Azokat a jegyeket tekintjük lejárt határidejű jegynek, amiket nem oldottak meg az sla által előírt határidőn belül. Ha ez előfordul, a cég és az ügyfél közötti bizalom megrendül. Ez több okból fordulhat elő; félreértés, túlhajszolt ügynökök, közvetett dolgok vagy frusztrált ügyfelek miatt.
Elsőként arra kell törekednünk egy határidőt túllépett jegy esetében, hogy a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozzuk. Először is az ügynöknek elnézést kell kérnie az ügyféltől, majd meg kell magyaráznia a késés okát. Esetleg át lehet adni az ügyet a menedzsernek, aki a továbbiakban foglalkozik vele. Bármi is a szükséges teendő az ügyben az első lépés mindig az elnézéskérés és a helyzetre való magyarázatadás.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..