Mi az a mobil segítség?
Ha az ügyfeleknek valamilyen problémája vagy kérdése merül fel, különféle csatornákon vehetik fel a kapcsolatot a vállalat ügyfélszolgálatával. Ha az ios vagy az androidos alkalmazás támogatására van szükségük, használhatnak mobil súgót. Itt már meg vannak oldva a leggyakoribb problémák, kérdések.

Szakértői megjegyzés
A Mobil segítség lehetővé teszi a hatékony és gyors megoldások nyújtását ügyfélproblémákra bárhonnan is. Ezzel a megoldással javulhat a vállalkozás ügyfélelégedettsége és csökkentheti a válaszidőt.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat.
The LiveAgent software offers unique features and integrations for customer service, including customizable buttons and time-saving functions. Key to successful customer service is support that addresses customer problems and finds solutions. The benefits of LiveAgent include live chat, ticket redirection, and satisfaction surveys with free templates available. The software also provides options for creating service reports, data migration, and complaint management. Interested individuals or businesses can request a detailed demo and pricing information.