Mit jelent az e-mail jegykezelés?
Az ügyfélszolgálat számára az e-mail a legkedveltebb módszer a vállalatoknál. Az e-mailekkel foglalkozó képviselő ki van képezve az e-mailek kezelésére, nyomon követésére, rendszerezésére, rangsorolására és kiosztására is. Ez egy meglehetősen nehéz feladat, ami rossz minőségű ügyfélszolgálati tevékenységhez vezethet.
A képviselők kiszűrik a fontos e-maileket, hogy ezek megoldása elsőbbséget élvezzen. A jegyek státuszának nyomon követése szintén a képviselők feladata, hogy az összes jegyet lezárhassák, miután megoldották őket. Előfordulhat, hogy egyes jegyeket másik kollégához kell rendelni; ez szintén az e-mailekkel foglalkozó képviselők feladata.
- Mik azok a Help Desk e-mail sablonok? (+Ingyenes próbaverzió) | LiveAgent
- Megosztott postaláda - LiveAgent
- Visszaigazoló E-mail Sablonok (Másolás&Beillesztés) | LiveAgent
- Mi az e-mail továbbítás? (+ Ingyenes próbaverzió) | LiveAgent
- Hogyan Írjunk Köszönet E-mail-t (+sablonok)
- Üdvözlő Email Sablonok az Ekereskedelmi Vállalatok Számára - LiveAgent
- Információs Email Sablonok (Másolás és Beillesztés) | LiveAgent
- Hogyan indítsunk egy e-mailt (Tippek + sablonok) - LiveAgent