Mi az a határidő szerinti problémamegoldás?
A határidő szerinti problémamegoldás, azt jelenti, hogy a jegyet megoldották az sla szerint kijelölt megoldási határidőn belül. Az ügyfélelégedettség eléréséhez fontos, hogy a jegyek az előírt határidőben legyenek megoldva. Minden ügynöknek törekednie kell, hogy a lehető leggyorsabban oldjon meg minden jegyet.
A határidő szerinti problémamegoldás ellenkezője a határidőn túl megoldott jegy. Ez azt jelenti, hogy a probléma nem lett megoldva az SLA által meghatározott határidőn belül. A határidőn túl megoldott jegyek ronthatják cége hírnevét, teljesítményét, ezért ezeket kerülni kell.
Expert’s note
A határidő szerinti problémamegoldás kulcsfontosságú az ügyfélszolgálatban, hiszen az ügyfelek elvárják, hogy gyors és hatékony megoldást kapjanak problémáikra.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.
A LiveAgent szoftver lehetőséget nyújt több vállalati márkák kezelésére és többcsatornás ügyfélszolgálatra. A közösségi média segíti az elégedettség és a kapcsolattartás növekedését, az automata jegykezelés és a személyre szabott szolgáltatások erősítik az ügyfélkapcsolatokat. A LiveAgent integrálva van a Facebook és a Twitter oldalakba is.