Mi az a megtartás?
A megtartás üzleti értelemben pontosan azt jelenti, mint magyar nyelven. A megtartás azt jelenti, hogy amikor a meglévő vásárlónak több ügyfélszolgálatot és támogatást nyújt, és emellett különleges ajánlatokat nyújt számukra, akkor általában hosszú ideig az ügyfelei maradnak. Ezt a marketingesek hűséges vevőként definiálják.
A hűséges ügyfelek nem csak növelik cége profitját és növelik bevételeit. Szájról szájra hirdetik cégét. A kutatás szerint csaknem 5% -25% -kal kevesebbe kerül, ha többet költenek megtartott ügyfelekre, mint új ügyfelekre vadászni.
Expert’s note
A megtartás a hűséges vevők kialakításával és megtartásával foglalkozik. Ez olcsóbb és hatékonyabb, mint új ügyfeleket szerezni.
Az érzelmi marketing és az élő csevegés sikeres lehet a megfelelő megközelítéssel, melynek során fontos a névfelismerés, az ügyfélszolgálat és a termékek színvonala. Az ajánlások megkérése hatékony módszer a termék vagy szolgáltatás minőségének megerősítésére és a pozitív visszajelzések megosztására. Összesen 15 módszert javasolnak az érdeklődés mutatására. A proaktív élő chat támogatás növeli az eladásokat és a konverziós arányt, miközben a márkák pozitívabb megítélést kapnak a vásárlóktól.
Hogyan értesítsük az ügyfelet az áremelésről?
The text discusses various important factors in marketing, including outbound sales and customer service. It recommends creating a personalized sales approach to increase customer loyalty and revenue. Discount email templates are also discussed, suggesting that businesses consider factors such as their products, price strategy, and loyal customers before offering discounts. Finally, the text touches on the importance of mentioning a new brand in email templates to increase brand awareness and build trust.
Word of mouth marketing is effective for connecting with customers and building trust. It involves encouraging discussions about a product or brand in a natural, non-intrusive way. This can be achieved by engaging with customers, creating dedicated promotions, and maintaining constant communication. It is a valuable long-term strategy for building a community and increasing brand recognition and sales.