Mi a programhiba?
A számítógépes program hibáját vagy meghibásodását, amely véletlenszerű eredményeket okoz, programhibának nevezzük. Csak problémát jelent a felhasználóknek és az ügyfeleknek. A programhibákat a program forráskódjában vagy dizájnjában elkövetett hibák vagy hibás kódok okozzák. A hibák a program összeomlását vagy a rendszer lefagyását okozhatják. Egyes programhibák lehetnek hamisak, ezért további információra van szükség a nyomon követésükhöz.
Frequently asked questions
Mi a programhiba?
A programhiba az informatikában a szoftveres vagy hardveres rendszer hibáját jelenti. A hiba a rendszer váratlan viselkedését okozza. Bármilyen viselkedés vagy eredmény ide értendő, ami ellentétben áll a program vagy rendszer tervezésével.
Miért fontos a programhibák elkerülése?
Nem lehet minden hibát elkerülni. Gyakran nem a tetteinken múlik, de sok hiba elkerülhető. Miért fontos ez? A rendszerében vagy a weboldalán felbukkanó hibák veszteségeket okozhatnak. És bár egy rövid távú hiba nem fenyegeti nagy mértékben a vállalatát, a nagy és hosszú távú hiba komoly pénzügyi veszteségeket okozhat, ügyfelei pedig kihátrálhatnak márkája mögül.
Hogyan lehet hozzáférni a LiveAgent-en a programhibák listájához?
Az új funkciók és a javított hibák listája megtalálható a változásnaplóban: https://dev.ladesk.com/all/. Érdemes követni és ellenőrizni, hogy merültek-e fel hibák.
Expert note
A programhiba a számítógépes program hibáját vagy meghibásodását jelenti, amely véletlenszerű eredményeket okoz. A rendszer hibája általában a program forráskódjában vagy dizájnjában keletkezik.

Az elégedetlen ügyfelekkel történő kommunikáció fontos a sikeres ügyfélszolgálatban. Az eszkaláció kezelése segít a problémák hatékony megoldásában és az elégedett ügyfelek biztosításában. Az eszkaláció kezelésére hatékony help desk szoftverek állnak rendelkezésre, mint a LiveAgent. Ügyfélszolgálati cégeknek ajánlatos javítani a márkahírnevüket és összetett ajánlásokat gyűjteni.
A LiveAgentben az ügyfélszolgálat felügyelője feladatokat delegál és figyelemmel kíséri az ügynökök munkáját, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatást nyújtanak. Az értesítési sablonok használatával időt és energiát takaríthatunk meg. Az ügyfélszolgálati jelentések és IT ügyfélszolgálat magyarázatok segítségével további hasznos forrásokhoz juthatunk. A LiveAgentben az admin körrel rendelkező ügynökök és ügyfél támogatók felügyelik és beállításokat végeznek a rendszerben. A felhasználó típusokról és sok másról tájékozódhatunk a LiveAgent weboldalán.
A call center fontos szerepet játszik az ügyfélkapcsolatokban. Az interaktív hangválasz csökkenti a túlterhelést, de az ügynöki pozícióhoz szükséges az interperszonális készségek és a vállalati eljárások ismerete. A call centeres állások könnyen elérhetők, de a korábbi ügyfélszolgálati tapasztalat előnyt jelent. Az új technológiai trendek közül a felhőalapú telefonközpont, az omnichannel megközelítés és az önkiszolgáló eszközök használata emelendő ki. A LiveAgent szoftvereket ajánlják a call center létrehozásához.