Ki a Felelős?
Amikor jegyet rendel egy ügyfélképviselőhöz, ezt az ügyfélképviselőt felelősnek is hívják. Ezt az ügynököt jegyhez rendelik, és ő felelős érte. Az felelősséget arra használják, hogy az automatizálásban, a jelentésekben és egyebekben a kijelölt ügyfélképviselőre hivatkozzanak. Könnyebb információt megtalálni azáltal, hogy a beszélgetéseket a felelőse alapján szűri. Láthatja azokat a jegyeket külön, melyekért egy bizonyos ügynök felelős.
Frequently asked questions
Mit jelent az felelős kifejezés?
A felelős kifejezés azt a személyt jelöli, akihez valamit a szerződés alapján átruháznak. A LiveAgentben az ügynök hozzá van rendelve egy adott ügyfélhez, és felelős egy adott jegyért. Ez egyértelművé teszi az automatizálás és a jelentéskészítés felelősségét is, és szűréssel megkönnyíti a személy megtalálását.
Melyek a felelősök engedélyei?
A felelős teljes mértékben felel azért a jegyért melyet hozzá rendeltek, így ő képes kapcsolatba lépni az ügyféllel, emellett létrehozhat jelentéseket és eljárhat azzal a jeggyel kapcsolatban, amiért felelős.
Hogyan érhető el a LiveAgent felelőseinek listája?
Az adminisztrátor és a tulajdonos rendelkezik hozzáféréssel a felelősek listájához a LiveAgentben. Hála ennek, lehetőségük nyílik egy kifejezett felelősre szűrni és precíz információkat kaphatnak a jegyről, amelyet kezelnek.
Expert note
A felelős a LiveAgent ügyfélképviselője, aki a hozzárendelt jegyért teljes mértékben felel. Az adminisztrátor és tulajdonos hozzáférést kapnak a felelősök listájához a precíz információkért.

A LiveAgent egyszerűen kezelhető és hatékony ügyfélszolgálati megoldás, amit több cég is elégedetten használ. A rendszer segít növelni a vásárlói elégedettséget, az értékesítést, valamint támogatja a cégeket abban, hogy hatékonyan kommunikáljanak az ügyfeleikkel. Számos pozitív vélemény és tapasztalat igazolja, hogy a LiveAgent kiváló választás minden online vállalkozás számára.
A Liveagentnél a jegy űrlap kapcsolatfelvételi űrlapnak számít, amit beágyazott vagy felugró widgetként használhatunk. A telefonos jegykezelés lehetővé teszi az összes beérkező megkeresés archiválását, ami fontos opció a helpdesk rendszer hatékony üzemeltetéséhez. Az ügyfélportál pedig segítséget nyújt az ügyfélkapcsolatok kezelésében a problémamegoldások keresésével és az önálló kérdésfeltevéssel. A SendPulse több mint 130 ingyenes sablont kínál az e-mail kampányok létrehozásához.
A LiveAgent vállalat ról és szolgáltatásairól szóló információkkal teli oldal számos lehetőséget kínál a vásárlók számára, beleértve az ügyfélszolgálati szoftvereket és a VOIP telefonrendszereket. A cég partnerekre és integrációkra is büszke, valamint számos funkciót kínál, hogy növelje az ügyfélélményt. A LiveAgent lehetőséget biztosít kockázatmentes próbaverzióra, és az oldal tetején található elérhetőségi adatokat lehet felvenni vele kapcsolatban. A feliratkozás hírlevelükre lehetőséget nyújt jelentkezésre a legfrissebb LiveAgent frissítésekről és kedvezményekről.
A LiveAgent help desk szoftver lehetővé teszi az ügyfelek és az ügyintézők számára a jegy mezők használatát a problémák kezelése során. Számos egyéni jegymezőt hozhat létre, amelyek biztosítják az adatok helyességét és segítik a jobb munkavégzést. Számos szűrési lehetőség áll rendelkezésre, amelyek között állapot, forrás és címke találhatók.