Határididő szerinti problémamegoldás

Mi az a határidő szerinti problémamegoldás?

A határidő szerinti problémamegoldás, azt jelenti, hogy a jegyet megoldották az sla szerint kijelölt megoldási határidőn belül. Az ügyfélelégedettség eléréséhez fontos, hogy a jegyek az előírt határidőben legyenek megoldva. Minden ügynöknek törekednie kell, hogy a lehető leggyorsabban oldjon meg minden jegyet.

A határidő szerinti problémamegoldás ellenkezője a határidőn túl megoldott jegy. Ez azt jelenti, hogy a probléma nem lett megoldva az SLA által meghatározott határidőn belül. A határidőn túl megoldott jegyek ronthatják cége hírnevét, teljesítményét, ezért ezeket kerülni kell.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.