Előfordul, hogy néhány ügyfél különböző jegyeket küld ugyan azzal a problémával, így próbálva felhívni a figyelmét a cégnek. Bár lehetséges, hogy ez ugyanazon szervezet különböző személyei lehetnek, akik hasonló problémáról számolnak be, néha valamennyien hasonló csatornán keresztül dolgoznak, és egyes esetekben nem. Ahelyett, hogy az ügynökök külön megválaszolnák ezeket a jegyeket, egyesíthetők egyetlen jegybe, ezáltal megkönnyítve az ügynök munkáját.
Két vagy több jegy összevonásakor az egyiket tekintik elsődlegesnek, amellyel a többit kombinálják. Ettől kezdve a jegy nyitva marad, és csak az elsődleges jegyigénylő e-mailjére válaszolunk.
Tudjon meg többet a Jegyek egyesítéséről a LiveAgent-ben.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..