Ingyenes próba

Játékosítás

Mi az a játékosítás?

Az ügyfélszolgálati képviselők közötti egészséges verseny fenntartása és munkájuk szórakoztatóbbá tétele céljából a vállalatok elkezdték alkalmazni a játékosítást. A játékosítás az, amikor verseny folyik a képviselők között, hogy lássák, ki reagál gyorsabban az esetekre, miközben jó visszajelzést kap az ügyfelektől munkájával kapcsolatban. A vezetők ezáltal fenntarthatják alkalmazottaik motivációját.

Vannak előnyei, ugyanakkor – ha nem megfelelően kezelik – rivalizáció alakulhat ki a képviselők között, ami igazán romboló hatású lehet. Motiválás helyett demotiválhatja is őket, ha nem egészséges módon versenyeznek.

Tudjon meg többet a LiveAgent-ben létrehozott játékosításról.

Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..