Ki az ideiglenes ügynök?
Az ideiglenes ügynök rövid időre létrehozott felhasználó. Bizonyos esetekben a vállalatok inkább csak ideiglenesen hoznak létre ügynököket. Ez az iparágtól függően általában forgalmas időszakokban, például karácsonykor vagy húsvétkor történik.
Ideiglenes ügynökök létrehozása a LiveAgentben ugyanúgy történik, mint a normál ügynökök létrehozása. Csak annyit kell tennie, hogy létrehozza az ügynököt, és töröli, ha már nincs rá szükség. Csak addig az időtartamig számlázunk, amíg az ügynök használatban van.

Szakértői megjegyzés
Az Ideiglenes ügynök remek megoldás vállalatok számára, akiknek az ügyfélszolgálati csapatukban ideiglenesen személyzethiányuk van. Azonnal betölti a munkaerő hiányát, garantálva ezzel az ügyfelek elégedettségét.

Képviselők keresztmunkájának felismerése
LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely funkciókat és integrációt kínál. A proaktív chat és IVR technológia segíti az ügyfélfogalmat.
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver gamifikációval motiválja az ügynököket, segít az ügyfélkapcsolatok szervezésében és növeli az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések és szabványok ellenőrzőlistája segíti az ügyféligények megértését és az ügyfélélmény biztosítását. Az értékelés gyűjtése fontos az üzleti sikerhez, amit az admin körrel rendelkező ügynökök felügyelhetnek a LiveAgent rendszerében. Az ügyfélszolgálati szoftver javasolja a gamifikáció alkalmazását az ügyfélszolgálatban, amely több különböző típusú felhasználót szolgál ki, nyitott kommunikációval és részletes információkkal. Az ügyfélszolgálati ügynökök felügyelhetik és beállíthatják az admin körrel rendelkező rendszert.
LiveAgent egy olyan alkalmazás, amely segíti az ügyfélszolgálati feladatokat, mint például a híváselosztás és ügyféljegy áthelyezése. Integrálni tudja az emailt, közösségi média és telefon kommunikációs csatornákat, és kiváló riport és szolgáltatásokat kínál, növelve a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtást. Az ügyfél elégedettsége, az FCR és a lemorzsolódás javítása fontos az üzleti siker szempontjából.