A CRM rendszer szoftver alkalmazások összessége, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára a dokumentálást és az ügyfelek információinak kezelését. Lehetővé teszi a különböző részlegek alkalmazottainak, hogy láthassák ezen információkat. Az információk emailekből, weboldalakból, hívásközpontokból vagy más forrásokból származnak.
A CRM rendszerek fő típusai az Analitikus, Kollaboratív és a Működőképes. A működőképes rendszer fő célja, hogy nyomokat készítsen, átváltoztassa kontakttá, majd eltárolja a fontos információt és szolgáltatást biztosítson. Az analitikus rendszer analizálja az adatokat, hogy meghatározza a szervezet státuszát és hogy a legjobb utat találja meg a vásárlók szolgálására. A kollaboratív rendszerek lehetővé teszik, hogy más csapatokkal vagy biznisz egységekkel megosszuk az információt.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..