Az első válasz ideje (FRT – First Response Time) az az idő, amelyre a cég képviselőinek szükségük van, hogy először válaszoljanak az ügyfélnek. Az első válasz ideje az Ön ügyfelek támogatása iránti elkötelezettségét tükrözi; segít az ügyfélnek értelmezni, hogy az Ön vállalata elfogadja-e az ő visszajelzését. Az alacsony FRT azt jelzi, hogy az ügyfél elégedett a szolgáltatásával.
Az FRT két okból nagyon fontos. Először is megmutatja, hogy csapata mennyire hatékonyan reagál az ügyfelek visszajelzéseire. Másodszor pedig átlátható módon mutatja meg, ha csapatának gyors átalakításra vagy reformra van szüksége.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..