Kiegészítő

Mi az Kiegészítő? 

Kiegészítő, más néven bővítmény egy további szoftver komponens, amely lehetőségeket adhat hozzá szoftveréhez. A kiegészítőkkel lehetősége nyílik személyre szabni a help desk szoftvert, hogy elérje a terveit és céljait. Állítsa be úgy, hogy illeszkedjen az ügyfélszolgálati csapata igényeihez. Kezelje a kiegészítőit és javítsa vállalkozását.

Tekintse meg, hogy mely kiegészítőket (bővítményeket) kínálja a help desk szoftverünk – a LiveAgent. A kiegészítők különféle megoldásokat kínálnak, különféle funkciókkal és árakkal. Adjon hozzá néhány kiegészítőt a help desk szoftver szokásos modelljéhez, és hozza ki a legtöbbet.

Kiegészítő

<![CDATA[]]>

GYIK

Mit jelent a Kiegészítő?

A kiegészítő (bővítmény) egy olyan szoftver (általában meglehetősen kicsi), amely kiterjeszti a szoftver funkcionalitását. Ez lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy csak a szükséges modulokat válassza ki és használja. A beépülő modulok létrehozásához a fejlesztőnek meg kell adnia és dokumentálnia kell egy API-t az alkalmazásához, például egy programozási felületet.

Mik azok a kiegészítők a LiveAgent-hez?

A LiveAgent help desk-je ajánl kiegészítőket. A kiegészítőknek különböző funkciókkal rendelkeznek, amik ha hozzáadjuk egy egyszerű szoftverhez, akkor engedélyt ad további lehetőségekre és tevékenységekre.

Hogyan adható kiegészítő hozzá a LiveAgent fiókhoz?

Kiegészítők hozzáadása a szoftveréhez a LiveAgent-en keresztül egyszerű. A panelen megtalálhatja a szoftveréhez rendelkezésre álló beépülő modulok teljes listáját. Csak annyit kell tennie, hogy rákattint az “aktiválás”, majd a “konfiguráció” gombra, és már telepítve van a bővítmény. Csak egy “deaktiválás” gombra kattintva ugyanolyan gyorsan leválaszthat egy adott bővítményt.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.