Mi az a segédalkalmazás?
A segédalkalmazás egy olyan program, amelyet egy meghatározott – HTML, GIF, JPG formátumoktól eltérő – fájltípus kezelésére használunk. Olyan fájltípusok kezelésére, amelyeket a böngésző nem tud kezelni. A segédalkalmazást le kell tölteni, a böngészőt pedig tájékoztatni az alkalmazás nevéről. Egyedi programként saját ablakban fut. A segédalkalmazás alternatívája a bővítmény, amely automatikusan a böngészőablakban fut.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, ami lehetővé teszi az élő chat integrálását a CRM rendszerrel, hogy a csapat kényelmesebben dolgozhasson. Az oldalon számos információ található a demó, árazás, funkciók, integrációk, partnerprogram, és támogatás témakörökről. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről a hírlevélre való feliratkozással lehet értesülni. A szoftver támogatja a VoIP telefonrendszereket, az önkielégítő szoftvereket, a bejövő híváskezelőket, a panaszkezelési rendszereket és az ügyfélportálok kezelését.
A LiveAgent célja dicsérni, motiválni, szórakoztatni, növelni a hatékonyságot és elősegíteni a csapatmunkát. Az élő chat jelentős mértékben növeli az eladásokat és a konverziós arányt, valamint a pozitív visszajelzések javítják a termék vagy szolgáltatás minőségét és hatékony marketing eszközöknek számítanak. Az ügyfél elégedettségi felméréseket testre szabni kell a vállalat igényei szerint, mivel a vásárlók elégedettsége fontos az üzletmenet szempontjából.