Az üzlet nem csak abból áll, hogy eladjuk a termékeket és reklámozzuk azokat. Az üzlet sikerének titka a kiváló ügyfélszolgálat. Ez a legfontosabb stratégiai pont, az eladás növeléséhez és az ügyfélelégedettséghez.
Többféle módon is kínálhatunk kiváló ügyfélszolgálatot. Először is az ügyfélszolgálat ügynökeinek szakképzettnek lennie, és ismernie kell a termékeket. Fontos, hogy megértsék az ügyfelek problémát és szükségleteit. Biztosítania kell, hogy többféle módon is kapcsolatba tudjanak lépni önökkel. Végül, de nem utolsósorban, a lehető legjobban kell bánniuk az ügyfelekkel és túl kell szárnyalniuk az elvárásaikat.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..