Mi az Önkiszolgálás?
Mindenkinek megvan a maga módja a problémák megoldásának keresésére. Valaki követi a normákat, valaki a többieket követi és természetesen valaki pedig azt követi ami egyszerű számára. Az önkiszolgálás az, amikor egyedül szeretne megoldást keresni a hibákra és nem szeretne kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal.
Ez egy vita nélküli módja a probléma megoldás keresésének. Nem szükséges várni a hívásokra, vagy emailt küldeni és várni a válaszra.
Expert note
Az önkiszolgálás lehetőséget biztosít a vállalkozások számára az ügyfélszolgálati folyamatok automatizálására és hatékonyságuk növelésére.

Felhő alapú szoftverekkel hatékonyabb ügyfélszolgálatot lehet nyújtani, ami növeli az elégedettséget és a hűséget. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kínál széles választékot az önkiszolgáló, panaszkezelő és bejövő hívások kezelésére. Az árak és funkciók szintén széles skálán mozognak, azonban a szolgáltatás számos díjjal és tanúsítvánnyal rendelkezik, és partnerekkel dolgozik együtt. A LiveAgent lehetővé teszi a cégprofilok létrehozását, az ügyfél űrlap segítségével pedig könnyen információt lehet gyűjteni az ügyfelekről. Az integrációs kérelem sablonok lehetővé teszik az új integrációk egyszerű kérését.
Az ügyfélszolgálati tevékenység fejlesztése megnöveli az értékesítést és a bevételeket, valamint javítja a képviselői produktivitást. Az ügyfélszolgálati rendszerek automatizálják a feladatokat és csökkentik a stresszt. Az ügyfélszolgálati szoftverek tárolják az összes fontos vásárlói információt, és gamifikációs funkciókat biztosítanak. Az elérhető adatok és jelentések áttekintést nyújtanak az ügyfélszolgálati tevékenységről és pénzt takaríthatnak meg.
Call center bocsánatkérési sablonok
A LiveAgent kiemeli az ügyfélkapcsolatok fontosságát és a különbséget az ügyfélszolgálat és az ügyfél támogatás között. A szoftver számos funkcióval rendelkezik, többek között híváskezeléssel és panaszkezeléssel, és különféle integrációkat és alternatívákat kínál. A vállalat magas színvonalú támogatást és adatmigrációt is biztosít. A LiveAgent azt javasolja, hogy az ügyfelek befektessenek a call center szoftverbe, hogy javítsanak az ügyfélszolgálat minőségén, és szerezzenek vevőtöbbletet. A cégnek van támogatói portálja, blogja és webináriuma, valamint lehetősége van partneri kapcsolatok kialakítására. A LiveAgent tesztelési lehetőséget is biztosít az ügyfélszolgálati jelentésről.