Ki a Felelős?
Amikor jegyet rendel egy ügyfélképviselőhöz, ezt az ügyfélképviselőt felelősnek is hívják. Ezt az ügynököt jegyhez rendelik, és ő felelős érte. Az felelősséget arra használják, hogy az automatizálásban, a jelentésekben és egyebekben a kijelölt ügyfélképviselőre hivatkozzanak. Könnyebb információt megtalálni azáltal, hogy a beszélgetéseket a felelőse alapján szűri. Láthatja azokat a jegyeket külön, melyekért egy bizonyos ügynök felelős.
Frequently Asked Questions
Mit jelent az felelős kifejezés?
A felelős kifejezés azt a személyt jelöli, akihez valamit a szerződés alapján átruháznak. A LiveAgentben az ügynök hozzá van rendelve egy adott ügyfélhez, és felelős egy adott jegyért. Ez egyértelművé teszi az automatizálás és a jelentéskészítés felelősségét is, és szűréssel megkönnyíti a személy megtalálását.
Melyek a felelősök engedélyei?
A felelős teljes mértékben felel azért a jegyért melyet hozzá rendeltek, így ő képes kapcsolatba lépni az ügyféllel, emellett létrehozhat jelentéseket és eljárhat azzal a jeggyel kapcsolatban, amiért felelős.
Hogyan érhető el a LiveAgent felelőseinek listája?
Az adminisztrátor és a tulajdonos rendelkezik hozzáféréssel a felelősek listájához a LiveAgentben. Hála ennek, lehetőségük nyílik egy kifejezett felelősre szűrni és precíz információkat kaphatnak a jegyről, amelyet kezelnek.
Szakértői megjegyzés
A felelős a LiveAgent ügyfélképviselője, aki a hozzárendelt jegyért teljes mértékben felel. Az adminisztrátor és tulajdonos hozzáférést kapnak a felelősök listájához a precíz információkért.

A cikk arra fókuszál, hogyan lehet hatékonyabbá tenni a visszaigazoló e-maileket, és javasol néhány sablont az ügyfélnevek, eladók nevei, megrendelések, fizetési információk és érkezési idők tartalmazására. Az üdvözlő e-mailek és személyre szabott tartalmi emailek segíthetnek növelni a kattintási arányt, az elkötelezettséget és hosszú távú ügyfélélményt biztosítanak. A Zentyal egy ingyenes Linux alapú e-mail szerver és csoportmunka megoldás, amely rendelkezik vírus- és levélszemét elleni védelemmel, valamint naptár- és kapcsolatfelvételi funkciókkal. A cikk további javaslatokat tartalmaz a tartalmi típusok megfelelő alkalmazására, és felhívja a figyelmet arra, hogy az ügyfél-elismerési e-maileket vállalkozások használják a személyes ügyfélkapcsolatok megerősítésére.
Az élő csevegés fontos a vállalatok ügyfélszolgálati tevékenységeiben, hiszen javítja a konverziókat és a hűséget. Az ügyfélszolgálati munkatársak feladatai közé tartozik a termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása és a problémák megoldása. Az értékelés gyűjtése és játékosítása mind fontos részei az ügyfélszolgálatnak. A LiveAgent demó és támogatást nyújt ezen a területen is.