Mit jelent az e-mail jegykezelés?
Az ügyfélszolgálat számára az e-mail a legkedveltebb módszer a vállalatoknál. Az e-mailekkel foglalkozó képviselő ki van képezve az e-mailek kezelésére, nyomon követésére, rendszerezésére, rangsorolására és kiosztására is. Ez egy meglehetősen nehéz feladat, ami rossz minőségű ügyfélszolgálati tevékenységhez vezethet.
A képviselők kiszűrik a fontos e-maileket, hogy ezek megoldása elsőbbséget élvezzen. A jegyek státuszának nyomon követése szintén a képviselők feladata, hogy az összes jegyet lezárhassák, miután megoldották őket. Előfordulhat, hogy egyes jegyeket másik kollégához kell rendelni; ez szintén az e-mailekkel foglalkozó képviselők feladata.
A LiveAgent kapcsolatfelvételi űrlapot kínál ügyfelek számára és beágyazható vagy felugró widgetként is elérhető. További információkért ügyfelünknek több információt kell megadni. A LiveAgent helpdesk szoftvere lehetővé teszi az ügyfelek és az ügyintézők számára a jegy mezők használatát a problémák kezelése során. Több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll. Érdemes kipróbálni a LiveAgent szoftvert, amely sokbiztonságot és hatékonyságot jelenthet az ügyfélszolgálat számára.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.