Mi az az e-mail értesítés?
Az ügyfeleknek és az adott jegyet kezelő képviselőknek a jegy frissülése után küldött értesítéseket e-mail értesítéseknek nevezzük.
Emlékeztetőül szolgálnak a képviselőknek a létrehozott és megoldásra váró jegyről. Ez segíti őket a jobb munkában.
Az ügyfeleknek reakcióként szolgál arra a jegyre, amelyet kérdésük vagy lekérdezésük generált. Minden alkalommal frissülnek, amikor valamilyen munka történik a jegyen. Az előrehaladás keresztellenőrzése céljából értesítést kapnak akkor is, amikor problémájuk megoldódott.
Expert’s note
Az e-mail értesítések segítenek az ügyfélszolgálatnak és az ügyfeleknek is reagálni a jegyekre. Frissülnek minden változás után, és hatékonyabb munkavégzést biztosítanak.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.