Mi az a felülértékesítés?
A felülértékesítés egy olyan marketing trükk, amely ráveszi az ügyfelet, hogy túlárazott terméket vásároljon és ráveszi őket, hogy drága csomagokat válasszanak és előfizessenek „drága” csomagokra.
Ettől eltekintve a felülértékesítés meghatározható emberi erőforrásokkal is. Lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy egyetlen platformon kezeljék közös problémáikat. Például egy ügyfélnek problémája van a jelenlegi csomagjával és ekkor felajánl neki egy magasabb csomagot, amely teljesen kiküszöböli az aggodalmait.
Tájékoztatja az ügyfelet, hogy időt és erőforrásokat takarít meg, ha megvásárolja a drágább csomagot és nem kell újra és újra kapcsolatba lépnie az ügyfélszolgálattal.
Frequently Asked Questions
Mi a felfele értékesítés definíciója?
A felfele értékesítés olyan marketingfogás, amely arra ösztönzi az ügyfelet, hogy vásárolják meg a vállalat által kínált drága lehetőségeket. Ez arra készteti, hogy drága csomagokat válasszon, és fizessen elő "drága" csomagokra.
Melyek a felfele értékesítés alapjai?
A felfele értékesítés azon a tényen alapul, hogy az eladó felkéri az ügyfelet, hogy drágább tárgyakat, frissítéseket vagy egyéb kiegészítéseket vásároljon a nagyobb bevétel megszerzése érdekében.
Felfele értékesítés vs keresztértékesítés?
A felfele értékesítés olyan gyakorlat, amelyben a vállalat megpróbálja motiválni az ügyfeleket egy magasabb kategóriájú termék vásárlására. A keresztértékesítés viszont hasonló technika, de itt az eladó további eladási termékek vásárlását javasolja.
Expert’s note
A felülértékesítés célja a vásárlók rávezetése a drágább termékekre és csomagokra. Az ügyfél problémáira egész csomagokat ajánlanak fel, így túlárazással járhat.
The article emphasizes the importance of understanding and meeting customer needs, as well as creating emotional connections with them through values and experiences. It recommends using customer experience software to scale and reach new markets, but also highlights the need for security and proper training for the team. The article also suggests using WordPress plugins to improve customer service, user experience, and SEO. Finally, it offers tips for building emotional relationships with customers, emphasizing the importance of understanding their needs and providing quality products and services.
Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.
A kimenő értékesítési folyamat személyre szabott ajánlatokat kínál, növelve ezzel az ügyfélhűséget és a bevételt. Az érintési pontok azok az időpontok, amikor az ügyfelek kapcsolatba lépnek a vállalattal, például termék vásárlása előtt vagy után. A legjellemzőbb érintési pontok az ügyfélszolgálattal való kommunikáció különféle csatornákon keresztül, a közösségi média használata és az interneten történő véleményezés. A LiveAgent segítségével ki lehet értékelni az összes kommunikációs pontot, ami lehetőséget ad az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek kapcsolatba lépni az Ön márkájával.
Első kapcsolatfelvételi megoldási arány
A LiveAgent rendszere lehetővé teszi az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos kihívások megoldását. Az ügyfélszolgálati portálon számos hasznos szolgáltatás és kommunikációs csatorna található. Az első kapcsolatfelvételi megoldási arány és az első hívásmegoldás fontosak az elégedettséghez. Az elnézést kérés hatékony módja lehet a problémák kezelésének és a kapcsolatok erősítésének. Az élő chat és az önkiszolgáló portálok kulcsfontosságúak az ügyfélszolgáltatáshoz. A LiveAgent rendszerében 11 különböző jelentés áll rendelkezésre.