Mi az élő webes chat?
Az élő webes chat egy fajtája a web alapú kommunikációnak mely valós időben történik. Az élő webes csevegést használó emberek szöveges üzeneteket, fotókat, videókat, linkeket, GIF-eket és hangulatjeleket cserélhetnek.
Hogyan szerezhetek élő chatet a weboldalamra?
Az élő webes csevegéshez nincs szükség további chat szoftver használatára, ezért a felhasználóknak nem kell időt pazarolniuk bármilyen szoftver telepítésével a csevegés megkezdéséhez. Az élő webes csevegés könnyen használható és mindenki számára elérhető. Ahhoz azonban, hogy élő csevegést kapjon a webhelyén, be kell fektetnie az élő chat szoftverbe. Ha többet szeretne megtudni az élő csevegőszoftver előnyeiről, tekintse meg ezt a linket.
Hogyan hozhatok létre élő chatet?
Ha azt szeretné, hogy webhelye látogatói elkezdhessenek beszélgetni az ügyfélszolgálati munkatársaival, akkor el kell helyeznie egy élő chat gombot/modult a webhelyén. A kezdéshez olvassa el ezt a részletes útmutatót.
Miért fontos az élő chat?
A legtöbb vállalkozás manapság az élő webes csevegést használja az ügyfelekkel történő azonnali kommunikáció csatornájaként, mert ez gyors, hatékony és költséghatékony módszer a weboldal látogatóinak fizetős ügyfelekké alakítására.
Mik az élő chat előnyei?
Nemcsak a vállalkozások szeretik az élő webes csevegést, hanem az ügyfelek is! Az ügyfelek szeretik az élő csevegést, mert általában sokkal hamarabb megválaszolják kérdéseiket, mintha telefonálnának vagy e-mailt küldenének a vállalatának. Ezért az élő csevegés fő előnye az ügyfélszolgálat gyorsasága és hatékonysága. Ha további segítségre van szüksége az ügyfélszolgálat javításában, fontolja meg a befektetést egy ügyfélszolgálati szoftverbe.