Konzervált üzenetek

Mik azok a Konzervált üzenetek?

A konzervált üzenetek előre definiált válaszok a gyakori kérdésekre. Ezek hatékonyan kiküszöbölhetik az ismétlődő és átfogalmazott válaszokat az ügyféllekérdezésekre, amelyek folyamatosan ismétlődnek. A LiveAgent-ben korlátlan számú konzervált választ adhat meg, és elérhetővé teheti azokat az összes támogató személyzet számára általában vagy osztályonként. Az összes üzenet összekapcsolható egy adott kulcsszóval (kulcsszavakkal), így a megfelelő megtalálása egyszerű. Az ügynökök képesek meghatározni saját konzervált üzeneteiket is, hogy személyre szabhassák munkafolyamatukat és igényeiket.

A LiveAgent tárolt üzenetei
Példa beépített üzenetekre

Frequently asked questions

Mik azok a konzervált válaszok?

A konzerv válasz a gyakran feltett kérdésekre készített válaszkészlet. Az olyan területeken, mint az ügyfélszolgálat vagy a technikai támogatás, a konzerv válasz nagyon hatékony megoldás lehet mind az ügyfél, mind az ügynök számára, gyors válaszokat és időt takaríthat meg.

Hogyan kell a konzervált válaszokat használni?

A LiveAgent-ben korlátlan számú kész választ adhat meg. Az ilyen előkészített válaszok lehetővé teszik az ismételt kérdések gyorsabb megválaszolását. Ennek eredményeként az ügynökök sokkal gyorsabban végzik munkájukat, mert kész vagy kissé testreszabott üzeneteket küldenek.

Hol találom a konzervált válaszokat a LiveAgent-ben?

A LiveAgent konzervált válaszát a panelen találja meg, ha a „Konfigurációk” menüpontra lép, majd az „Automatizálás” fülre kattint, és a „Konzervált válasz” gombra kattint. A válaszok elérhetővé válhatnak a teljes támogató személyzet számára, vagy csak a kiválasztott osztályoknak.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.