Jegyek Egyesítése

Mi a Jegyek egyesítése?

Előfordul, hogy néhány ügyfél különböző jegyeket küld ugyan azzal a problémával, így próbálva felhívni a figyelmét a cégnek. Bár lehetséges, hogy ez ugyanazon szervezet különböző személyei lehetnek, akik hasonló problémáról számolnak be, néha valamennyien hasonló csatornán keresztül dolgoznak, és egyes esetekben nem. Ahelyett, hogy az ügynökök külön megválaszolnák ezeket a jegyeket, egyesíthetők egyetlen jegybe, ezáltal megkönnyítve az ügynök munkáját.

Két vagy több jegy összevonásakor az egyiket tekintik elsődlegesnek, amellyel a többit kombinálják. Ettől kezdve a jegy nyitva marad, és csak az elsődleges jegyigénylő e-mailjére válaszolunk.

Tudjon meg többet a Jegyek egyesítéséről a LiveAgent-ben.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.