Mi az a felülértékesítés?
A felülértékesítés egy olyan marketing trükk, amely ráveszi az ügyfelet, hogy túlárazott terméket vásároljon és ráveszi őket, hogy drága csomagokat válasszanak és előfizessenek „drága” csomagokra.
Ettől eltekintve a felülértékesítés meghatározható emberi erőforrásokkal is. Lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy egyetlen platformon kezeljék közös problémáikat. Például egy ügyfélnek problémája van a jelenlegi csomagjával és ekkor felajánl neki egy magasabb csomagot, amely teljesen kiküszöböli az aggodalmait.
Tájékoztatja az ügyfelet, hogy időt és erőforrásokat takarít meg, ha megvásárolja a drágább csomagot és nem kell újra és újra kapcsolatba lépnie az ügyfélszolgálattal.
Frequently asked questions
Mi a felfele értékesítés definíciója?
A felfele értékesítés olyan marketingfogás, amely arra ösztönzi az ügyfelet, hogy vásárolják meg a vállalat által kínált drága lehetőségeket. Ez arra készteti, hogy drága csomagokat válasszon, és fizessen elő "drága" csomagokra.
Melyek a felfele értékesítés alapjai?
A felfele értékesítés azon a tényen alapul, hogy az eladó felkéri az ügyfelet, hogy drágább tárgyakat, frissítéseket vagy egyéb kiegészítéseket vásároljon a nagyobb bevétel megszerzése érdekében.
Felfele értékesítés vs keresztértékesítés?
A felfele értékesítés olyan gyakorlat, amelyben a vállalat megpróbálja motiválni az ügyfeleket egy magasabb kategóriájú termék vásárlására. A keresztértékesítés viszont hasonló technika, de itt az eladó további eladási termékek vásárlását javasolja.
Expert note
A felülértékesítés célja a vásárlók rávezetése a drágább termékekre és csomagokra. Az ügyfél problémáira egész csomagokat ajánlanak fel, így túlárazással járhat.

Az adott szöveg az ügyfélszolgálatról szól, beleértve a vásárlói megbecsülést, az értékelést és az adatmigrációt. Az ügyfélszolgálati tréning kiemelt szerepet kap, amely felkészíti az ügynököket a ingerlékeny agresszió kezelésére. A deeszkalációs folyamat három szakaszt foglal magában a dialízistől az oxitocinszint emeléséig. A deeszkaláció célja az ügyfél negatív érzelmeinek enyhítése és a konfliktusok eszkalációinak megelőzése.
Ügyfélszolgálati idézetek, mondások, és szlogenek
Az elégedett ügyfelek nagyobb valószínűséggel ajánlják a márkát másoknak is, ami hatékonyabb lehet a hagyományos reklámoknál. Az elkötelezett ügyfelek többet költenek és az NPS növelése segíthet a jövedelmezőség növelésében. Az ügyfélszolgálat fontos a vállalkozások számára, mivel az elégedetlen ügyfélszolgálat komoly veszteséget okozhat, és a chatbotok és az ügyfélszolgálati szoftverek hatékony megoldást jelenthetnek az ügyfelek elégedettségének biztosítására.
A cikkben Ügyfélszolgálat vs Ügyfél Támogatás értekeznek, majd bemutatnak egy Értékelés & Visszajelzés Tábla létrehozását. Incidens sablonokról és a Készség alapú továbbításról is szó esik. A LiveAgent szoftvert ajánlják, amelyet a cikkben bemutatnak, valamint elérhetőek a kapcsolattartók is. A vállalkozásról, termékekről, szolgáltatásokról és blogról is olvashatunk, valamint találunk néhány népszerű ügyfélszolgálati szoftvert is.