Rendezés típus szerint, osztályozás vagy rangsorolás a csevegések, e-mailek, üzenetek és egyéb beszélgetések között a különböző támogatási igények alapján. Hozzon létre és használjon egyedi mezőket egy LiveAgent help desk szoftverben. Ezek az egyéni mezők a jelentések és más folyamatok mellett használhatók. Az adminisztrátorok hozzá tudnak adni egy újat vagy szerkeszthetnek egy meglévő egyéni mezőt. Az egyéni mezők valóban hasznosak és időt takarítanak meg.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..