemelt dolgok. Egy jó call center menedzser mindig a lehető legtöbb dolgot kezeli mind a vállalati, mind a szolgáltatási oldalon.

Melyek a hatékony call center menedzser legfontosabb tulajdonságai?

A hatékony call center menedzsernek sok érzelmi intelligenciával kell rendelkeznie, hogy mindenféle helyzetet kezelni tudjon. Ezenkívül hatékony vezetőnek kell lenniük, amely képes a megfelelő irányba irányítani a munkaerőt.

Egyedülálló megközelítéssel és hatékony call center kezelési technikával kell rendelkezniük, amely lehetővé teszi számukra, hogy a call center csoport vezetőjeként a lehető legnagyobb szakmai felkészültséggel, higgadtsággal és hatékonysággal végezzék munkájukat.

Hogyan tudják a vezetők hatékonyan vezetni csapatukat?

Sikeres hívásközpontot csak erős vezetéssel lehet felépíteni, ami azt jelenti, hogy az ügyfélszolgálati képviselőknek szüksége lesz valakire, aki előkészíti az utat – és itt jönnek képbe be a call center menedzserek.

A hívásközpont vezetőknek elegendő idővel kell rendelkezniük ahhoz, hogy az ügynökök csapatát megtanítsák a legjobb munkájuk elvégzésére, és egyedi megközelítéssel rendelkezzenek minden egyes ügynöknél. A coaching kultúrája sokat változott az elmúlt években, és ma már több módja is van az ügynök teljesítményének és az ügynöki elkötelezettség javításának a menedzser-ügynök kötődést létrehozó puha készségek felhasználásával.

Ügynök elérhetőség

Ez kiküszöböli annak esélyét, hogy bárki főnökösködővé váljon és arra ösztönzi az ügynököket, hogy a munkájukra összpontosítsanak, ami végül karriernövekedéshez vezet. Kiváló módja annak, hogy elkötelezze magát a beosztottjai iránt, ha rendszeresen csapatépítő tevékenységeket végez, ellenőrzi az ügynöki teljesítményjelentéseket, ötletbörzéket, és pozitív légkört teremt a munkahelyen.

Try out LiveAgent today

Efficiently manage your team with LiveAgen's call center software.

Free trial

GYIK

Kik a call center menedzserek?

A call center menedzserek a call centerek alkalmazottai, akik feladata a csapatok, az egyéni ügynökök, a munkafolyamat és a call center teljesítményének felügyelete. Általában a vállalaton belül előléptetik őket, vagy külsőleg veszik fel őket, de a legtöbb hívásközpont menedzser call center ügynökként dolgozik.

Mi az a call center menedzsment?

A call center menedzsment olyan munkakör, amely magában foglalja a call center egy részének vagy egészének kezelését. Fáradságos és kihívásokkal teli munkakör, amely sok tapasztalatot és szakértelmet igényel, de általában jól megfizetett.

Hogyan lehet képzett call center menedzsereket felvenni?

Szakképzett call center menedzser felvétele a szakképzetlen jelentkezők gyomlálásáról szól a felvételi folyamat során. Mindig a legjobb, ha talál valakit, akinek előzetes tapasztalata van a pozícióra, és még akkor sem szabad megelégednie egy ideális jelöltnél.

Mit csinál a call center menedzser?

A call center menedzser feladata a csapat teljesítményének felügyelete, az egyes ügynökök segítése, coachingja és képzése, a csapat teljesítményének és termelékenységének növelése, valamint számos egyéb dolog, ami a call center felügyeletéhez és fejlesztéséhez kapcsolódik.

Melyek a hatékony call center menedzser legfontosabb tulajdonságai?

A jó call center menedzsernek pontosnak, pragmatikusnak és stabilnak kell lennie - előzetes tapasztalat és szakértelem segít, csakúgy, mint az enyhe indulat és az érzelmi stabilitás. Egy jó call center menedzsernek mindig szem előtt kell tartania a termelékenységet, és tudnia kell, hogyan ösztönözheti beosztottjait teljesítményük javítására.

Hogyan tudják a vezetők hatékonyan vezetni csapatukat?

A csapatok irányításának legjobb módja a kedves megközelítés, vagyis a call center vezetőknek egyéni szakmai kapcsolatokat kell kialakítaniuk minden ügynökükkel, és ennek megfelelően kell megközelíteniük igényeiket. Olyan dolgok, mint az ötletelés és a csapatépítés segítenek a vezetői folyamatban.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.