CRM Rendszer

Mi a CRM rendszer?

A CRM rendszer szoftver alkalmazások összessége, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára a dokumentálást és az ügyfelek információinak kezelését. Lehetővé teszi a különböző részlegek alkalmazottainak, hogy láthassák ezen információkat. Az információk emailekből, weboldalakból, hívásközpontokból vagy más forrásokból származnak.

A CRM rendszerek fő típusai az Analitikus, Kollaboratív és a Működőképes. A működőképes rendszer fő célja, hogy nyomokat készítsen, átváltoztassa kontakttá, majd eltárolja a fontos információt és szolgáltatást biztosítson. Az analitikus rendszer analizálja az adatokat, hogy meghatározza a szervezet státuszát és hogy a legjobb utat találja meg a vásárlók szolgálására. A kollaboratív rendszerek lehetővé teszik, hogy más csapatokkal vagy biznisz egységekkel megosszuk az információt.

CRM Rendszer
Vásárlói Kapcsolat Menedzsment – vektor illusztráció
Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.