Felülértékesítés

Mi az a felülértékesítés?

A felülértékesítés egy olyan marketing trükk, amely ráveszi az ügyfelet, hogy túlárazott terméket vásároljon és ráveszi őket, hogy drága csomagokat válasszanak és előfizessenek „drága” csomagokra.

Ettől eltekintve a felülértékesítés meghatározható emberi erőforrásokkal is. Lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy egyetlen platformon kezeljék közös problémáikat. Például egy ügyfélnek problémája van a jelenlegi csomagjával és ekkor felajánl neki egy magasabb csomagot, amely teljesen kiküszöböli az aggodalmait.

Tájékoztatja az ügyfelet, hogy időt és erőforrásokat takarít meg, ha megvásárolja a drágább csomagot és nem kell újra és újra kapcsolatba lépnie az ügyfélszolgálattal.

Frequently asked questions

Mi a felfele értékesítés definíciója?

A felfele értékesítés olyan marketingfogás, amely arra ösztönzi az ügyfelet, hogy vásárolják meg a vállalat által kínált drága lehetőségeket. Ez arra készteti, hogy drága csomagokat válasszon, és fizessen elő "drága" csomagokra.

 

Melyek a felfele értékesítés alapjai?

A felfele értékesítés azon a tényen alapul, hogy az eladó felkéri az ügyfelet, hogy drágább tárgyakat, frissítéseket vagy egyéb kiegészítéseket vásároljon a nagyobb bevétel megszerzése érdekében.

 

Felfele értékesítés vs keresztértékesítés?

A felfele értékesítés olyan gyakorlat, amelyben a vállalat megpróbálja motiválni az ügyfeleket egy magasabb kategóriájú termék vásárlására. A keresztértékesítés viszont hasonló technika, de itt az eladó további eladási termékek vásárlását javasolja.

 

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.