Fiókadminisztrátor

Ki egy Fiókadminisztrátor?

A fiókadminisztrátor egy személy, aki kezeli a LiveAgent fiókot. Ez egy kulcsfontosságú személy aki támogatja a munkafolyamatot, így elengedhetetlen a megfelelő admin kiválasztása.

Íme néhány készség, amellyel az admin személyének rendelkeznie kell:

  • Figyelem a részletekre
  • Szoftver-jártasság
  • Projektmenedzsment készségek
  • Problémamegoldó készségek (Elemzés, Kutatás, Döntéshozatal)
  • Stratégiai készségek
  • Szervezési készségek
  • Interperszonális készségek (felelősség, rugalmasság, megbízhatóság)

Hogyan állíthat be egy adminisztrátort a LiveAgent-ben?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába

  2. Menjen a Konfigurációkhoz
  3. Kattintson az Ügynökökre
  4. Hozza létre az adminisztrátori szerepet a narancssárga plusz gombra kattintva VAGY
  5. Szerkessze a meglévő ügynök szerepét a jobb oldalon található ceruzára kattintva
  6. Folytassa a Szerepek lehetőségnél, és válassza ki az adminisztrátori szerepet
 Példa egy fiókadminisztrátor beállítására a LiveAgent alkalmazásban.

Hogyan távolíthatom el a fiókadminisztrátort a LiveAgent-ből?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába

  2. Menjen a Konfigurációkhoz
  3. Kattintson az Ügynökökre
  4. Egyszerűen távolítsa el az adminisztrátort a kuka ikonra kattintva

Hogyan lehet megváltoztatni a LiveAgent fiókadminisztrátor szerepét?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába

  2. Menjen a Konfigurációkhoz
  3. Kattintson az Ügynökökre
  4. Szerkessze a meglévő ügynök szerepét a jobb oldalon található ceruzára kattintva
  5. Végül módosítsa a szerepkört egy ügynökre

Mit tehet egy adminisztrátor?

Az adminisztrátorok több jogosultsággal rendelkeznek, mint az ügynökök. Beállíthatják a rendszert, megtekinthetik a jelentéseket és kezelhetik a többi felhasználót. Íme néhány funkció, amelyekhez hozzáférnek:

  • Hozzáférés minden jegyhez
  • Más támogatási ügynökök hozzáadása és kezelése
  • Hozzáférés a támogatási ügynökök változó szerepköréhez
  • Osztályok kijelölése
  • Jelszavak visszaállítása
  • Részletes jelentések megtekintése
  • Rendszer nyelveinek beállítása
  • Jegyszűrők és mezők létrehozása
  • Bővítmények telepítése
  • Védelem beállítása a tiltott IP-címek és a BAN-előzmények segítségével
  • Automatizálás létrehozása a Címkék segítségével
  • Szabályok létrehozása (SLA, Time Rules, Rules)

  • Konzervált üzenetek és előre definiált válaszok létrehozása az egyes részlegekhez

Mi a különbség egy adminisztrátor és egy ügynök között?

A különbség a konfigurációkhoz, a jelentésekhez és a felhasználók kezeléséhez való hozzáférésben rejlik. A fiók rendszergazdája az, aki konfigurációkat állít be a vállalat igényei alapján. Az ügynök csak Telefonhívásokból, Csevegésekből és más csatornákból fér hozzá az ügyféllekérdezésekhez.

Egy másik különbség az, hogy a fiókadminisztrátora hozzáférhet és megtekintheti az ügynök jelentéseit. Ez lehetővé teszi számukra az egyes ügynökök és a vállalat egészének fejlesztési területeinek azonosítását.

Miért fontos konfigurálni a beállításokat a LiveAgent-ben?

Az ügyfél szoftverrendszerének beállítása alapvető fontosságú. Hosszú távon hatékonyabbá, időszerűbbé és személyre szabottabbá teszi az ügynökök munkáját. Ez jobb ügyfélszolgálati élményt eredményez.

Ezenkívül az ügynökök és az adminok közötti világos hierarchia megakadályozza az irányítópult nem kívánt módosításait. A fiókadminisztrátorok általában felelősek az ügyfélszolgálati munkafolyamatok, a Szabályok, az SLA-k és más alapvető beállítások beállításáért. Közvetlenül irányítják az ügyfelek képviselőit, és az elemző irányítópulton figyelik teljesítményüket.

Több adminisztrátor használata előnyös lesz az általános ügyfél elégedettség szempontjából.

A jó ügyfélszolgálati tapasztalat előnyei:

  • csökkentett szolgáltatási és marketing költség
  • ügyfélmegtartás (hűség)
  • több ügyfélszerzés
<![CDATA[]]>

GYIK

Ki egy help desk fiókadminisztrátor?

A Help Desk Fiókadminisztátor felelős a számítógépes hálózatok működéséért. Telepíti és üzemelteti a szervezet számítógépes rendszereit. Ezek lehetnek helyi hálózatok (LAN), hálózati szegmensek, intranetek, nagy kiterjedésű hálózatok (WAN) és más rendszerek, amelyeket adatátvitelre használnak.

Mik a LiveAgent fiókadminisztrátor feladatkörei?

A LiveAgent fiókadminisztrátora konfigurálhatja a rendszert, kezelheti a többi felhasználót és megtekintheti a jelentéseket. Hozzáfér a LiveAgent összes funkciójához (konfigurálható biztonság, automatizálás létrehozása címkék használatával, szűrők beállítása vagy bővítmények telepítése).

Mi a különbség egy adminisztrátor és egy felhasználói fiók között?

A LiveAgent-ben a felhasználók több szerepet játszhatnak. Lehet például “Felhasználó” vagy “Adminisztrátor”. Ez a két szerep elsősorban a fiók egyes elemeihez való hozzáférés, valamint a fiókkal kapcsolatos műveletek végrehajtásának joga tekintetében különbözik egymástól. A “Felhasználó” megtekintheti a fiókot, nincs kezelési joga és hozzáférése az összes funkcióhoz. Az “Adminisztrátor” teljes jogokkal és hozzáféréssel rendelkezik a fiók, az információk és a felhasználók kezeléséhez.

Back to Glossary

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.