Mit jelent a vásárlói centrikusság?
Tartsa vásárlóit elégedetten és lojálisan, nyújtson pozitív vásárlói tapasztalatot és növelje értékesítéseit. Az így végzett üzletelés neve a vásárló centrikus szolgáltatás. A vásárlói centrikusság egy olyan út, ahol többet biztosít, mint egy jó szolgáltatás vagy termék. Ez a stratégia arról szól, hogy a vásárlókat a biznisz magjához helyezzük.
A vásárlói centrikusság számos előnnyel és haszonnal jár. Erősíti a vásárlói hűségességet, bizalmat és elégedettséget. A boldog kliensek ajánlani fogják szolgáltatását másoknak is és több és több vásárlót hoznak.
Expert’s note
Az ügyfél centrális szolgáltatás stratégiája, amelynek célja az elégedett és lojális vásárlók, pozitív tapasztalatok és értékesítések növelése.
Vásárlói elégedettség értékelés
Az adott szöveg alapján a cég egy új terméket kíván piacra vinni, ehhez pedig különböző marketing stratégiákat terveznek alkalmazni. A céljuk, hogy minél szélesebb körben elterjesszék a terméküket és növeljék a vásárlóik számát.