Felülértékesítés

Mi az a Felülértékesítés?

A felülértékesítés egy olyan marketing trükk, amely ráveszi az ügyfelet, hogy túlárazott terméket vásároljon és ráveszi őket, hogy drága csomagokat válasszanak és előfizessenek „drága” csomagokra.

Ettől eltekintve a felülértékesítés meghatározható emberi erőforrásokkal is. Lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy egyetlen platformon kezeljék közös problémáikat. Például egy ügyfélnek problémája van a jelenlegi csomagjával és ekkor felajánl neki egy magasabb csomagot, amely teljesen kiküszöböli az aggodalmait.

Tájékoztatja az ügyfelet, hogy időt és erőforrásokat takarít meg, ha megvásárolja a drágább csomagot és nem kell újra és újra kapcsolatba lépnie az ügyfélszolgálattal.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.