Mi az Élő chatszoba?
Az élő chatszoba az Internet egy meghatározott területe. Az élő chatszoba fő célja, hogy valós idejű online csevegést engedélyezzen a felhasználók számára. Képesek kommunikálni egymással, információt megosztani szöveges úton és online interakciót folytatni. Az élő chatszoba összehasonlítható egy fórummal, de van különbség – a felhasználók nem használhatják az interaktív üzenetküldést.
Néhány élő chatszobához speciális program vagy szoftver szükséges. A felhasználóknak regisztrálniuk kell az élő chatszobába.
Expert note
Az élő chatszoba lehetővé teszi a valós idejű online csevegést használó felhasználók számára, akik kommunikálhatnak egymással, információkat oszthatnak meg text formájában és online interakciót folytathatnak.

Beépített Csevegés Nyomonkövetés
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedőknek ajánlott, amely széles skálában kínál lehetőségeket, mint például cégprofilokat és egyéni kapcsolattartó mezőket. Az ingyenes próbahoz nem szükséges bankkártya, és a Google Űrlapok integrálhatóak. A Front-ról való migráció is ingyenes és 24/7 ügyfélszolgálattal rendelkezik.
The use of live chat on a website can increase conversion rates and revenue by helping customers make informed purchasing decisions. Employing a good chat strategy can turn visitors into paying customers and is an ideal tool for influencing their decision-making process. Building a strong sales team through online chatting can further enhance sales and provide immediate answers to customers. By utilizing chat applications, one can convert visitors into clients and increase their ROI, resulting in a 20% improvement in conversion rates.
Az ügyfélszolgálati chat lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálati képviselőkkel. Az AI-alapú chatbotok gyors válaszokat biztosítanak a vásárlóknak és az élő chat lehetővé teszi az ügyfélszolgálati képviselők számára, hogy segítsenek az ügyfeleknek az értékesítés és az elégedettség növelése érdekében. A LiveAgent nagy választékban kínál chat megoldásokat, amelyek segítik az ügyfélszolgálati erőfeszítéseket, és más ügyfélszolgálati szoftverek között a VoIP telefonrendszer és az e-mail-kezelő szoftverek találhatók.