Lejárt határidejű jegyek

Mi az a lejárt határidejű jegy?

Azokat a jegyeket tekintjük lejárt határidejű jegynek, amiket nem oldottak meg az sla által előírt határidőn belül. Ha ez előfordul, a cég és az ügyfél közötti bizalom megrendül. Ez több okból fordulhat elő; félreértés, túlhajszolt ügynökök, közvetett dolgok vagy frusztrált ügyfelek miatt.

Elsőként arra kell törekednünk egy határidőt túllépett jegy esetében, hogy a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozzuk. Először is az ügynöknek elnézést kell kérnie az ügyféltől, majd meg kell magyaráznia a késés okát. Esetleg át lehet adni az ügyet a menedzsernek, aki a továbbiakban foglalkozik vele. Bármi is a szükséges teendő az ügyben az első lépés mindig az elnézéskérés és a helyzetre való magyarázatadás.

Back to Glossary

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.