Kik az Együttműködők?
A LiveAgent-ben sokféle ügynök és szerepkör létezik. Az együttműködő egy speciális típusú ügynök, aki a LiveAgent-ben másfajta engedéllyel rendelkezik.
Az együttműködők szinte megegyeznek egy normál ügynökkel, de vannak bizonyos különbségek. Az együttműködők nem tudnak az ügyfelekkel kommunikálni. Képesek belső kommunikációt folytatni a többi ügyfél támogatóval, hozzáadni és törölni saját csatolmányaikat, vagy csak ügyfél információt megtekinteni. Gyakran készítenek belső megjegyzéseket a vásárlói problémák és kérdések megoldásának érdekében.
Szakértői megjegyzés
<p>Az együttműködő ügynökök belső kommunikációt folytatnak a támogatókkal, hozzáadhatnak és törölhetnek csatolmányokat, de nem kommunikálnak az ügyfelekkel.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.
Az ingyenes LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segít ügyfeleit gyorsabb válaszokkal és hatékonyabb munkával a különböző kommunikációs csatornákon.
A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.