Szinte minden márka összekapcsolja közösségi felületeit weboldalával. Az ügyfelek könnyebben léphetnek kapcsolatba a márkával a közösségi felületeken, például Facebookon, Twitteren stb. keresztül.
Sok vállalat ügyfélszolgálata kap kérdéseket ezeken az ügyfélszolgálathoz kapcsolt közösségimédia-csatornákon keresztül. Amikor a vállalat oldalán hozzászólás vagy kérdés jelenik meg, a Facebook-oldal jegyet hoz létre, amelyet automatikusan elküld a vállalat ügyfélszolgálatának. Innentől a képviselők válaszolhatnak az üzenetekre, amelyek hozzászólások formájában érkeznek a Facebook-oldalra, és segíthetnek az ügyfeleknek.
Tudjon meg többet a Facebook LiveAgentbe történő integrációjáról.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..