A megtartás üzleti értelemben pontosan azt jelenti, mint magyar nyelven. A megtartás azt jelenti, hogy amikor a meglévő vásárlónak több ügyfélszolgálatot és támogatást nyújt, és emellett különleges ajánlatokat nyújt számukra, akkor általában hosszú ideig az ügyfelei maradnak. Ezt a marketingesek hűséges vevőként definiálják.
A hűséges ügyfelek nem csak növelik cége profitját és növelik bevételeit. Szájról szájra hirdetik cégét. A kutatás szerint csaknem 5% -25% -kal kevesebbe kerül, ha többet költenek megtartott ügyfelekre, mint új ügyfelekre vadászni.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..