Mi az a jegyrendszer?
A Jegyrendszer egy megosztott beérkező levelek mappa az ügyfelektől beérkező összes feladathoz, legyen szó közösségi médiáról, postaládáról, élő chatről stb. A jegyek egy helyen tárolódnak, így az ügyfélszolgálati munkatárs semmilyen feladatot sem fog kihagyni.
Szakértői megjegyzés
Jegyrendszer az ügyfélszolgálati rendszer bejövő üzenetek tárolására, nyomon követésére és menedzselésére szolgál. Hatékonyabb kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel.

A LiveAgent kapcsolatfelvételi űrlapot kínál ügyfelek számára és beágyazható vagy felugró widgetként is elérhető. További információkért ügyfelünknek több információt kell megadni. A LiveAgent helpdesk szoftvere lehetővé teszi az ügyfelek és az ügyintézők számára a jegy mezők használatát a problémák kezelése során. Több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll. Érdemes kipróbálni a LiveAgent szoftvert, amely sokbiztonságot és hatékonyságot jelenthet az ügyfélszolgálat számára.
Nyílt forráskódú jegykezelési rendszer
The article focuses on the importance of efficient resource utilization and customer experience in businesses. It highlights the significance of ticket management systems in improving customer service, resulting in positive word-of-mouth and revenue growth. The article mentions LiveAgent as a viable customer service software and emphasizes the adverse impact of outdated or disconnected systems on customer experience and sales.