Hideg hívási szoftver

Mi az a hideghívó szoftver?

A hideghívó szoftver egy olyan platform, amely megkönnyíti azoknak az ügyfeleknek a hívását, akik korábban nem léptek kapcsolatba az értékesítési képviselővel. A hideghívó szoftver másik neve a tárcsázó és értékesítési elkötelezettség platform. A hideghívó szoftver meghatározása az automatizált rendszerek kategóriába sorolja, mivel képes automatizálni a hívásokat, így rengeteg időt takaríthat meg az értékesítési képviselők számára.

A legmodernebb hideg hívási szoftver zökkenőmentesen integrálható az ügyfélkapcsolat-kezeléssel, a CRM-mel. Az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáféréssel az eszköz segít növelni a hatékonyságot és kényelmesebbé tenni az értékesítési képviselők munkáját. Az idő múlásával a hideghívásos szoftvermegoldások robusztusabbá váltak, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy ügyfélszolgálatra is használják őket.

A hideg hívási szoftver nem csak automatizálja a hívásokat, hanem néhány praktikus kiegészítő jutalmat is kínál. Használhatja például a hívási statisztika igény szerinti áttekintésére.

Hogyan működik a hideg hívási szoftver?

A hideg hívási szoftver bonyolult felépítésű, de nem olyan nehéz megérteni, hogyan működik. Először is meg kell értenie, hogy a VoIP és a telefon technológiák segítségével lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy tényleges hívásokat kezdeményezzenek. Az ügynököknek nem kell kézzel beírniuk a potenciális ügyfelek adatait.

LiveAgent VoIP call center

A hideg hívási szoftver támogatja a CRM-mel való integrációt, és bevezeti az ügynökhívási képességeket a CRM irányítópultjába. Bár hasznos a kimenő hívásokhoz, segíthet a bejövő hívások egyszerűsítésében is. A hideg hívási szoftver segít minden típusú hívás rendezésében.

Az értékesítési képviselők láthatják, hogy a potenciális ügyfél milyen típusú hívásra alkalmas. Ami a hívástípusokat illeti, ez magában foglalja a hideg hívásokat és az utóhívásokat is. Így egy eszközzel egyetlen irányítópultról kezelheti a potenciális ügyfeleket és kezdeményezhet hívásokat.

A legjobb hideg hívási szoftverplatformok több funkcionalitást nyújtanak és jobban működnek. Például beállíthat különféle hideg hívási kampányokat, és valós időben nyomon követheti azokat. Az elemzések és a jelentések segítségével felmérheti a hideg hívás sikerének mértékét és azt, hogy mit tehet a javítása érdekében.

Call center szoftver illusztráció

Milyen előnyei vannak a hideg hívási szoftver használatának?

A hideg hívási szoftver használatának egyik fő előnye, hogy rendelkezik ezzel a rendkívül megbízható, egyszerűen automatizált hívó eszközzel. Leállás nélkül és minimális beépítési idővel értékesítési képviselői kiemelkedő eredményeket érhetnek el.

Cold calling szoftver is segít, hogy egy hely legyen a teljes kommunikációhoz. Képzelje el, hogy az összes értékesítési ügynöke, menedzsere és még marketingcsapata egyetlen platformon keresztül kommunikálhat – egy olyan helyen, ahol értékesítési megbeszélést tarthat az összes rendelkezésére álló adattal.

LiveAgent többcsatornás jegykezelés

A következő előny a termelékenység növekedése. A hideghívásos szoftver automatizálja az időigényes és ismétlődő feladatokat, és hatékonyabbá teszi az értékesítési folyamatot. Más szóval, növeli az értékesítés hatékonyságát, és teljesen új szintre emeli a termelékenységet. A hívó szoftver és a CRM közötti automatikus adatszinkronizálás eltávolítja a munkafolyamatból az unalmas másolás-beillesztést.

A következetes üzenetküldést a hideghívó szoftver is kínálja Önnek. Az elemzési, felügyeleti és hidegrögzítési funkciókkal elemezheti a hívásokat, és azonnali betekintést nyerhet az értékesítési tevékenységbe.

Melyek a hideghívásos szoftver legnépszerűbb funkciói?

Míg a hideg hívási szoftvereszközök számos funkcióval rendelkeznek, egyesek népszerűbbek, mint mások. Kezdjük az egyik legfontosabb, ha nem A legfontosabb hívószoftver-funkcióval – a CRM-integrációval. A CRM integrálása hideghívásos szoftverrel kiemelkedően fontos, mert:

  • Automatizálhatja a hívásokat és engedélyezheti az automatikus adatszinkronizálást a platformok között;
  • A CRM-ből származó adatok alapján rangsorolhatja napi értékesítési hívásait;
  • Elérheti a névjegyek teljes listáját, a kapcsolatfelvételi előzményeket, a kapcsolatfelvételi arányokat és a kapcsolatfelvételi rekordokat;
  • Automatikusan nyomon követheti és naplózhatja az értékesítési hívásokat a CRM-ben;
  • Segítségével informatív ügyfélprofilokat és potenciális ügyfelek listáját hozhat létre.

