Mik a metrikák?
A Jelentéseknek is nevezett metrikák különféle típusú mérések, amelyek hasznosak lehetnek az Ön üzleti helyzetének megtekintéséhez. A metrikáknak 3 fő kategóriája van: időalapú, erőfeszítési és ügynöki tevékenységi mutatók.
Az időalapú metrikák olyan adatokat tartalmaznak, mint az első válaszidő, a kérelmező várakozási ideje vagy a teljes megoldási ideje. Az erőfeszítések mutatói tartalmazzák a válaszok számát, az újranyitott vagy újrarendelt jegyeket, és az ügynöki tevékenység mutatói az online időre, a rendelkezésre állásra és a megoldott jegyekre vonatkoznak. Létrehozhat egyéni mutatókat is a legérdekesebb adatok nyomon követésére.
Tudjon meg többet a Metrikákról a LiveAgentben.
![](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/6045d53ff826fc925f43344a5359796a/metrics.jpg)
Vásárlói elégedettség értékelés
Az adott szöveg alapján a cég egy új terméket kíván piacra vinni, ehhez pedig különböző marketing stratégiákat terveznek alkalmazni. A céljuk, hogy minél szélesebb körben elterjesszék a terméküket és növeljék a vásárlóik számát.