HTML

Mi az a HTML?

A HTML a Hypertext Markup Language rövidítése. Ez a legismertebb jelölőnyelv, amelyet weboldalak vagy webalkalmazások létrehozásához szabvány szerint használnak.

A HTML dokumentumok egy webes vagy egy helyi szerverről indulnak, és webböngészők dolgozzák fel őket, amelyek a HTML-t multimédiás weboldalakká alakítják.

A HTML-t általában CSS-sel és JavaScript-tel együtt használják.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot
A kontextuális súgó a gyakran feltett kérdések tudásbázisa. Ezzel a „szótárral” bizonyos esetekben nem szükséges az ügyfélszolgálatot keresni.

Kontextuális súgó

A LiveAgent kereső alkalmazásokat ajánl, amelyekbe beépíthető a kontextuális súgó funkció. Ez automatikusan javasol tudásbázis cikkeket a kulcsszavak alapján, amelyeket a felhasználó gépel. Ez növeli az ügyfélélményt és csökkenti az új jegyek mennyiségét. A LiveAgent a közösségi média támogatását is nyújtja az ügyfélszolgálatban. A szoftver lehetővé teszi a cégprofilok összegyűjtését és tárolását. Nincs beállítási díj és 24/7 ügyfélszolgálat érhető el.

Az új webhelyek SEO ellenőrző listája biztosítja a forgalom és a látogatók interakciójának növekedését. Fejlessze a keresőoptimalizálást ezzel a pontról pontra vonatkozó útmutatóval.

SEO ellenőrző lista új webhelyekhez

A jól optimalizált metaleírások és cím címkék szerepet játszanak a SEO folyamatban. Az egyéni cím címkék és metaleírások előrébb juttathatják a látogatókat a keresőkben, javíthatják az átkattintási arányt és javíthatják a konverziókat. A betöltési sebesség az egyik tényező, amelyet a Google rangsorolásakor figyelembe vesz. A lassú válaszidő rontja a felhasználói élményt és rontja a rangsorolást. Próbáljon meg mindent megtenni a weboldala betöltési sebességének javítása érdekében.

A márka nem csak egy logót jelent. A márka a jó szolgáltatást, a nagyszerű ügyfélszolgálatot, a kivételes dizájnt és a bámulatos marketinget is jelenti.

Márka

A márkáknak érdemes híres személyeket vagy alkalmazottakat kinevezniük szószólónak, akik az emberek között terjesztik a márkát, és influenszerek is lehetnek. Az átalakítási költségeket fontos mélyen megérteni, a tudásbázis és az ügyfélportál segítségével az ügyfelek kérdéseiket feltehetik és szükség esetén konfliktusokat kezelhetnek. Az élő chat lehetőségeket teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és növeli az eladásokat és a visszatérő ügyfelek arányát.

LiveAgent is a help desk software that connects multiple platforms into one interface. Check out all the available integrations right now.

Silverstripe

A Silverstripe egy tartalomkezelő rendszer, amely weboldalak létrehozására és fenntartására használható. A rendszer web alapú adminisztrációs panellel rendelkezik és adaptív tervezést támogat. Az élő csevegés gomb lehetővé teszi az ügyfélszolgálat gyors biztosítását. A Silverstripe könnyen integrálható a LiveAgentbe.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.