Megtartás

Mi az a megtartás?

A megtartás üzleti értelemben pontosan azt jelenti, mint magyar nyelven. A megtartás azt jelenti, hogy amikor a meglévő vásárlónak több ügyfélszolgálatot és támogatást nyújt, és emellett különleges ajánlatokat nyújt számukra, akkor általában hosszú ideig az ügyfelei maradnak. Ezt a marketingesek hűséges vevőként definiálják.

A hűséges ügyfelek nem csak növelik cége profitját és növelik bevételeit. Szájról szájra hirdetik cégét. A kutatás szerint csaknem 5% -25% -kal kevesebbe kerül, ha többet költenek megtartott ügyfelekre, mint új ügyfelekre vadászni.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.