Facebook-jegyek kezelése

Mit jelent a Facebook-jegyek kezelése?

Szinte minden márka összekapcsolja közösségi felületeit weboldalával. Az ügyfelek könnyebben léphetnek kapcsolatba a márkával a közösségi felületeken, például Facebookon, Twitteren stb. keresztül.

Sok vállalat ügyfélszolgálata kap kérdéseket ezeken az ügyfélszolgálathoz kapcsolt közösségimédia-csatornákon keresztül. Amikor a vállalat oldalán hozzászólás vagy kérdés jelenik meg, a Facebook-oldal jegyet hoz létre, amelyet automatikusan elküld a vállalat ügyfélszolgálatának. Innentől a képviselők válaszolhatnak az üzenetekre, amelyek hozzászólások formájában érkeznek a Facebook-oldalra, és segíthetnek az ügyfeleknek.

Tudjon meg többet a Facebook LiveAgent-ben történő integrációjáról.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.