Hívás címke

Mi az a hívás címke?

Függetlenül attól, hogy mekkora a telefonközpontja, fontos, hogy rendszerezett maradjon. Még kevesebb ügyfél esetén is összezavarodhatnak az ügynökei, ha nincs egyértelmű megszervezése az ügyfelekkel kapcsolatos problémáknak.

A hívások címkézése az egyik leghasznosabb üzleti gyakorlat. Ha címkéket vagy hívás címkéket ad hozzá mind a bejövő, mind a kimenő hívásokhoz, akkor a munkaterheléstől függetlenül naprakész lehet a dolgokkal. A szervezettség a kulcsa a sikeres call center működésének.

A hívás címkézés a telefonközpont fejlett funkcióinak egyike, amely segít kiváló ügyfélszolgálatot nyújtani, függetlenül attól, hogy milyen típusú vállalkozást folytat. A dühös ügyfélhívások, a telefonhívás-konverziók követése és az elhagyott hívások arányának azonosítása segíthet az üzleti módszerek módosításában a konverziós arány javítása érdekében.

A LiveAgent helpdesk szoftver számos kiemelkedő call center funkciót kínál, beleértve a hívások címkézését.

Miért fontos a hívás címkék használata?

Minden jó menedzser vagy cégtulajdonos tudja, hogy a pozitív vásárlói élmény a sikeres vállalkozás alapja.

A telefonhívások címkézése csökkentheti a félbehagyott hívások számát, mivel lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy hatékonyabban navigálhassanak a telefonos interakciókban. Sokkal könnyebben veszik fel a telefont, és azonnal megoldják az ügyfelek problémáit, ha már az induláskor látják, hogy mi lehet a probléma, az ügyfél adatait vagy bármilyen más szükséges információt.

Ha az ügyfelek interakciói egyértelműen kategorizálva vannak, könnyen elemezheti őket, és azonosíthatja az esetlegesen előforduló trendeket vagy közös jellemzőket. Így felmérheti a marketing kampányai által termelt potenciális ügyfelek minőségét, valamint figyelemmel kísérheti call centerének termelékenységét.

Mi több, ha minden ügyfélszolgálati problémát vagy panaszt felcímkéznek és kategorizálnak, sokkal hamarabb észlelheti az értékesítési vagy támogatási kihívásokat. Ezzel elősegítheti kampányait (e-mail kampányok, Google Ads, stb.), személyre szabhatja megközelítését (pl. egyéni üdvözlés), és növelheti eladásait.

Korlátlan hívásrögzítés a LiveAgent hívásközpont szoftverében

Egy másik fontos eszköz az ügyfelek interakcióinak további tanulmányozására a hívásrögzítés. Ne felejtse el, hogy a hívásfelvételeit is felcímkézheti, így később elemzésekhez, áttekintésekhez vagy akár új ügyfélszolgálati csapatának képzéséhez is felhasználhatja azokat.

Példák a hívás címkékre

A leggyakoribb címkék közé tartozik:

  • VIP ügyfél
  • technikai támogatás
  • panaszok
  • rendelés visszaküldések
  • hívó referencia
  • további elérhetőségek
  • osztály (értékesítési, marketing osztály stb.)

Az alapértelmezett címkék listája mellett a LiveAgent lehetővé teszi egyéni hívás címkék hozzárendelését a kapcsolattartó központ interakcióihoz. Akár új egyéni címkéket is létrehozhat, amelyek leginkább megfelelnek vállalkozásának.

A LiveAgent címke létrehozása funkció

Ezenkívül hozzáadhat kötelező hívás címkézést üzleti gyakorlatához. Ez azt jelenti, hogy az ügynökei minden híváshoz hozzárendelnek bizonyos címkéket, miután azok befejeződtek. A kötelező címkék némelyike lehet a hívást kezelő ügynök neve vagy azonosítója, osztály, telefonszám stb.

LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.

Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.

Frequently asked questions

Hogyan lehet hívás címkéket hozzáadni?

Ez a használt szoftvertől függ. A fenti cikkben talál egy linket, amely részletes útmutatást nyújt a szokásos hívás címkék és az egyéni címkék LiveAgentben történő hozzáadásához. Ezzel a címkézési funkcióval mindent kategorizálhat az egyszerű terméklekérdezéstől a mérges hívásokig.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.