Arról nem is beszélve, hogy a CRM-mel és a hideghívás-szoftverrel engedélyezheti az ügyfélút nyomon követését is.

A progresszív tárcsázás kötelező, mert automatizálja a teljes kimenő telefonközpontot. Az ügynököknek nem kell kézzel tárcsázniuk a számokat, mivel a rendszer ezt robotpilóta segítségével teszi. Az állítható tárcsázási módok kiváló kiegészítést jelentenek, mivel minden vállalkozás más és más, és nagyszerű lehetőség a saját tárcsázó beállítására.

A hideg e-mailek funkció a következő. Kényelmesebb, ha egyetlen irányítópultról küld e-maileket, ahelyett, hogy több alkalmazás között kellene lapozni. Ez a funkció lehetővé teszi e-mail sablonok használatát és automatikus e-mail aláírások hozzáadását a hatékonyság növelése érdekében.

E-mail Sablonok

A terjesztési funkció szintén népszerű választás, különösen akkor, ha a szoftvert kimenő hívásokhoz is szeretné használni.

Működik a hideghívó szoftver a telefonos kapcsolatokhoz?

Igen. Ön üzleti szoftverekbe fektet be, és logikus, hogy a legsokoldalúbb megoldást keresi. Minél kevesebb alkalmazás van a technológiai halmazban, annál könnyebben kezelhető. Az egyik legjobb dolog a hideghívó szoftverrel kapcsolatban, hogy a telefonos kapcsolatoknál is működik.

Amikor hideghívásos szoftvereket vásárol, győződjön meg arról, hogy a platform telefon technológiával vagy VoIP-pal érkezik. Ez a két technológia segít telefonhívások lebonyolításában és a potenciális ügyfelekkel való beszélgetésben egyetlen műszerfalról.

Kell CRM integráció a hívó szoftverekhez?

Ez az üzleti céljaitól és attól függ, hogy a jövőben hogyan szeretné kezelni a hívásokat. A különböző iparágakban működő vállalkozások a CRM-et használják vezető menedzsment eszközként. Itt tárolják kapcsolatfelvételi adatait, beleértve minden ügyfél előzményét.

LiveAgent CRM integrációk

A CRM integrációval ellátott hideg hívási szoftver segíthet a hatékony működésben. Például közvetlenül a CRM eszközből kezdeményezhet hívásokat. Azt is megkönnyíti, hogy a márkával kapcsolatos összes ügyfél-interakciós előzményt egy helyen tárolja. Képes lesz tájékozott döntéseket hozni és jobb működést folytatni.

Create a call center software that fits your needs

LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software, is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.

Frequently asked questions

Mi az a hideghívó szoftver?

A hideg hívási szoftver egy automatizált rendszer, amely segíti az értékesítési képviselőket a hideghívásokban. A hideghívó szoftver számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyek az egyedi funkcionalitásért felelősek. Például integrálható a CRM-be, áttekintő jelentéseket készíthet, és automatikusan felhívhatja a kapcsolattartókat az értékesítési képviselők számára.

Hogyan működik a hideghívó szoftver?

A hideg hívási szoftver a legmodernebb technológiának köszönhetően működik. Alapvetően a telefon- és a VoIP technológiánk van. A további szoftvermodulok lehetővé teszik a külső eszközökkel, például a CRM-mel, valamint a hatékony analitikával és jelentéskészítéssel való integrációt. Ezek a funkciók együttesen lehetővé teszik az értékesítési képviselők számára, hogy zökkenőmentesen hívjanak, csevegjenek a csapatban dolgozó kollégákkal, és több potenciális ügyfelet szerezzenek meg.

Milyen előnyei vannak a hideghívó szoftver használatának?

A hideghívó szoftver használatának legfigyelemreméltóbb előnyei a megnövekedett hatékonyság és termelékenység, valamint a jobb kommunikáció. Ezen túlmenően az elemzés és a figyelés révén több potenciális ügyfél is megragadhat, és a KPI-t minden területen egységesebbé teheti.

Melyek a hideg hívásos szoftver legnépszerűbb funkciói?

Minden hideghívó szoftver egyedi, és számos funkcióval rendelkezik. Idővel egyes funkciók a legnépszerűbbekké váltak. Ezek közé tartozik a CRM integráció, a progresszív tárcsázás, a beállítható tárcsázási módok, az automatikus hideg e-mailek és a terjesztési funkciók.

Működik a hideghívó szoftver a telefonos kapcsolatokhoz?

A hideg hívási szoftver a telefonálást és a VoIP-technológiát használja fel a telefonos kapcsolatokra is. Győződjön meg arról, hogy az a szoftver, amelybe befektetni szeretne, rendelkezik ezzel a két technológiával.

Kell CRM integráció a hívó szoftverek?

Jobb, ha CRM-integrációval rendelkezik a hívószoftverekhez, mert ez segít számos folyamat egyszerűsítésében és automatizálásában, mint például az ügyfélút nyomon követése, az automatikus tárcsázás, az értékesítések automatikus nyomon követése és naplózása, valamint a hideghívások priorizálása.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.