Az esedékesség az az időtartam, amely alatt a jegyet meg kell oldani a szolgáltatási szint megállapodás (SLA) irányelveinek megsértése nélkül. Az automatikus rendszerek figyelmeztető e-mailt küldenek a vezetőnek, ha a jegy nem oldódik meg időben.
A jegy esedékességi ideje közvetlenül a jegy mellett van feltüntetve. A jegy esedékességének időpontja megváltoztatható, ha az ügyfél ezt elfogadja. A „válaszra esedékes” jegyek azok, amelyek túllépték a válaszidőt, a „lejárt” jegyek pedig azok, amelyek túllépték a megoldási időt. Az alkalmazottak szűrők segítségével tudhatják meg, mely jegyeket kell megoldani.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..