Mi az élő webes chat?
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.

Hogyan szerezhetek élő chatet a weboldalamra?
Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to add chat to your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.
Hogyan hozhatok létre élő chatet?
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
Miért fontos az élő chat?
A legtöbb vállalkozás manapság az élő webes csevegést használja az ügyfelekkel történő azonnali kommunikáció csatornájaként, mert ez gyors, hatékony és költséghatékony módszer a weboldal látogatóinak fizetős ügyfelekké alakítására.
Mik az élő chat előnyei?
Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.
Expert note
Az élő webes chat az ügyfelekkel történő azonnali kommunikáció hatékony és költséghatékony módja, amely jobb személyre szabottságot és ügyfélközpontúságot tesz lehetővé.

Ingyenes élő chat szoftver az Ön weboldalára
Az ingyenes online chat eszközök egyre népszerűbbé válnak a világban, mivel az ügyfelek számítanak arra, hogy egy weboldalon élő chatet találnak. Az élő chat gyorsabb válaszokat biztosít és növeli az ügyfelek elégedettségét. Az élő chat használata 14%-kal növekedett 2017 és 2019 között, azonban kerülni kell a teljesen automatizált eszközöket és a chatbotokat. Az élő chat eszközök a bizalom kiépítésének nagyszerű módja az ügyfelek körében.
Élő chat statisztikák és trendek
Az élő csevegés hatékony potenciális ügyfelek gyűjtőeszköze lehet. Naponta átlagosan 30 új, egyedi leadet tud azonosítani, ami azonban függ a webhelylátogatások számától, a webtartalom minőségétől, a CTA-któl és az iparágtól. Az élő csevegés növeli a hűséget és az eladásokat, de költséges kommunikációs eszköz. Az élő chat megoldási költségeit a chatbotok használatával lehet csökkenteni. Az élő csevegést értékelik és csökkenti a jegyek számát.
A LiveAgent ügyfélsiker szoftver lehetővé teszi a remek ügyfélszolgálatot és az összes kommunikációs csatorna egyesítését. Egy könnyen használható szoftver, amely széles skálájú lehetőségeket kínál a cégprofilok megszervezésére és az ügyfélélmény javítására. A bejövő hívások kezelése során fontos pozitív attitűdöt megőrizni és megbízható kapcsolattartó szoftvert biztosítani. A próbaidőszak ingyenes és bármikor lemondható bankkártya nélkül.