Mi az a HTML?
A HTML a Hypertext Markup Language rövidítése. Ez a legismertebb jelölőnyelv, amelyet weboldalak vagy webalkalmazások létrehozásához szabvány szerint használnak.
A HTML dokumentumok egy webes vagy egy helyi szerverről indulnak, és webböngészők dolgozzák fel őket, amelyek a HTML-t multimédiás weboldalakká alakítják.
A HTML-t általában CSS-sel és JavaScript-tel együtt használják.
Webhely látogatók nyomon követése
A help desk szoftver webhelylátogatóinak nyomon követési funkciója lehetővé teszi, hogy megtekintse a csevegésben lévő ügyfelek aktuális URL-jét, és értesítést kapjon, amikor weboldalt váltanak.
Az égi média segítségével javítható a vállalat hírneve és vonzható potenciális ügyfelek. Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfelek elvárásai motiválják, melyet a felső vezetőség létrehoz. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetése javíthatja a pozícionálást, csökkentve az értelmetlen kommenteket a közösségi oldalakon. A LiveAgent az ingyenes próbaverziója segítségével nagyszerű eszköz az ügyfelekkel történő kommunikációban és kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat.
LiveAgent is a customer support software that offers various features such as a complaint management system and incoming call center software. It supports VoIP phone systems and self-service software. LiveAgent provides detailed migration data and system status reports and its support portal helps customers solve any problems they may have. The LiveAgent newsletter provides up-to-date information on possible updates and discounts. The software is easy to use and efficient, and helps increase customer satisfaction, sales, and effective communication with customers. Custom fields, email notifications, customer portals and phone ticketing are some of the capabilities of LiveAgent that can enhance customer experience and support. A free trial is available, as well as various subscription options.