Engedélyezőlista

Mi az engedélyezőlista?

Az engedélyezőlista csak meghatározott IP-címekről vagy IP-címtartományokból történő bejelentkezés engedélyezésére szolgál. A vállalati biztonsági házirendektől függően korlátozhatja a felhasználók, például ügynökök, rendszergazdák és tulajdonosok számára, hogy csak az IP-címről jelentkezzenek be az Ügynök panelre.

A whitelist is a direct opposite of a blacklist, also called a deny list. While whitelisting grants access, blacklisting restricts it. You can blacklist email addresses, IPs, usernames, etc.

A LiveAgent alkalmazásban az IP-címek engedélyezőlistára tételét a Konfiguráció> Általános részben állíthatja be

Examples of supported values: exact match (e.g. 192.168.1.1), wildcard notation (e.g. *.*.*.*), range (e.g. 1.1.1.1-1.2.1.1), range defined in form of subnet mask (e.g. 192.168.0.0/16).

Agent panel whitelisting
Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

Az engedélyezőlista csak meghatározott IP-címekről vagy IP-címtartományokból történő bejelentkezést engedélyez. A felhasználók, például ügynökök és rendszergazdák csak az IP-címről jelentkezhetnek be az Ügynök panelre.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
A jegykezelés szükséges funkciója a help desk kezelésének. Egy vállalat a jegykezeléssel válaszol az ügyfelek kéréseire.

Jegykezelés

A LiveAgent hatékony megoldást nyújt az ügyfelek kommunikációjára és a költséghatékony üzleti kommunikáció kialakítására. Az ügyfélfelvetések nyomon követhetőek, és az ügynökök egy jegyen több kérést kezelhetnek. A rendszer jól integrálható más programokkal, ami növeli az ügyfélkiszolgálás hatékonyságát. Az ügyfél támogatás fontos a jó imázs és a nevének kialakításához. További kapcsolódó források állnak rendelkezésre, mint készség alapú továbbítás, ügyfélszolgálati jelentés vagy gamifikáció az ügyfélszolgálatban.

Ismerjen meg 12 jegykezeléssel kapcsolatos tippet és bevált gyakorlatot, amelyeket alkalmazhat az ügyfélszolgálat hatékonyságának és eredményességének javítása érdekében.

A jegykezelő rendszer bevált gyakorlatai

A jegykezelő rendszerek hatékonyabbá tehetik az ügyfélszolgálatot azáltal, hogy követik a jegyek állapotát, sablonokat és konzervüzeneteket használnak, valósítanak meg szolgáltatási szint megállapodásokat, vezetnek nyilvántartást a korábbi jegyekről, és lehetővé teszik az önkiszolgálást. Emellett fontos a címkézés és a képviselői teljesítmény nyomon követése és jutalmazása is. Az online portál nyújtása az önkiszolgáláshoz elengedhetetlen, mivel a fogyasztók 90%-a elvárja ezt a lehetőséget a vállalatoktól.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

A jegykezelés fontossága

Az ügyfelek információhiány miatt hagyják el a kosarakat, és sok vállalkozás úgy gondolja, hogy szükségtelen a jegykezelő szoftverekbe fektetni. Azonban a jegykezelő rendszerek javíthatják az ügyfélszolgálati élményt és biztosíthatnak jó alapot az ügynököknek, ami javítja az ügyfélélményt és a bevételeket. Boldog ügyfelek továbbá pozitív szájbeszédet generálnak, amely szintén javítja a bevételt.

Sok szervezet még mindig figyelmen kívül hagyja a jegyrendszert. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy nem értik a jegyrendszer előnyeit.

Miért kellene használnia a jegykezelési rendszert?

Az ügyfélszolgálati elmélet és gyakorlati alkalmazása fontos a vállalkozások ügyfeleinek megszerzése és megtartása érdekében. A megfelelő eszközök, például a Help Desk szoftver, összeköti az élő csevegést, a közösségi médiát, az e-mailt és a hívásokat. Az alkalmazottak motiválása elengedhetetlen a kiváló ügyfélszolgálat biztosításához. Az ügyfél űrlap segítségével több információt szerezhetünk az ügyfelekről, ami javítja az ügyfélszolgálat minőségét. Javasolt a jegykezelő rendszerekbe fektetni az üzlet megőrzése érdekében.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.